FOLLOWERS

Monday 21 March 2011

VEDEO SEKS PEMIMPIN UTAMA PEMBANGKANG !!! MACAM KENAL AJE !!!!! KEH KEH KEH KEH !!!!!






Satu rakaman video aksi seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin utama pembangkang dengan seorang wanita muda yang tidak dikenali didedahkan kepada pihak media pagi ini.

Berikutan itu, pihak yang mendedahkan rakaman tersebut mendesak ahli politik berkenaan meletak jawatan dalam tempoh seminggu jika tidak mahu klip video didedahkan kepada umum.

Klip video tersebut ditayangkan untuk tontonan pihak media pagi ini di hotel Seri Carcosa Negara di ibunegara. Wartawan menonton video selama 20 minit itu secara bergilir mengikut kumpulan. ........................................................................Wartawan yang telah menyaksikan video itu berkata lelaki dalam video itu kelihatan seperti pemimpin utama pembangkang tersebut.

Beberapa pihak menamakan ahli politik tersebut dalam twitter mereka, dan parti pimpinannya mendakwa ia klip video palsu...........................................................................................

Kumpulan kedua pula terdiri daripada wartawan The Malaysian Insider, Free Malaysia Today, dan seorang editor kanan dari agensi berita nasional, Bernama...............................................................................

Sementara itu, akhbar the Star melaporkan bahawa klip video selama 30 minit itu menunjukkan lelaki yang didakwa seorang pemimpin pembangkang, yang juga seorang ahli parlimen, sedang melakukan pelbagai aksi seks.

Menurut akhbar tersebut, video itu yang dirakamkan pada 21 Februari, ditemui di sebuah bilik hotel di Kuala Lumpur. .....................................................................................................

Akhbar itu juga melaporkan Datuk T berkata beliau mahu pihak media menonton video membabitkan ahli politik berkenaan sebelum menghantar salinan kepadanya dan isterinya “untuk mengenal pasti orang dalam video” tersebut dalam tempoh seminggu dari sekarang. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Siapa punya vedeo ni. Baca berita di atas tu macam lelaki " Y " aje. Sebabnya disebut ketua utama pembangkang dan Datuk T minta lelaki berkenaan dan isterinya letak jawatan kalau tidak dia akan dedahkan.

2. Jadi macam lelaki " Y " lah maksudnya. Mana ada pembangkang utama ada isteri yang berjawatan politik. Lelaki " Y " ini boleh semuanya lelaki ke atau ..............

3. Sabar!!! Sabar!!!! Kita sama-sama nantikan perkembangannya. Rasanya tak salah lagi. Akan bertambahlah koleksi vedo seks politik di Malaysia ini. UMNO ada, PAS ada dua tiga vedeo, MCA, MIC, DAP dan.................................

4. Yang tak tahannya ialah lelaki " Y ". Kantoi le kali ini !!!!!! Terbang kopiah Pok Nik, TGHH, Tantawi, Idris Ahmad. Tak tahulah pulak kalau ada fatwa baru yang menghalalkannya. Yang kafir sekor tu, dah mengaku lelaki dalam vedeo tu aksinya. Lantak le si kafir laknat tu. Ini lelaki " Y ". Tak habis-habis!!!!

5. Fikirkan pengundi muda !!!!! Fikirkan !!!!!! Bacaan lanjut boleh di KLIK

Nota : Kepada Datuk T, tolong le bagi PG tengok juga. Ada baiknya kalau kami dapat tengok..................Banyak baiknya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Setidaknya , PG dapat kantoikan pengikut peminum kencing ini yang begitu buta menilai pemimpin mereka selama ini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17 comments:

  1. RIVER BULOH IN TGH MELAMBAI2 KAT DIA LA BROO. "MARI LA SAYANG..MARI..MARII" KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Anwar tak mengaku lelaki dalam video tu dirinya. Dulu pun tak mengaku juga hingga keluar video dia sampai di kondo. Harap ada pihak yang buat laporan polis supaya siasatan dapat dijalankan. Mesti ada cctv dihotel...check-in dan check-out kul brapa dan registration atas nama sapa.

    ReplyDelete
  3. TAK KAN LAH KALAU NUAR BUAT KEJE TU TAK NAMPAK APA2 PUN KAMERA ADA 4 TERPASANG KAT DEPAN MATA!

    SAH LAH...SUME NI KEJE GILA DAN SEJAHAT2 MAHLUK UMNO...MEMANG UMNO NI GILER..

    MEREKA TAHU LIWAT II MAKIN HARU BIRU...LALU MEREKA SORONG LAH VIDEO SEKS PLAK NAK KENA KAN NUAR..

    MAKIN JAHAT DAN IBLIS UMNO...ASUHAN MAHATHIR..

    SKANG NI ORG DAH TAK HERAN DAH, APA YG UMNO BUAT...SUME ORG TAU INI KEJE KEJI DAN PALING JAHAT UMNO...TAK SANGKA UMNO SEMKAIN HILANG PERTIMBANGAN DAN AKAL SEHINGGA SANGGUP BUAT KEJE KEJI DAN ZALIM MCM NI...UMNO SEBENARNYA TAK DE JALAN LAIN NAK LAWAN NUAR, TP MEMILIH CARA KEJI DAN KOTOR...TP KINI ORG TAK TERTIPU LAGI..CUKUPLAH MAHAHTHIR MENIPU DULU!!!

    IBLIS LAKNATULLAH BETULLAH UMNO...

    UMNO MAKIN DIBENCI DAN TUNGGU LA MASANYA...

    ReplyDelete
  4. kau tengok lah.. dulu wan zizah kata al jubri meeting...anak dia pulak kata ada dgn kami di rumah...pada hal pd masa tu dia sedang syok menututh lobang taik saiful.. wanzizah..jubur kau da tak laku..Kali ni pun kata dgn keluarga.. leh caya ke.. Kat Hotel ada CCTV, kat lobi kat parking kat lift, dll kalau sijubur kata bukan dia ambil cctv tu...bandingkan pakaian, kasut dipakai ..dan Video masa dia masuk bilik, buka baju..dan so on so on ... sepatutnya SB/MIO/JPM cepat gi ambil.. juburi tak boleh lari... dulu sibuk minta dollah tubuhkan suruhanjaya kini kena dia balik... tubuhkan suruhanjaya diraja...wan zizah mana nak simpan muka.. izzzah dia pun sama..

    ReplyDelete
  5. ANON 20:36 CUMA TAK KATA ADA MUKA SERUPA/MIRIP 7 ORANG DALAM DUNIA NI...HE HE HE

    DSAI KATA DALAM VIDEO LELAKI TU PERUT LEBIH BONCET DARI DIA...BOLEH CAYA KE NI??? LEPAS TU PUSING KATA TAK TONTON LAGI VIDEO TU. CUBA BACA BERITA MALAYSIAKINI.

    MANA SATU BETUL NI??? PEMBERITA TIPU KE ATAU DSAI PUSING???

    NAMPAKNYA RAKYAT MALAYSIA KENA TUNGGU 7 HARI LAGI UNTUK BERITA SENSASI INI...SABAR!!! SABAR!!!

    ReplyDelete
  6. Apa punya gila lah umno..

    macam umno tak sembahyang/ macam kapir betullah.


    kata polis tak terlibat...dengar2 polis kawal ketat kawasan tayangan video lucah tu kat hotel pg td...dan kalau dah tahu ada menonton, memiliki video lucah, kenapa polis tak tangkap org yg menonton dan pemiliknya pada pagi td?

    hisyamudin pun dolik dalik kata polis tak terlibat, tp dlm kes liwat 2, padahal Jude Pareralah (polis) yg menulis laporan borang Proforma bukan doktor yg betanggung jwb...dan Jude parera juga jumpa najib, rosmah, ezam...mcmana dikatakan polis tak terlibat?
    tak masuk akal..

    dan skrg ni sume boleh dibikin dgn bantuan teknologi terkini...buktinya KRU pun boleh berduet dgn Allyrhm PRamlee...dan di barat pulak, penyanyi boleh bersalam dgn mendiang JF Kennedy yg lama dah mati!!! pendek kata video mcm tu budak sekolah pun boleh buat editing!!!

    dan yg pelik dan mengejutkan...Datuk T siap beri amaran lg supaya "lelaki yg disyaki" tu segera meletak jawatan sama dgn isterinya...bukan kah itu lucu, siap beri komen dan ugut2 plak...kalulah bukan suruhan dan baca skrip yg dibuat umno..

    umno makin hilang pertimbangan...umno kini makin dibenci olh rakyat...umno kini manusia bertopengkan setan laknatullah...umno makin dibenci!!! mereka teramat2 jahat sekali

    ReplyDelete
  7. ANON 21:02

    KO TENGOK TAK VIDEO PENAFIAN NUAR HARI NI...?

    KALU KO TAK TENGOK SEBAB ITU KO CAKAP MERAPU...LAIN NUAR CAKAP LAIN YG KO KATA...

    MEMANG NUAR TAK TONTON VIDEO TU...TP NUAR KATA ADA WARTAWAN YG DAH TONTON BG TAU NUAR BHW MUKA MIRIP NUAR TP PERUT LELAKI DLM VIDEO TU BONCIT!!
    PERUT NUAR TAK BONCIT PUN...YA..YG BG TAU NUAR PELAKON LELAKI VIDEO LUCAH TU BEGINI-BEGINI ADALAH WARTAWAN YG DAH TONTON...BUKAN NUAR YG TONTON...ADA FAHAM KA?

    SEBAB TU KALU NKO TAK TENGOK PENAFIAN NUAR JGN MERAPU LA...

    ReplyDelete
  8. Anon 21.12....ejen spin...
    Mana ada polis! Yang jaga Datuk T ialah pengawal dia. Senang2 je nak busuk nama PDRM....lahabau punya orang.

    ReplyDelete
  9. rupa macam saya, suara macam saya . tapi bukan saya.

    keh keh keh keh keh

    katak puru

    ReplyDelete
  10. bodo punya anan 21`12 tu.

    ReplyDelete
  11. kah kah kah!
    sah aku tak pening, memang alam realiti, memang aku sedar sesedarnya.
    JUBUR adalah tali hayat politik UMNO, politik jubur taik tidak boleh dipisahkan daripada politik UMNO.
    Dulu lubang jubur taik Azizan, habis budak sekolah kenal lubang jubur taik. Taniah UMNO kerana berjaya memperkenalkan lubang jubur taik kepada budak sekolah.
    Namun UMNO gagal untuk menahan pengaruh Anwar, bahkan kerana jubur taik jugalah Anwar terkenal di merata dunia.
    Kemudian jubur taik Saifooool pula, Malaysia menjadi terkenal diserata dunia tanpa berbelanja besar untuk promosi. Terima kasih UMNO, kerana telah berjaya membawa pelancung ke Malaysia untuk melihat jubur taik saifooool.
    Namun berjayakah UMNO menjauhkan rakyat daripada Anwar?.
    Sekarang guna jubur qubul amoi pula, suatu pembaharuan. Kerana kita telah berjaya menyediakan peluang perkerjaan dan tenaga kerja mahir di kalangan belia. Memang kita mempunyai potensi untuk menjadi negara maju dan filem prono, bahkan tayang filem prono ini akan ditayang dihotel-hotel terkenal, penuntunnya pula adalah wartawan-wartawan dan editol akhbar terkenal.
    Namun larikah Tuan Guru Nik Aziz dan Tuan Guru Haji Hadi daripada Anwar?. Adakah ceramah Anwar selepas ini tinggal bini dan anak perempuannya sahaja?.
    Sampai bila UMNO nak bergantung pada jubur taik dan jubur qubul untuk menang pilihanraya?. Tiadakah di kalangan pemimpin UMNO yang melihat dengan mata hati bahawa senjata seperti ini amat merbahaya, bahkan boleh menikam diri sendiri?.

    ReplyDelete
  12. 23:05

    Memang benar bro..

    sandiwara terbaru umno ini akan menyebabkan rakyat makin BENCI kpd umno...kerana ingat umno ingat perangai SETAN nya...

    INGAT umno INGAT liwat
    INGAT umno INGAT jubo
    INGAT umno INGAT video lucah
    INGAT umno INGAT air mani
    INGAT umno INGAT lucah
    INGAT umno INGAT seks
    INGAT umno INGAT porno
    INGAT umno INGAT seluar dalam sepol
    INGAT umno INGAT beromen
    INGAT umno INGAT seks lucah
    INGAT umno INGAT jubo azizan
    INGAT umno INGAT jubo sepol
    ......etc

    pendek kata tak ada benda yg kita nak ingat kat UMNO kecuali benda2 MENJIJIKAN, MEMALUKAN, MELOYAKAN, MEROSAKAN, MENJAHAMKAN, MENGHINAKAN, DAN BENDA JAHAT2 TENTANG UMNO...

    UMNO MAKIN DIBENCI...

    ReplyDelete
  13. KALAU LAH POLIS TAK TERLIBAT, BODO NAMANYA!

    MASAKAN TIDAK, TAK KAN LA TAK TAHU ADA TAYANGAN VIDEO SEKS KAT CARCOSA SERI NEGARA WAKTU TU..DAN WARTAWAN PLAK TAK KAN LAH NAK PERGI TANPA KEBENARAN BOS MASING2...

    TAKKAN LAH KAKITGN HOTEL TAK TELEFON POLIS MAKLUMKAN ADA TAYANGAN VIDEO HARAM KAT SITU...

    DAN SIAP PANGGIL WARTAWAN ANTARABANGSA LGI TU! TAKKAN POLIS TAK BOLEH HIDU KES BESAR MCM NIH...

    DAN BILA DAH TAHU, KENAPA POLIS TAK TANGKAP ORG YG MENONTON, ORG YG MENYIMPAN, DAN SITA KAWASAN HOTEL ITU KRN MENAYANGKAN BENDA DILARANG OLH UNDANG2 DAN DI TEMPAT AWAM PLAK TUH?

    JAKIM PUN TAK BUAT2 APA...

    KAN MUSTAHIL POLIS TAK TERLIBAT!! INGAT ORG BANGANG KER!

    ReplyDelete
  14. Boleh tak bagitau kat Hotel mana benda ni dirakam?

    ReplyDelete
  15. Anom..Anom semua!!! kita lihat nanti siapa yang kena??????????

    Siapa punya DNA lelaki 'Y'??
    Siapa Datuk 'T'??

    DSAI..kalau berani serah aja darah untuk DNA apa nak takut kalau tak bersalah. Jika benar tak buat..apa nak takut??

    DSAI..kes video kalau betul bukan dia..saman aja Datuk 'T' tu???

    Cerita semakin menarik..
    Aku peduli apa Anom-Anom yang kutuk UMNO ke Pas ke PKR ke!! Kesudahannya yang penting.

    ReplyDelete
  16. PG... PG... Paria betul nko ni!

    VK Lingam yang dah sah-sah dalam video kes perlantikan peguam tu... bukan main lagi nko pertahankan dan nko pegang kata-kata mutiara dia... "muka macam saya, suara macam saya tapi bukan saya"!

    Tang DSAI ni... tengok video tu pun belum, nko dah awal-awal dok cuba kaitkan DSAI.

    Memang dasar pemFITNAH... kalo bukan fitnah, tak sah jadi ahli UMNgOk Be-eNd!

    ReplyDelete
  17. nak buat mcm mana dol..
    cari mkn la dol..klu x tak berasap dapur dol
    kuda pun mati x mkn

    permatang pauh-tba timbul dajjal bersumpah
    tenang/kedau/limau-timbul mat kotak/omi dara & anjing2 suruhan
    yg terlates sarawak-video la pulak...
    kah kah kah!
    jantan dh,betina dh apon pun dh
    lepas ni gua agak x mustahil juburi jobor kuda plak!kah kah kah!

    umngok ma..palancau pun bole..

    huhu sian kt hindu neh?nti gua dpt copy gua bg lu layan.gua faham sapa yg stim tgk bini lu tu dh rupa kopok lekor kecut!x stim langsung!
    kah kah kah!

    alasan nk kantoikan peminum2 kencing
    kah kah kah!lu nk stim ke lu nk kantoikan org?
    sape yg kantoi skrg neh?
    sapa yg buta skrg neh?
    kah kah kah!
    lu org pk lah sendri!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR