FOLLOWERS

Sunday 6 March 2011

PRK MERLIMAU DAN KERDAU : JOM KITA MESIR KAN PAS !!!!


Penghuni Gua : InsyaAllah, PAS dan PKR akan di Mesir kan di Kerdau dan Merlimau. Itulah doa kebanyakkan pemimpin PAS dan PKR. tetapi doa mereka akan termakan diri sendiri. Allah Maha Besar.

2. Jom , kita sama-sama Mesir kan mereka. Pengundi muda, fikirkan. Mesir kan mereka ini yang berlidah bercabang serta menjual agama untuk faedah politik mereka.

3. Jom kita Mesir kan mereka!!!! Selamat mengundi. Mesir kan mereka. Jadikan Kerdau dan Merlimau batu Nisan untuk mereka. Jadikan Kerdau dan Merlimau sebagai piramid untuk kuburkan firaun politik Malaysia ( PAS dan PKR ).

6 comments:

  1. sepatutnya engko PG ajak rakyat "mesirkan" umno/bn...

    ramai "Mubarak" dlm umno/bn perlu segera disingkirkan kerana mencekik darah rakyat...

    tengok nanti bila rakyat berjaya "memesirkan" mubarak-mubarak umno/bn...mari kita lihat "harta-harta karun" mereka selama ini tersorok rapi!!!


    ayuh...pengundi muda...kita bulatkan tekad dan azam untuk " memesirkan" mubarak2 umno/bn PRU 13..

    kita tiada masa lagi...kita dah suntuk masa ...jgn kita tangguh lg....

    ReplyDelete
  2. uncle: nak minta pendapat dalam kes;
    TETUAN BAKAR &PARTNERS
    V
    PRORAK SDN BHD & ORS
    HIGH COURT MALAYA,KUALA LUMPUR
    AZMEL MAAMOR J
    [SUIT NO:S2-22-410-2001]
    15 JANUARI 2003

    saya x berapa faham fakta kes ni dan ini menyulitkan saya untuk mengeluarkan isu yang berkaitan civil procedure.
    tq uncle.

    ReplyDelete
  3. pernah adakah dlm pas siapa2 yg digelar firaun?

    dlm umngok ada, tapi belum mati lagi macam firuan mesir tu sebab belum cukup banyak anak2 firuan yang nak lahirkan dlm ungok.. la ni tengah dalam proses.. dan hasilnya w/pun dah banyak, tapi anak2 firaun tu kata. "tuan jangan mati dulu sebab kami nak menuntut cukup2 dulu ilmu tuan macam tuan boleh jadi firuan yg betul firuan macam tuan"

    ni kat kerdau n merlimau ; kita pastikan benih firaun mereka tuh kita tukas awal2 sebelum nanti pun dia nak jadi firun macam abang2 dia...

    ingat, gunakan akal waras anda pengundi-pengundi muda...jangan biarkan khazanah bumi & kekayaan alam negara kita dibolot oleh firaun2 umngok, kaum-kerabat & kroni2 firaun mreka..

    ReplyDelete
  4. pilihanraya negeri kelantan akan datang, UMNO jangan teragak-agak lagi gempur semua kubu kuat PAS, parti yang suka memperlekhkan orang-orng Islam yang tak menyokong Islam ala parti mereka.

    ReplyDelete
  5. Allah Maha Mengetahui dlm segala2nya. Tunggu suatu ketika, nanti Allkah tetap bayar kepada sesiapa juga yang mempersendakan hukum Allah lebih2 lagi pas yang sentiasa memperlekeh umno...

    ReplyDelete
  6. Umno babi dalam kandang
    Pas babi dalam Hutan
    Sekarang babi hutan dah masuk kampung
    babi kampung dah lepas kandang.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR