FOLLOWERS

Thursday 31 March 2011

PERUT LEBIH BUNCIT DI VEDEO LUCAH ? INI JAWAPANNYA !!!!

Aspect ratio tv 1.33:1 atau 4 x 3

Aspect Ratio 16:9 – Apabila imej yang dirakam pada 4:3 di tayang hari ini

dengan aspect ratio 16:9 akibat proses conversion atau Format Wide Screen TV


Dipetik dari :Kickdefella


“Indikasi jelas tersebut ialah seperti berikut,

1.Tabiat individu tersebut atau permasalahan kesihatannya. Contohnya, lelaki di dalam video tersebut tidak mempunyai bulu pada kemaluannya. Adakah ia kesan dari mencukurnya atau sebab kesihatan atau semula jadi.

2.Bentuk fizikal buah zakarnya kerana buah zakar lelaki di dalam video ini adalah agak unik.

3.Posture lelaki tersebut dan yang paling ketara ialah sewaktu dia duduk pada kedudukan antara dua sujud sambil mencabut kondom dari zakarnya.

Bagaimanapun, memandangkan indikasi-indikasi ini adalah amat sulit dan hanya orang-orang tertentu sahaja yang mengetahuinya maka sukarlah untuk ditentukan menerusi proses perundangan yang ada. Ini kerana, Anwar adalah orang yang tertuduh.

Dia dan keluarganya mempunyai hak-hak tertentu di dalam saluran perundangan untuk menafikan peluang untuk pihak berkuasa membuktikannya. Atas dasar inilah, Dato’ Eskay pada awalnya bercadang menyerahkan satu salinan rakaman itu kepada Anwar dan Wan Azizah sendiri. Ini kerana mereka berdua boleh dengan mudah mengesahkan atau menafikannya.”

“Kenapa dalam video dia nampak gempal, nampak besar, nampak laju semacam aje?” Tanya seorang pelajar perfileman peringkat asas kepada saya selepas mereka tamat menayangkan hasil kerja kursus mereka. Ini adalah keluhan biasa. Ada orang nampak tampan dan segak di dalam video dari di luar.

Ada yang orang kata ‘makan seri’, ‘fotogenik’ dan lain-lain istilah. Tetapi pernahkan kita bertanya kenapa orang yang kita lihat di dalam video tidak seperti yang kita lihat di luar? Ada beberapa peranan peralatan penggambaran yang menyebabkan ini terjadi dan paling asas ialah disebabkan apa yang dipanggil sebagai ‘lens distortion’. Iaitu perubahan yang terjadi akibat penggunaan lensa-lensa tertentu.

Contohnya, menerusi lensa ‘wide angle’ kita akan lihat dua objek yang dekat kelihatan lebih jauh. Sementara menerusi lensa ‘telephoto’ objek yang berjauhan ‘ditarik’ dan kelihatan lebih dekat di antara satu sama lain. Bagaimanapun, ‘lens distortion’ ini sering diambil advantage oleh para karyawan untuk kesan sinematik yang diingininya .........................................Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Bagus maklumat ini. PG bukan mahir sangat bab ini. Jadi amat berguna maklumat ini dan pelakunya mungkin akan " kantoi " jugalah akhirnya. Mana jam Omega lelaki ini? Kalau dah ada pada Kak Wan, tunjukkanlah. Banyak selesai masalahnya !!! Tak gitu ....

12 comments:

  1. ANUWAR BIKIN SOLAT HAJAT MINTAK VIDEO2 DAN TV 1 DUNIA NI ROSAK TERUK BROO KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Salam tuan PG & Sema2...,

    PERUT LEBIH BUNCIT DI VEDEO LUCAH ? INI JAWAPANNYA !!!!

    Macam orang bunting sulung mengidam nak makan buah delima merah. Sejenis buah ajaib khabarnya datang dari syurga Allah. Siapa dapat makan dan minum jus asli, insyaAllah terhindar dari segala penyakit. Termasuk penyakit was2.

    P5B... tak sabar2 nak tonton keaslian filem tu..

    ReplyDelete
  3. kenapa bahagian tu kembang semacam ja? hak2! just joking.

    ReplyDelete
  4. Rasa semua tahu...
    Bila tengok artis, pembaca berita atau ahli politik dalam tv dan diluar memang lain. Dlm tv nampak besar, kat luar kecil je orang nye.

    ReplyDelete
  5. kah kah kah!
    kau ni otak beku ArifOmar,
    Cerita video lucah bikinan sepupu kau dah katooi, bukan sahaja orang ramai tidak mungkin mempercayai, bahkan sekarang kes video lucah Tan Sri Perogol Budak Sekolah telah meletakkan UMNO sebagai orang yang bersalah.
    Bahkan pusingan politik telah berubah, majoriti orang melayu mempercayai bahawa Anwar difitnah, dan mereka penuh yakin bahawa UMNO adalah tukang segala fitnah.
    Aku dah beritahu kau, sepatutnya nama Tan Sri Perogol Budak Sekolah tidak disebut dalam apa-apa berita yang ada didunia ini, dan idea katoi video lucahnya dihilangkan dari ingatan orang ramai. Barulah politik beridea bodoh yang dibawa pimpinan UMNO kurang diperbincang oleh orang ramai.
    Namun kau seorang yang tolol, asyik nak menegakkan benang basah kau tu. Lebih baik kau tegakkan anu kau yang ada juga kerja gunanya, daripada kau mempertahankan video lucah yang telah jelas makan tuan itu.

    ReplyDelete
  6. Napelah muka pucat lesi aje. Berdoa tu pun, nampak minta simpati dari tok aji jer, sambil memikirkan apalah akan terjadi selepas ni. Nyesal, nyesal, nyesal dulu pendapatan, nyesal kemudian tak pa dah seronok, ingatkan dah terlepas dan nak berseronok tapi masih ada bala menanti...

    ReplyDelete
  7. Susah nak pecaya kisah video lucah Anuar pelakon utama. Sebab yg mendedahkan ialah Tan Sri yang suntut budak sekolah. Sayang seribu kali sayang Tan Sri kisah lama ko tu orang masih ingat lagi. Kalo ko bagi PG dedahkan ok la jugak...

    ReplyDelete
  8. marverlous!mmg marvelous!
    gua caya sama lu hindu weh!
    yahudi pun x state gmbar solat utk bahan hinaan/kutukan tp lu mmg marverlous!
    kah kah kah!

    lu x puas hati ke perut juburi x buncit?masih nk buktikan dgn state gmbar & entri bodoh lu tu
    kah kah kah!spesis2 bangang jer yg percaya dgn video bodoh dr umngok neh

    yg buncit perut lu dol..tu la banyak sgt kedarah duit haram!bg anak bini melantak mana x anak bengap nk mampos!kah kah kah!
    sekor pun xde ke ipta!

    sembang sampai 5 master kah kah kah!
    padahal baru grade ukm!dh tua nk mampos baru grade!kah kah kah!
    buta2 lu org kena kencing!kah kah kah!
    tp mmg dh typikal spesis umngok klu x kencing mana sah!
    cuma yg kesian kt anak2 anjing peliharaan umngok yg menjilat x habis2 demi kesenangan tuannya
    kah kah kah!

    gua nk tanya anak2 anjing neh
    wahai anak2 anjing umngok ape yg lu dpt hasil dari menjilat menyalak?
    kah kah kah!

    ReplyDelete
  9. Anak2 anjing memang kerja menyalak lah dol. Anak BABI kerjanya menyondol, habis taik cacing dibaham termasuklah taik bewok pasir yang kerjnya menjilat makan taik. Nyalak bukan sebarang nyalak, tapi kalau dok asyik nyondol tak kira back side, front view lebih2 lagi termasuk dilakukan secara horizontal atau vertical tu yang parah sangat...

    P5B...

    ReplyDelete
  10. KAH KAH KAH
    CAYALAH P5B..

    ReplyDelete
  11. kah kah kah!
    nk tambah piggy plak ke?kah kah kah!

    meh gua tambah piggy plak
    keja piggy neh mmg nyondol jer dol?
    membuta tuli dok nyondol ape yg dpt gua pun xtau
    kah kah kah.hindu neh nyondol demi sesuap nasi!

    dlm bab2 juburi mesti nyondol!
    mak-kak-mah pun blm charge piggy2 umngok neh dh nyondol kaw2!kah kah kah!

    yg percaya pun mmg dr spesis2 piggy jgk!
    kah kah kah!

    ReplyDelete
  12. What joomla component can you recommend for member photo uploads?


    Here is my weblog http://paginasamarillas-atl.com/johnson-johnson-sued-over-perianal-and-vaginal-mesh

    ReplyDelete

PETA PELAYAR