FOLLOWERS

Friday 12 March 2010

SEBAR LAPURAN PERUBATAN LIWAT DSAI : PENYOKONG PKR TERUS DIPERBODOHKAN !




Dua anggota Angkatan Muda Keadilan (AMK) Gombak ditahan polis kerana mengedarkan risalah yang mendakwa laporan perubatan Hospital Kuala Lumpur dan Pusrawi bahawa Mohd Saiful Bukhari Azlan tidak diliwat.

Menurut timbalan ketua AMK Gombak, Zainol Abidin Mohamed, kedua-dua ahlinya, - Muhammad Hafiz Bidin dan Arie Yudistira Ishaq Arifin Fadli ditahan di Masjid Al-Ridwan Ulu Klang sebelum solat Jumaat oleh dua anggota polis. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Satu lagi manipulasi pemimpin PKR terutama DSAI terhadap penyokong dan pendokong dungu mereka. Penyokong-penyokong yang dungu dan kurang akal ini telah membuat satu perkara bodoh kerana diperbodoh oleh pemimpin mereka yang menghadapi tuduhan jenayah.

2. Pemimpin PKR telah membodohkan dan membutakan penyokong mereka yang sudah sedia bodoh. Kes masih dibicara oleh mereka yang profesional. lapuran perubatan oleh Dr dari Myamar ini disebar kononnya DSAI tak meliwat Saiful. Mereka lupa , dari keterangan Saiful, Dr Myamar ini langsung tidak memeriksa fizikal Saiful. Dr Myamar ini pun memeang tidak layak memeriksa Saiful kerana ia bukan Dr Pakar tetapi hanyalah Dr Pesakit Luar sahaja.

3. Semua ini tidak difikirkan oleh penyokong mereka yang buta mata dan buta mata hati mereka. Sebab itu DSAI dan pemimpin PKR terus memperbodohkan mereka. Bagi kes-kes liwat, hanya Dr pakar sahaja yang boleh membuat pememriksaan fizikal terhadap mangsa atau pesakit dan boleh mengambil apa-apa spesimen dari mangsa. Dr Myamar ini tidak layak membuat perkara ini. Dan memang beliau tidak lakukan pemeriksaan pun.

4. Inilah jadinya sekirannya kita kurang membaca dan kita biarkan fikiran dan minda kita dipengaruhi dan diperalatkan oleh orang lain. Kesian PG melihat penyokong dungu ini. tanpa tidor , mereka mengedarkan risalah tersebut dan kemudian ditangkap polis pula.

5. Tidakkah pemimpin PKR ini satu tindakan menghina mahkamah? Pihak polis boleh membuat lapuran pertama atas kesalahan menghina mahkamah oleh pemimpin PKR berkaitan ini dengan kaitkan tangkapan penyokong ini .

6. Kesian melihat penyokong PKR ini. Tak habis-habis diperbodohkan oleh pemimpin mereka demi kepentingan peribadi pemimpin mereka. tetapi sesekali fikir bagus juga begitu sebab mereka ini pun memang bodoh dan sedia diperbodohkan setiap masa. Biarkan!

9 comments:

  1. POLIS sila ambil tindakan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. budak kecik bro...senang kena tipu. bagi gula2 2-3 biji ikut je ckp.....

    zek

    ReplyDelete
  3. Orang yang taksub sanggup terjun lombong kalau disuruh!

    ReplyDelete
  4. Biasalah bila dah terdesak mcm2 cara depa buat nak tunjuk Nuar tu kena aniya.

    ReplyDelete
  5. 3 orang doktor pakar di HKL juga mengatakan Saiful tidak diliwat.

    ReplyDelete
  6. 3 doktor pakar di hkl hanya melaporkan bahawa tiada kesan luka ataupun kemasukan objek tumpul...bukannya melaporkan tidak diliwat...maksudnya...walaupun berlaku liwat tidak semestinya meninggalkan kesan sekiranya menggunakan bahan pelincir....

    ReplyDelete
  7. Kembara putih pun bodoh macam budak budak tu lebeh bodoh dari lembu/keldai.

    ReplyDelete
  8. Mesti ramai orang x baca paper dan tengok tv ni...bila 3 doktor pakar HKL kata tiada kesan luka atau kemasukan objek tumpul, itu dalam kata lain tiada kemasukan batang zakar sebab batang zakar didefinisikan dalam laporan perubatan tersebut sebagai objek tumpul..dan kesan bahan pelincir juga tidak ditemui dalam pemeriksaan oleh doktor tersebut terhadap lubang dubur saiful... Satu lagi dalam tv hari tu ada keluar isu berkaitan laporan perubatan oleh doktor Myanmar dari Hospital Pusrawi tu yang mengesahkan lubang dubur Saiful memang telah diperiksa oleh doktor Myanmar dan disahkan tiada kesan bahawa Saiful telah diliwat...

    ReplyDelete
  9. Yaaa ....Saiful tidak di liwat. Ini kerana Doktor pakar telah mendapati dara beliau masih utuh. Mereka juga telah confirm yang sejak kecil saiful cuma berak cair sahaja lantas menjelaskan kenapa dara beliau masih ada dah tidak terjejas. Mereka juga telah confirm yang jubur Saiful bersih dan tidak bernanah. Fakta ini jelas mengesahkan tuduhan beliau di liwat adalah bersifat fitnah kerana semua orang yang pernah kena sodomi bernanah jubur mereka. Kalau tak percaya juga ...lu fikirlah sendiri. Aku dah tak larat asyik nak fikir untuk lu.....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR