FOLLOWERS

Monday 29 March 2010

PRK HULU SELANGOR !


Bagi PRK Hulu Selangor pilihan PG ialah UMNO. G Palinivel dari MIC yang sudah 3 penggal berada di Hulu Selangor dan telah ditolak mentah-mentah oleh pengundi di sana semasa PRU 12 sudah menjadi sejarah.

2. Pilihan PG ialah Mike Tyson. Itulah lawan sebenar bagi PR yang dijangka akan meletakkan Zaib Ibrahim.

3. Biar sekali lagi PR mengigit jari. Khususnya DSAI , yang cakap lebih tu. Hulu Selangor akan menjadi tanah perkuburan bagi DSAI dan PKR.

4. Hidup Mike Tyson.

8 comments:

  1. Salam

    PAB pun sependapat dengan PG sebab belian ada karisma dan setia dengan UMNO walaupun tanpa kerusi menteri dan kerusi MP.

    Cuma aku nak minta para blogger buat undian. Mana yang lebih layak. Tan Sri Muhamamad Mohd Taib atau Datuk Zainal Abidin Sakom

    Wassalam

    Sayonara...

    ReplyDelete
  2. bodoh ke apa mike tyson, ni expired dah, xyah ;la ambik dia ni.....bnyk lgi orng muda...

    ReplyDelete
  3. Mat Taib?? carilah orang lain.Lepas kalah Pemilihan UMNo lepas dia ilangkan diri..merajuk..mcm ni ke nama perjuangan.??buat nyusah nje nanti nak kempen dgn isu2 lama dia..hmm...Datuk Zenal Sakom kira ok gak..bab ugama leh bawak ketengah...kalau lagi baik carilah orang muda..dak gitu??

    ReplyDelete
  4. YANG MUDA OK JUGA. TAPI TULAH . TAK ADA YANG MENONJOL DI SELANGOR INI YANG MUDA-MUDA. PG SETUJU JUGA YANG MUDA KALAU ADA. CARI LE PENSYARAH ATAU SEORANG PROFESIONAL MUDA.

    ReplyDelete
  5. kat kelana jaya pun Tyson tak jaga. tak turun padang. merajuk kalah timb.presiden. takkan umno selangor tak perasan kot..yang dok calonkan lg buat per.. cari lah org muda..

    ReplyDelete
  6. jangan buat malu Umno dah tak ada org lain ke.Mike Tyson menteri kitar semula.menteri bawa lari anak sultan ,bawa lari duit ke Australia.dengar cerita dulu kaki kuat makan komission.Dia ni elok di simpan dalam muzium je

    ReplyDelete
  7. Kalau Mike Tyson tu tak payah lah. Orang lain khususnya yang muda-muda, ramai lagi yang boleh ditengahkan. Kuda tua sama seperti Hero MIC tu. Di selangor ni mike tyson dah tak laku.

    ReplyDelete
  8. bukan semestinya calon UMNO diterima pengundi, kalo MIC ada calon kaliber (contoh macam karam singh walia, memang perjuang hak rakyat) rakyat akan sokong jugak, jgn la akal tu sempit sgt, palanivel atau mat taib yg dipilih, lingkup lah BN....

    alasan ni kerusi majoriti melayu pun agak x betul, kalo cam tu, india memang x layak satu pun kerusi sebab xdr satu kerusi pun dalam malaysia ni majoriti india...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR