FOLLOWERS

Tuesday 8 March 2011

DSAI DENGAN 4 WANITA UNTUK ??????: TUN MAHATHIR !!!!







9:14pmKongsi 157Tun Dr Mahathir Mohamad memuatkan 20 halaman dalam memoirnya yang bertajuk - A Doctor In The House - mengenai bagaimana beliau mendapat tahu tentang dakwaan kisah seks Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan lelaki dan wanita, yang membawa kepada pemecatannya pada 1998. .............................................................................................................................

Empat gadis

Mahathir berkata, kalaupun beliau meminta mereka berhenti, beliau ragu yang mereka akan berbuat demikian. Dan kali ini, tambahnya, mereka mempunyai bukti, termasuk gambar-gambar dan pengakuan mereka yang terlibat.

Menulis mengenai peristiwa yang membawa kepada pemecatan Anwar, Mahathir menceritakan bagaimana beliau menemubual empat gadis yang memberitahunya bagaimana mereka dipujuk untuk bertemu seorang yang sangat berpengaruh, oleh seorang lelaki India yang mereka kenali sebagai Nalla.

Katanya, lelaki itu telah membawa setiap gadis itu secara berasingan ke sebuah rumah di Kenny Hills. Di situ mereka bertemu seorang yang mereka dikenalpasti sebagai timbalan perdana menteri. Mereka diminta menanggalkan pakaian untuk mengadakan hubungan seks.

Kedua-dua mereka, tulisnya lagi, enggan berbuat demikian tetapi yang dua lagi bersetuju. Mereka bersedia bercakap dengan polis dan dengan beliau, tetapi berkeras tidak mahu memberi keterangan di mahkamah............................................................... Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Kih kih kih kih kih kih !!!!! Itulah DSAI. Bukan orang lain yang cakap. Nallakaruppan si rakan tenis nya juga yang cakap. Sebab itu DSAI tak berani nak saman Nalla sehingga kini. Fikirkan!!!!

21 comments:

  1. Heran jugak...Mahathir makin tua makin ligat fitnah dan memburukkan orang....patutnya usia dah dipenghujung makin byk mencari kemaafan dr org lain dan tumpukan kpd soal2 agama....

    dan...lagi pelik, apabila dia yg dikatakan bijak bestari dan amat genius, mempunyai kelemahan yg memalukan :

    1. mudah percaya bulat2 apa yg diadukan kpdnya, hatta org yg tak dikenali,

    ulasan : nak buat macamana jika dia sendiri dah tak suka pd Nuar, itu antara reason besar dialah nak hancurkan Nuar.

    2. dia yg dikatakan cerdik bijaksana dan bestari, mudah sangat diperdaya dan ditipu olh Ling Liong Sik dlm kes PKFZ, begitu jugak dgn Pak Lah, mudahnya ditipu olh org2 kanan sendiri..

    Ulasan : apa maknanya? tak semua apa yg mahathir buat dan kata semua betul..tengok, betapa mudahnya dia ditipu hidup2 olh Ling Liong Sik isu PKFZ, terdapat kelemahannya, iaitu cepat percaya pd org dan begitu mudah ditipu...

    p/s kpd penyanjung mahathr, buka lah minda anda!!

    - askar upahan
    TQ

    ReplyDelete
  2. kah!kah!kah!
    kalu lu org nk tau ni la mainan umngok

    standard la dol dh nk pru-13..
    dan seperti biase talian hayat kene ada dol?
    umngok tanpa talian hayat..ibarat anjing kurap menagih tulang

    bile lg nak bertindak..
    kali neh madey maha firaun timbul back-up umngok setelah jobor epul x dpt membantu & hampir menemui jalan buntu

    hr ni 4 ekor betina
    agak2 lu org la sape la anjing betina upahan umngok tu
    kita tggu & lihat
    kah!kah!kah!

    "Gua merupakan pemerhati bebas dan tiada kaitan dengan mana-mana kelompok/kroni. Tidak ada sesiapa yang boleh mempengaruhi otak dan pemikiran Gua. Visi Gua jelas : Asal Masyukkkk!"

    ReplyDelete
  3. Hahahaha... MahaFiraun yg mudah lupa kot!

    Kalo sebelum ni dia lupa sape pemimpin pembangkang yg dia jumpa masa Operasi Lalang... skrg ni dia ingat plak sape betina2 yg dia jumpa dlm kes Nuar. Makin nyanyuk si MahaTaik ni....!

    Macamana besarnya KLIA dan Mahligai di Putrajaya dibina...mcm tu jugak la besarnya FITNAH dia. Kenape tak dibangkitkan semasa kes Liwat I DSAI berlangsung...nak disapina pun dah takut sampai mintak dulu ape soalan yg nak ditanya dlm mak-kak-mah! Nko ingat soalan SPM ke yg boleh dapat soalan bocor...ape punya BeNgap dan BoNgok si Tua MahaFiraun ni!

    Aku rase sama aje BaNgang dan BiNgainya si MahaFiraun ni dengan si PG... jauh lebih cerdik lagi kuda PG!

    ReplyDelete
  4. Mana korang tahu fitnah?KOrang kenal baik ke dengan anwar tu?Apa kata korang baca blog ummi hafilda dan bandingkan statement ummi dengan nalla(org kuat magnum)yg pernah jadi kawan baik anwar.

    Cuba korang pikir dari satu sudut yg lain.Berapa ramai orang dewasa(50an) yg korang kenal atau tahu yg simpan adik angkat lelakinya di rumahnya sendiri,sedangkan dalam rumah tu juga tinggal isteri dan anak2 dia yg dah besar2.

    Fikir guna akal dan iman jangan guna emosi atau sentimen.

    ReplyDelete
  5. Lelaki Y=anwart sudah dibuktikan oleh pakar dna.Pihak pembelaan cuma bermain teknikal untuk bebaskan anwart.Kalau anwart bebas sebab teknikal sekalipun,dia tetap bersalah sebab dna dia dah kantoi match dengan dna lelaki Y.

    Mungkin penyokong2 gay anwart tak kisah pun berPMkan gay,satu species gitu.Eleh malu2 pulak nak ngaku gay..auww

    ReplyDelete
  6. dan aku pun tak sanggup juga ber"PM"kan PM yang memanjang jer kena tipu dan diperbodohkan oleh MCA Cina...sapa lagi kalau bukan menteri sendiri yg memperbodohkan PM melayu sendiri...


    2 orang Ex-PM dah kena bangangkan oleh MCA Cina (Ling Liong Sik/Chan Kon Choy)kena tipu hidup...ranap bilion ringgit duit cukai rakyat ditipu oleh MCA Cina....

    tak lama lagi PM Najib plak kena santau kat MCA Cina....

    kesian PM Melayu ni...ngaku bijak pandai...ceh!

    ReplyDelete
  7. Celako,celako,celako MCA ni kan.Tapi lagilah bodoh kalau benci MCA tapi sokong pulak komunis dap.Lari drp berkawan dengan ular,berkawan pulak dengan buaya tembaga.Siap nak lantik jadi TPM lagi.Bala..bala

    ReplyDelete
  8. memang bodoh dan bangsat lah berkawan dan sokong MCA yg terang2 menipu PM Melayu " PM KETUANAN MELAYU"...dari sokong DAP..skang mana ada komnis kat malaya nih...yg ada mata sepet yg sentiasa mencuri peluang utk menipu/mempardaya/membodohkan/ PM MELAYU sendiri!!!

    kalo dah PM Melayu yg diagung2kan bijak bestari, genius, konon! kena lingkup dek MCA apatah lg org melayu lain...kecik jer...!!!
    bodoh / bangsat!!!

    ReplyDelete
  9. Orang buta memang tak nampak komunis.Komunis sekarang bukan macam pengganas komunis dalam hutan dulu2.Komunis sekarang bersenjatkan blog dan forum di alam cyber,bersenjatakan politik 'samarata' dan 'ketuanan rakyat' yg orang bodoh aje boleh kena tipu,kena jual.

    Apa jaminan bakal pm gay tak kena jual dengan komunis dap yg bermentorkan pap?Siang2 hak Melayu dah nak dijualnya,siang2 nama Allah nak dikongsikannya.Siang2 cina komunis nak dilantiknya jadi TPM.Kalau bukan rakus namanya berpolitik ala machiavelli yg tamak menghalalkan semua cara asal berkuasa nak panggil apa?Kalau nama Allah dan hak Melayu pun sanggup digadai demi kuasa apa sangatlah dengan billion trillion harta negara ini untuk dikekahkan.

    Lebih bodoh dan bangsat lagi Melayu yg boleh percaya dengan omongan kosong sang peliwat licik yg pandai bermain kata.

    ReplyDelete
  10. ala kat umno nak pertahan kuasa melayu, konon!!!

    dey macha, aku nak tanya sket?

    umno jd pemerintah di malaya ni, ok..

    tapi sapa dibelakang umno yg mengawal ekonomi dan kedudukan umno? bukankah bangsa korporat2 besar cina yg bisa mengawal najib dan kerajaan malaya!

    melayu dan PM melayu hanya jawatan saja, bagi lah kat melayu..tp siapa yg berkuasa mengawal PM dan kerajaan malaya? sapa lg kalau bukan korporat2 cina besar/bukan melayu!!! tak sedar ko kau? bodoh!


    tengok dlm senarai bilionair baru2 ni, sbg bukti..sume cina/india.mrk ini lah yg control PM Melayu nih!!..melayunya ada, tp kroni mahathir/najib jer!!

    yg melayu lain...makan hampeh!! tukang silat dan pekik2 "hidup melayu..hidup melayu..." bodoh!!! Umno/PM hanya dijadikan boneka sahaja olh puak2 korporat cina ni dalam merealisasikan impian mrk dan demi wang dan kuasa org2 melayu yg memimpin ini sanggup mengkiut kehendak mrk...korporat2 cina besar2 ini lah dibelakang tabir umno skang!!!...

    memang bangsat la ko sokong umno!!!

    ReplyDelete
  11. 8 mar 11 2230, ko langsung tak mencerminkan org Melayu berhati Melayu patulah pemimpin ko sanggup tak ngaku Melayu dan tak gembira dilharikan sebagai Melayu. Sebab itu dia sanggup berkawan dgn syaitan, tak mahu berkawan dengan UMNO Melayu sebaliknya sanggup peluk cium cina kafir dari Dap. Agama diputar belitkan untuk kepentingan politik rakus.Jom kita melawat kelantan, tak habis2 pemimpin Islam tipu pengundi Islam mereka, terbaru lubang kubur tok guru menjadi isu. Peniaga Islam/Melayu dipanggil biawak pasir...

    Apa lah lu macha....

    ReplyDelete
  12. JANGAN BISING..BISING!!!
    JANGAN FITNAH MEMFITNAH!!

    KITA LIHAT DAN TUNGGU KEPUTUSAN RASMI MAHKAMAH SIAPA YANG KENA??? DNA LELAKI 'Y' MILIK SIAPA??

    ANUAR IBRAHIM KAH?
    KAPAL PUSING KAH?
    GUAN ENG LANCAU KAH?
    NIK AZIZ KAH?
    HJ HADI KAH?
    NALA KAH?

    KAH!!KAH!!KAH!!

    ReplyDelete
  13. Aku nak buat konspirasi... aku nak lancapkan PG, ambil air mani dia dan palit kan kat jubur SayFool.

    Pastu suruh SayFool buat laporan polis dia diliwat dgn PG stail Kuda...sbb PG suka kuda!

    Amacam ok tak... tinggal cari cara,tempat dan masa yang sesuai nak buat plot cerite jumpakan PG dgn SayFool. SayFool ok...aku bayar RM1juta, dia mesti dah setuju punye sbb drop-out U... takde keje.

    PG... mungkin nak kene tangkap dulu, masukkan dlm lokap. Belasah sampai pengsan pastu lancapkan dan ambik airmani dia.

    Skrg cari plot cerite mcmana nak jumpa kan PG dgn SayFool... oh,ya! Suruh SayFool jadi budak pencuci kandang kuda kat Ayer Keroh sebab PG suka naik kuda kat Ayer Keroh.

    Selesai bab satu konpspirasi..... susah sangat ke nak buat konspirasi dan fitnah.

    Tapi yg payahnya adalah nak menentang perancangan ALLAH yang Maha Esa.

    ReplyDelete
  14. 1004, buat apa nak susah2kan nak lancapkan kuda PG. Ko gi jer suruh tadahkan anu ko punya m@+ tu kat mana2 kuda, kemudian bila stim semacam dah meleleh air anu tu ko sapu kat mana2 tilam. Katakan kuda tu jahat telah melakukan perkara terkutuk terhadap anu tu. Bawalah ke mahkamah, hospital cari bukti termasuk dna... Seronok bila dengar ko kata menentang kuasa Allah...

    ReplyDelete
  15. 10:04

    Alamak bro..buat apa you kasi pecah lobang bro!! adih..adih...adihhh!!! pecah da lobang umno...

    ye la ek...rupanya belasah org sampai pengsan dlm lokap, kemudian boleh lancapkan kuar mani, lps tu calit kat jubo/lubang jubo worang yg "dimangsakan" ...fuh! dasat teori tu bro...

    apa2 pun bg umno, sume tu bisa dibuat ek!!! asalkan matlamat menghalalkan cara...

    umno kan ramai brutal inteligent design...boleh buat benda2 yg tak penah kita fikir pun...lps tu tuduh dan dakwa dan hukum bersalah...kacang tu!!!

    apa2 pun teori engko, tlh membuka minda kitorg!!!


    ha..ha..ha.ha..

    ReplyDelete
  16. awal gua dh ckp
    umngok ma..palancau pun bole
    zionis d israel umngok d mesia

    zionis anti islam umngok condemn islam
    no wonder sanggup habis berjuta utk bayar APCO
    asal hajat tercapai

    skrg maha firaun timbul setelah usaha umngok melalui jobor epul temui jln buntu
    itu sebagai tanda2 pru-13 makin dkt

    to kalam
    x salah kongsi nama Allah
    biar kapir faham & respect islam
    blajar biar habis baru komen jgn tunjuk sgt jahil tu..

    1 malaysia 1 ummah
    malyu cina india 1 ummah beb!
    kah!kah!kah!to umngok2 yg BoNgok fahami dulu maksud ummah tu b4 komen

    nak tau tanya jamil menteri cari mkn
    masyukk punya pasal 1 malaysia pun bole jd 1 ummah kah!kah!kah!

    "Gua merupakan pemerhati bebas dan tiada kaitan dengan mana-mana kelompok/kroni. Tidak ada sesiapa yang boleh mempengaruhi otak dan pemikiran Gua. Visi Gua jelas : Asal Masyukkkk!"

    ReplyDelete
  17. kedua2 x-pm tu x bodoh dol..
    mmg tau dorg kena kencing tp masyukkk punya pasal padahal kena kencing...

    ReplyDelete
  18. Biasa orang2 bodoh aje suka label orang lain bodoh untuk menutup kebodohan sendiri.

    Dolmonggol,kesian Harun Din belajar tak abis pasal mengkufurkan orang yang menghalalkan perkongsian nama Allah.Kiranya ilmu kau lagi tinggi dr ilmu Dr harun din lah ye?

    Anwar ibrahim yg terbukti meliwat dengan bukti DNA dikatanya fitnah,najib yg tak masuk list dalam mahkamah dan tak ada bukti langsung membunuh altantuya dituduhnya pembunuh.Ajaran sesat mana pulak kau ikut ni macha?

    ReplyDelete
  19. kah!kah!kah!
    1 jijah n kamdol hilang timbul plak penjilat baru mengaku wira.wira palancau?kah!kah!kah!

    tu la baca biar habis
    lepas baca faham btl2
    bile gua ckp lu ngok lu marah
    btl ke harun din kufurkan org yg halalkan tu?
    spesis umngok neh mmg melatun len org ckp len dorg faham!

    btl ke juburi menjobor?
    mak-kak-mah pun blm charge lu dh tau dulu
    hebat dr za diah lu neh?gua salah org la dol?standet gani petil/pie dollah lu neh?sori la dol klu gua tau lu mmg hebat gua x komen lu dol?kah!kah!kah!

    kah!kah!kah!sori la dol?
    bile plak org ckp najib bunuh tuya dol?
    dol?lu ni hebat dr gani petil tp lu tau ke x dol?kah!kah!kah!lu buat lawak ke mmg lu BeNgap xtau dol?kah kah kah!

    bile plak org tuduh mat monggol tu bunuh tuya?
    mat monggol tu scandal dgn tuya la ngok!
    babi ketot mesia neh yg bom tuya tu!
    ngok!lu tau ka xtau dol?
    lg mau sembang ka tambey?
    ngok!kan dh kantoi..tunjuk sgt bodo lu tu

    ReplyDelete
  20. Samdol..samdol,letak nama monggol(itupun salah eja),jadi kalau ikut corak pemikiran species macam ko ni,aku assume semua serupa aje.Oh ok nak nampak lain sikit,bukan bunuh tapi scandal dengan altantuya harharhar.

    Bukti mana?Bukan tak ada bukti dikira fitnah ke?Fitnah orang berzina tanpa bukti boleh bawa ke mahkamah syariah tau.Sekali sabit kesalahan habislah kau kena sebat 80 kali sebatan harharhar

    Samdol..samdol,terhibur aku

    ReplyDelete
  21. xkan nick gua pun jd isu lu dol?
    xde point len ke dol?kah!kah!kah!
    ini version mesia dol,satu kali btl [punya version nti gua plak kene c4 dol...

    suda kena sendri punya btg baru mau crita syariah ka dol?lg mau hudud ka dol?kah!kah!kah!

    bukti palancau letak sejuta bukti pun klu dh nama umngok mati hidup blk x laku
    yg xda diadakan
    yg ada tutup rapat punya serupa lu cover jgk
    baek punya cover "nampak lain ckit"
    kah!kah!kah!sah2 mmg ngok xtau confident plak tu
    kah!kah!kah!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR