FOLLOWERS

Monday 8 March 2010

SUDAH LAH DSAI : HAJAT PG TERMAKBUL LAGI !




Pemecatan Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada jawatan timbalan perdana menteri dan menteri kewangan pada 2 September 1998 adalah sah.Keputusan itu dicapai sebulat suara oleh Mahkamah Persekutuan hari ini.Presiden Mahkamah Rayuan, Tan Sri Alauddin Mohd Sheriff berkata Yang di-Pertuan Agong, sebagai monarki raja berpelembagaan akan bertindak atas nasihat perdana menteri dan kabinet bagi membatalkan pelantikan berkenaan.Menurut Alauddin, hakim tidak sangsi bahawa perdana menteri telah menasihatkan yang di-Pertuan Agong untuk membatalkan pelantikan Anwar.

Penghuni Gua : Biarlah PG tak bergelar ulama. Biarlah sembahyang hajat PG hanya di rumah bukan di setiap padang dan stadium. Biarlah sembahyang hajat PG seorang diri tanda kehadiran beribu makmum.

2. Hajat PG agar yang benar akan Allah lindungi dan sentiasa menang telah di makbulkan. Keputusan YAA Hakim-Hakim adalah sebulat suara.

3. Jadi yang lain tu, boleh diam. Terutama si mahfuz, juga si Maideeen penasihat undang-undang PAS tu dan juga si Shaamsul pembontot tu pun baik diam ajelah.

4. Petunjuk telah Allah sampaikan. Ada otak fikirkanlah sedikit. Bukan ada otak tetapi sentiasa asyik membontot ke hulu ke hilir. Itu lah sebabnya otak akan jadi beku.*&^%$#$%^&*&^%$#

1 comment:

  1. memang betoi kata PG, biaq pi la kat depa sebab kita ada satu lagi mahkamah "yaumul masyar" yang sapa pun tak leh lari darinya,manusia mudah lupa tapi ALLAH S.W.T tak akan lupa apa yang manusia lakukan.kita harap pada yang benar agar bersabar kebenaran pasti muncul jua.Apa kan daya kudrat manusia tiada terlawan akan ketentuan ALLAH S.W.T. yang bersalah pasti akan menerima hukumannya samada cepat @ lambat.banyakkan berdoa agar ALLAH S.W.T buka akan hati2 mereka yang menzalimi pada yang lemah.Wallahua'lam.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR