FOLLOWERS

Tuesday 1 March 2011

PRK MERLIMAU / KERDAU : PAS AKAN DI MESIR KAN !!!!

( Baik punya lentok Tantawi di pentas ceramah PAS di Kerdau. Letih tertidor selepas sumpah seranah pemimpin kerajaan . Kih kih kih kih )



Penghuni Gua : PAS dan PR cuba jadikan kejatuhan Mesir dengan menyamakan Malaysia sebagai sama dengan Mesir. Pemimpin dan pengikut parti ini begitu gah , bahawa Malaysia akan di Mesirkan oleh pengundi Malaysia di PRU 13 nanti.

2. Tapi melihat di PKR Merlimau dan Kerdau lain pulak jadinya. Terbalik kot. Kalau lihat pada sambutan ceramah, cara kempen PAS yang PG perhatikan di Merlimau, serta kalau kita " search " di alam maya, nampak gayanya PAS akan di Mesirkan di kedua PRK ini.

3. Blogers puak-puak ini kekeringan isu, tak berani berkokok mengenai sesuatu apapun di Merlimau dan Kerdau. Kedua calun mereka terkial-kial kesaorangan. Perancang PAS kantoi di setiap program. Si Tantawi pembelit besar serbannya pun lentok ( baik punya ) di pentas ceramah PAS di Kerdau kelmarin dulu ( lihat gambar di atas ).

4. Tuan Ibrahim Tuan Man, terkial-kial mencari isu. Kuda tunggangan mereka nak berlari pun semput.

5. Jadi tak salah kalau PG katakan , dengan izin Allah , PAS akan di Mesirkan di PRK Kerdau dan Merlimau. InsyaAllah !!!! Doa bala termakan tuan nampaknya. Allah bayar tunai kepada parti pembohong rakyat ini. Hanya pandai jual air liur aje siang malam mereka ini !!!!!

7 comments:

  1. Salam tuan PG & Sema2...,

    PRK MERLIMAU / KERDAU : PAS AKAN DI MESIR KAN !!!!

    Itulah, sokmo2 cakap, sebelum ini kalau ostat mereka berceramah dimana2 akan kelihatan air liur bersembor2 ketawa terbahaka2. Ceritanya kosong belaka. Nah sekarang giliran tan kerawik di Mesirkan bersama pengikutnya pulak. Meleleh air liur basi. Usah nak jaga negara, nak jaga parti, majlis pun tak terurus. Samalah nak jaga diri sendiri, tak ada disiplin langsung.

    P5B, jaga diri, keluarga, negara mohon dari Allah jauhkan dari segala tipu helah...

    ReplyDelete
  2. KAH KAH KAH!
    DH XDE MODAL GAMBAR EDIT PUN BOLE...

    UMNGOK MA..PALANCAU PUN BOLE..
    KAH!KAH!KAH!

    WEI HINDU GAMBAR GENG2 PR BOGEL XNAK TEMPEK KE?
    TEMPEK LA BARU THRILL!
    KAH!KAH!KAH!

    ReplyDelete
  3. gambar tempek?

    nah !!!http://arifomar.blogspot.com/2011/02/prk-merlimau-kerdau-km-melaka-mengaku.html

    lentok. parti ajaran syaitan . begitulah peerangainya.

    kah kah kah kah !!!

    ReplyDelete
  4. Bukan lentok sebarang lentok tapi lentok cari ilham...kah kah kah

    ReplyDelete
  5. org umno ni terima semua apa pun pemimpin dia buat.pemimpin pas tdo pun kecoh.macam kau x tido?mcm paklah tak tido masa perhimpunan agong umno.pemimpin umno rasuah, bunuh diri, knapa diam pulak?

    ReplyDelete
  6. Lu orang mau bertelagah...lu orang punya pasal. Gua tarakkkkk mau masuk campur. Gua hanya mau tunggu itu keputusan siapa DNA lelaki 'Y' itu aja.

    Lu orang hantam lah sama sendiri...gua tak kisah punya!!!

    Itu olang Cina cakap haaa!!! Kapal Sing sama DAP juga ada untung. kah kah kah

    ReplyDelete
  7. Bukan lentok sebarang lentok tapi lentok cari ilham...ilham macam mana nak tabah dosaaa kah kah kah

    ReplyDelete

PETA PELAYAR