FOLLOWERS

Thursday 4 March 2010

YB ZUL : TERUSKAN PEMBERONTAKKAN !




PETALING JAYA: Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu, Zulkifli Noordin, bertindak keluar sesi panel lembaga disiplin Parti Keadilan Rakyat (PKR) berhubung isu kalimah Allah kerana tiga daripada empat anggotanya adalah bukan Islam. Zulkifli mendesak supaya panel lembaga disiplin bagi menyiasat kenyataannya berhubung isu kalimah Allah itu dianggotai umat Islam.

Penghuni Gua : Begitulah PKR YB Zul. Semua halal.

2. Yang sebenarnya, mereka nak pekenakan YB Zul. Tak lain dari itu. Mereka terutama sekali DSAI adalah Raja segala konspirasi YB Zul. Itulah wajah bos anda.

3. Tetapi seperti cadangan Dr Siddiq Azani, baik Zul kekal dalam PKR. Huru harakan mereka terus yang saban hari nak kenakan anda Zul. Biar sama-sama cedera. DSAI akan terus cedera parah. Teruskan pemberontakkan anda!!!!!!!!!

4. Kepada pengundi muda! Itulah wajah PKR dan pemimpinnnya. Adakah parti dan pemimpin sebegini nak diberikan amanah untuk memimpin kita dan negara? Jahanamlah alamatnya.

4 comments:

  1. mungkin memang itu niat YB Zul. syabas YB!

    ReplyDelete
  2. ya...
    biar zul kekal sementara dalam pkr...
    kalau pkr nak buang zul..akhirnya pembangkang xde alasan nak suruh zul kosongkan kerusi parlimen..
    dah zul x kianat pengundi pon..

    ReplyDelete
  3. Salam PG, setuju sangat kalau YB Zul terus meninggalkan PKr dan AnuWar yg terlalu banyak putarbelitnya......

    ReplyDelete
  4. Assalaamu 'alaikum sdra PG & yang melayari blog ini,

    1 Politik Michiavelik - politik segala cara halal - tidak melarang hal begini terjadi, kerana politik begini TIDAK tertegak di atas keyakinan agar terikat kepada tuntutan akidah dan hukum syara'.

    2 Beza sekali dgan politik yang berlandaskan wahyu, iaitu politik yg berideologikan IDEOLOGI ISLAM [yg sempurna, bukan yg macam PAS dukung]. Ideologi yg bersumberkan akidah ini ada kayu ukurnya yang khusus: Setiap perilaku politiknya dilandasi oleh : Benar-bathil, Halal-haram, Taat-ingkar, yang semuanya itu ada keterikatan kepada dosa dan pahala; amar ma'rur dan nahi munkar.

    3 Dalam politik Michiavelik ini, tak hairan kalau barang-barang reject ini nanti akhirnya ada yang megumpulkannya kembali utk digunapakai di kilang kitar semula. Ada berapa banyak koleksi barang-barang reject PM 1Malaysia dalam kabinet dia sekarang? Cuba hitung...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR