FOLLOWERS

Wednesday 30 March 2011

FITNAH ? KEH KEH KEH !!!!

Penghuni Gua : Fitnah ? Apa makna fakta? Tak tahu ke antara fitnah dengan fakta ?

2. Biar PG terangkan. Fitnah ialah satu tuduhan tanpa bukti. Perzinaan antara lelaki di dalam vedeo itu dengan wanita cina memang berlaku. Dan ia dirakamkan. Ia didedahkan oleh Datuk T untuk mengetahui siapa sebenar lelaki itu.

3. Tunggu masa aje untuk pembuktiannya. Tunggu hasil siasatan polis. Buktinya ada. Cctv di hotel / resort itu ada. CCTV di rumah DSAI pun ada. Saksi yang melihat perzinaan itu ada. DNA pada jam omega ada. Jadi mana fitnahnya.

4. Bodoh sangat kah untuk kita semua membezakan antara fitnah dan fakta? Beribu pendengar taksub PAS di majlis ini , termakan kencing lelaki Y ini. Siap dengan takbir lagi. Kesian juga PG melihat telatah mereka ini.

Nota 1 : Bab tuduh PM terlibat dengan Atlantuya siap dengan gambar " still " super impose si cina bodoh Tian Chua tu mereka percaya pulak. Ini baru nama fitnah !!!!! Hapah bukti pun tak ada. Tapi nak buat macam mana, dah Allah butakan mata dan mata hati mereka ini. Biarkan si Luncai terjun dengan labunya !!! Kesian!!!!!
Nota 2 : Nak juga lihat lelaki Y saman Datuk Eskay tu. Berani ke ? Keh keh keh keh keh !!!!!

16 comments:

  1. Anuwar sah tak berani saman sebab dia tahu orang2 seperti Umi, Eskay ada banyak peluru lain lagi. Buat laporan polis pun takde alibi dan bukti. Harap kan tunjuk perut je. Reporter cina tanya pasal tweeter pun tak boleh jawab.

    ReplyDelete
  2. DIA TEEWT BENDA LAIN. DUA KALI TWEET.

    ReplyDelete
  3. Rahim TC dah warning akan saman Anuwar dan mana2 bloger yg fitnah peribadi dia. Aku sokong. Kalau ada bukti....kasi polis, jangan berani cakap masa ceramah je.

    ReplyDelete
  4. kepada juak-juak pas pis pus sila tanya diri anda. sekiranya anda difitnah sebegitu rupa dan anda tahu sebenarnya anda tidak melakukan mungkar itu sehingga mengaibkan anda, seluruh keluarga anda adakah anda akan berdiam diri? sebagai orang islam beranikah anda bersumpah?

    ReplyDelete
  5. Reporter cina tanya mana nak jawab sebab dia dah tweet cina juga. Inilah akibat banyak sangat makan taik bewok pasir pulak tuh.Anuani ngaku sendiri dalam camah dia kata korek lubang jubur tuduh dia. Siapa tuduh dia, alih2 dia ngaku sendiri.

    ReplyDelete
  6. Yang dituduh buat fitnah ada bukti, cuma belum sah siapa Pelacur Jantan tu aja?

    Yang rasa dituduh Pelacur Jantan tu apa lagi..carilah bukti bukan dirinya melakukan zina tu?

    DSAI tu..apa takut sangat untuk membersihkan namanya dengan cara BERSUMPAH SECARA ISLAM (TAKUT)..Beri Simpel Darah untuk DNA (TAKUT) sedangkan itu adalah jalan terbaik bagi membersihkan namanya jika dia rasa difitnah.

    Yang dikatakan kuat pegangan agama Islam seperti Nik Aziz dan Hj. Hadi bela sangat orang yang melakukan zina tu apa hal?? Tak takut hukuman Allah s.w.t. ke??

    Yang pengikut akar umbi tu berlebih-lebih tumpang tempias dosa apa hal pulak?? Terkaung-kaung kononnya beragama Islam tetapi tanpa menggunakan pertimbangan akal terikut-ikut tumpang dosa.

    Lebih baik tunggu kesudahannya daripada menyokong mana-mana pihak samada LELAKI 'T' DAN LELAKI 'Y'

    ReplyDelete
  7. Tubuh Suruhanjaya Siasatan di Raja tak nak, siasatan Polis berat sebelah. Serah ajer video sensasi tu kepada Wan Jijah jadi IOnya, Nuyul Ijah jadi POnya, Bung Nuar jadi YAA TOK Akimnya, si Jeming jadi pembelanya, si Ketot Semesul jadi saksinya. Lepas itu arahkan bahan bukti tu dimusnahkan terus. Tutup kes...!!!

    ReplyDelete
  8. Solat Hajat tu... dibuat oleh yang muslim, DAP tengok je, tak ganggu pun. Ape yg nak dibulat-bulatkan kat lambang parti tu... typical UMNgOk!

    Yang selalu mengganggu sembahyang hajat yg dibuat dek PR ni bukannya DAP tapi puak2 UMNgOk... peniaga kat Pasar Kelantan buat sembahyang hajat, kerajaan negeri PAS tak halang pun.

    Mahkamah Akhirat bakal menentukan kebenarannya.

    ReplyDelete
  9. Ternyata DAP anti Melayu dan Islam apabila mencadangkan tambahan peruntukan untuk Sekolah Agama Rakyat (SAR). Inilah yang selalu ditohmah oleh Umno/BN kepada DAP kerana pimpinan DAP kebelakangan ini menunjukkan sikap yang amat terbuka dan telus kepada semua bangsa dan agama.

    Hari ini dalam Sidang Dewan Selangor Adun Sekinchan, Ng Swee Lim menggesa Kerajaan Negeri Selangor memberikan peruntukan besar kepada semua Sekolah Agama Rakyat (SAR).

    Wakil rakyat DAP itu membuat gesaan demikian ketika mengemukakan soalan tambahan kepada Exco Pendidikan, Pendidikan Tinggi dan Pembangunan Modal Insan Selangor, Dr Halimah Ali.

    Menurut Swee Lim, memandangkan keadaan SAR ini agak ketinggalan, dengan kewangan yang disalurkan dalam jumlah besar itu membolehkan mereka menambahbaikkan bangunan dan persekitaran sekolah agar lebih selesa.

    Sebelum ini kerajaan PR Pulau Pinang telah memberijkan elaun Khas kepada para Huffaz di negeri tersebut selain menambahkan peruntukan kepada aktiviti agama Islam bagi Bajet negeri.

    Oleh kerana inilah Umno/BN menuduh DAP anti Islam dan Melayu

    ReplyDelete
  10. Mcmana lah salah sorang Datuk T yg kaki suntut boleh bawak video Anuar menyuntut. X paham aku..

    ReplyDelete
  11. Dialog antarabangsa

    Wartawan : Kenapa Datuk tiba2 muncul hendak mendedahkan skandal Anuar berlakon diatas ranjang? Datuk kan dulu satu kapal dgn Anuar. Sama2 kaki sunt..

    Rahim : Sumpah skrg saya dah baik. Tak lagi buat keje2 tu. Dosa tau. Saya bukan apa, nak membetulkan keadaan. Tak baiklah diorang ni main suntut2.

    Wartawan : Dgn pendedahan ni ada harapan ke DAtuk diterima dalam kabinet?

    Rahim : Nak idup beb! Ni kan politik..

    ReplyDelete
  12. Cakap semua hal politik murahan bolehlah... Nak melaksanakan politik murahan tu terlalu berat. Walhal apa yang diungkapkan tu hanyalah sejemput diatas tapak tangan jer.

    P5B...

    ReplyDelete
  13. Aku dah betul2 nak caye kat video seks tu... walau pun belum tengok lagi.

    Tapi bile kluo plak pengakuan Dato T tu... nampak plak muke TanSri yg menutuh budak sekolah, aku musykil plak...sape nak percaye ni!

    Lenkali mintak la kat puak2 UMNgOk Be-eNd... kalo nak buat pendedahan jgn la pakai sama2 kaki penutuh. Lenkali mintak Ustaz Firdaus SepakTin yg buat pendedahan...

    Ape lak Ngok sgt UMNgOk Be-eNd ni!

    ReplyDelete
  14. ISUNYA , LELAKI Y ITU SIAPA. PENZINA OTU. JANGAN DILUPA. ITU ISU YANG BESARNYA.

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum PG

    Didunia ni tak de sape yang akan disukai oleh semua orang, dan tak akan ade seseorng yang akan dibenci oleh semua orang.
    Sedangkan nabi mempunyai musuh..dajjal juga ade pengikutnya.

    ReplyDelete
  16. kah kah kah!
    puppy2 umngok x habis2 dgn men sumpah2
    ostat jamil ajar men sumpah2 ke weh?
    ape bangang melantun umngok neh

    nk bikin crita pun tarak gempak
    ape bahalol director umngok neh?kah kah kah!
    cari la mr clean klu nk buat pendedahan tu
    yg umngok hantar anak tambi sepupu arip hindu neh buat ape?sape nk percaya dol?kahkahkah!

    anyhow syabas!usaha tangga kejayaan dol..
    usaha lg dol..
    bro 11:49
    klu nk tau spesis umngok neh mmg tahap bahalol melantun!dh desperate gler khinzir dol tangkap muat jer la kah kah kah!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR