FOLLOWERS

Wednesday 3 March 2010

PENGGANTI DSAI? BANYAK !!!!



Siapa pengganti Anwar?
Mac 2, 10 4:20pm


Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, buat masa ini biarlah isterinya Datin Seri Dr Wan Azizah Ismail yang menerajui PKR kerana ia membolehkannya menumpukan perhatian kepada tugas-tugas lain."Azizah tidak mahu serahkan jawatan itu. Apa boleh saya buat? (Ketawa) Lebih senang jika Azizah teruskankannya sebab saya boleh tumpukan perhatian pada perkara lain. (Setakat ini) saya sudah cukup terlibat. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Penganti DSAI?. Banyak yang boleh ganti. Bersepah dalam PKR .

2. Pertamanya boleh le di ganti dengan Si Sosialis yang tidak bertempat tu. Terhegeh-hegeh mengindim dan ke hulu ke hilir mengikut DSAI iaitu Syed Husin Ali. Kesian juga. Bekas Presiden PRM sekarang jadi Tim. Presiden PKR. Nak uruskan PRM pun semput. Nak bubar PRM pun tak boleh dan takmikut peraturan. Bagus juga. Cepat sikit lingkup PKR.

3. Boleh juga oleh pakar serba liberal dan pakar segala hak asasi manusia dan pakar serba tahu iaitu Zaid Ibrahim. Dia pakar serba serbi. Lebih kurang sama aje dengan DSAI. Semua orang salah , dia seorang aje yang betul.

4. Si Bapak ayam dari Selangor tu pun boleh mengganti DSAI. Senang sikit untuk menghalalkan pelacuran dan arak di seluroh negara. PAS pun boleh beri sokongan. DAP apa lagi. Memang sokong dia ni.

5. Atau yang terbaiknya, YM Kuli. Kesian nak jadi PM tak kesampaian. Dan beberapa kali mencuba. Kesian. Dia ini orang minyak dan serba tahu juga. Jadi kalau YM Ku Li ganti DSAI, bagus juga. Senang sikit dia curah minyak dalam PR. Dulu pun dia pernah curah minyak . Lingkup pemerintahan PAS Kelantan. MAGERAN lagi. Mungkus kerajaan PAS.

6. Pilihan PG ialah YM Ku Li. Kepada YM Ku Li , cepat-cepat le angkat kaki. Ada pun buat semak UMNO dan BN aje.

7. DAP dan PAS nakkan DSAI terus jadi ketua. Bukan apa! Senang nak dikudakan. Terutama DAP. Senang sikit mereka kudakan DSAI dan PKR. Rahsia xxxx dah ditangan. Serupalah dengan apa yang telah mereka lakukan pada DS Nizar di Perak tu. Nizar hanyalah patung bernyawa.

8. Adakah anda sebagai pengundi muda tidak melihat dan memikirkannya?

4 comments:

  1. Ada peganti Anwar..CCZ suka kalau Mat Sabu naik. Mesti gempaq!!!

    ReplyDelete
  2. Kalau ikut modus operandi operator dia tentulah ramai yang disusun atur. Cuma semuanya adalah faktor perusak. Instability factors.

    Dia dan semuanya adalah alat bagi operator dia.

    ReplyDelete
  3. Nik Aziz akan lompat masuk PKR gantikan Kak Wan. Syed Husin lompat masuk PAS jadi murshidul am. Kak Wan lompat masuk DAP ganti tempat Lim Kit Siang. Lim Kit Siang bin Abdullah lompat masuk Pas ganti Hadi. Hadi lompat masuk Umno ganti Nazri Aziz. Nazri Aziz lompat masuk DAP ganti Lim Guan Eng. Lim Guan Eng lompat masuk PERKASA ganti Ibrahim Ali. Ibrahim Ali lompat masuk laut...

    Banyak yg boleh ganti Anwar. By the way brader Anwar nak lompat gi mana eerkk?

    ReplyDelete
  4. huhu... tempat anwar tidak berganti.....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR