FOLLOWERS

Saturday 19 March 2011

BENG HOCK RAKAN SUBAHAT ? BARU TAHU KE ?





KUALA LUMPUR 17 Mac - Empat dokumen sebut harga dan invois oleh empat syarikat berbeza bagi kerja-kerja di kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Seri Kembangan yang dijumpai di dalam komputer riba milik Teoh Beng Hock disyaki disediakan sendiri oleh Setiausaha Politik Exco Selangor itu.
Ketua Unit Siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Selangor, Hairul Ilham Hamzah berkata, anggapan itu dibuat kerana terdapat kesilapan ejaan pada perkataan yang sama dalam tiga dokumen selain tiada tandatangan pemilik empat syarikat berkenaan. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Memang pun. Memang rakan subahat. Bukan itu sahaja. Dia sendiri pun sama. Sebab itu kita tak hairan. Memang semua kita dah tahu.

2. Nasib baik TBH mati bunuh diri, jika tidak ramai pemimpin DAP akan dituduh di mahkamah kerana membuat tuntutan palsu dan rasuah.

3. Nasib kau le TBH. Dengan kematian anda, ramai pemimpin politik anda mendapat untung. Sebab itu , mereka nak memanjangkan isu ini untuk mendapat keuntungan politik dan menutup kesalahan mereka. Itu yang pusing sana, pusing sini. Semua orang salah.

4. Lihat diri sendirilah !!!!! Tak gitu ?

10 comments:

  1. APA YG KO MEREPEK NI PG!!

    PANDAI LAH KO BUAT SPEKULASI...KALAU IKUT SPEKULASI ENGKO NI, MENGALAHKAN NUJUM PAK BELALANG, BELUM APA2 DAH TAHU KEPUTUSANNYA..

    SJDRJ KES TBH BELUM KATA TBH BUNUH DIRI KE, TERJUN KER, DIBUNUH KER, TP ENGKO DAH KATA DIA BUNUH DIRI...

    HEBAT BETUL ILMU ENGKO PG...DAH TAHU KEPUTUSAN DI HADAPAN...!!

    PRU 13 BILA PG?

    ReplyDelete
  2. sebelum akhir tahun nilah. takkan kau bodoh sangat anon oii.

    tbh mati bunuh diri. itu yang patologist malaysia katakan. so what

    ReplyDelete
  3. sudah tentu apa yg TBH nak sembunyikan tu nilainya ratus2 juta....kalau tak masakan dia terjun bangunan ooo...kalau pecah lubang, hidup pun tak guna, org2 ronnie akan buru dan bunuh TBH juga...itu la risikonya...

    ReplyDelete
  4. PG, smlm aku gi melaka, fuhh hebat melaka skrg ni, ada taming sari, muzium kapal, river cruise. hebat2. tahniah pada ali rostam dan umno melaka. tambang masuk pun murah lepas tu ramai penglibatan dari org2 melayu. cukup hebat. kalau makan rasuah mustahil ali rostam boleh buat semua projek tu.

    aku dah 20thn tak dtg melaka. insyaAllah aku akan datang lagi. melaka mmg best.

    ReplyDelete
  5. Memang pun seperti kata PG. Kalau TBH mati di bunuh, maka bukan SPRM yang mahukan dia mati. Dia tu saksi SPRM. Bos-bosnya lah yang mahu dia mati untuk tutup cerita dan hapuskan saksi. Tetapi jikalau TBH membunuh diri, maka itu adalah disebabkan dia rasa tertekan kerana nanti kalau dia hidup pun akan di buru oleh bosnya. Yang lebih teruk semua jari bosnya akan menunding kepada TBH seorang diri bagi dipertanggungjawab akan semua penipuan yang dilakukan. Dari hidup terseksa baik mati.

    ReplyDelete
  6. ANON 10:27

    PATALOGIST MALAYSIA KATA TBH BUNUH DIRI?
    TP INKUES DULU KATA BUNUH DIRI TIDAK, DIBUNUH PUN TIDAK....KO APA HAL?


    TP SJSDRJ BELUM KATA APA2 LAGI PUN...KES SIASATAN SJSDRJ MASIH BARU BERJALAN...MACAMANA KO KATA TBH BUNUH DIRI PLAK....

    CUBA LIHAT..INI LA CARA2 REGIM UMNO MEN"SET"KAN MINDA RAKYAT AGAR PERCAYA DGN MEREKA DGN MENGATAKAN BENAR DAN BETUL SST YG BLM TENTU BETUL/BENAR!!!

    KO BODO KE APA?

    UMNO TERSGT MAHIR DLM HAL2 BEGINI IAITU
    SET MINDA RAKYAT..KITA SDH DIJAJAH MINDA PULUHAN TH OLH SILAKNAT UMNO NIH!!!

    ReplyDelete
  7. Keluarga TBH dengan asakan DAP mau mati-matian mensabitkan SPRM/BN yg membunuh TBH supaya kematian TBH di anggap hero dan penyangak2 DAP terlepas dan bebas. Silap2 nanti minta ganti rugi wang pulak. I never trust DAP forever!!. Keluarga TBH takut kemaluan mereka menjadi besar.

    ReplyDelete
  8. Harap sangat2 SPRM teruskan siasatan penyelewangan wang dan projek2 yang cuma ada di kertas sahaja. Jangan lepaskan samseng atau kongsi gelap tu.

    ReplyDelete
  9. dokumen-dokumen didalam komputer riba TBH bermakna berdasarkan seksyen 106 Akta Keterangan ianya adalah facts within the special knowledge of the TBH.

    SPRM tiada mendapat apa-apa kepentinganpun dengan kematian TBH. Malahan TBH akan menjadi saksi Pendakwa - itu yang TBH menggelabah sebab mana mungkin dia boleh henjut member-member dia - memang cari maut.

    Samada maut cari dia atau dia cari maut atau dia dan maut cari satu sama lain - itulah namanya open verdict sebab tak tahu.

    ReplyDelete
  10. No..komen, yang dah mati tetap mati. 1001 macam alasan pro dan kontra pun TBH dah mati.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR