FOLLOWERS

Monday 16 January 2012

BUDAK U BODOH SOMBONG !!!!

Penghuni Gua : Tak ada perkataan lebih tepat untuk melakarkan perangai dan kelakuan mahasiswa bodoh ini. Bukan bodoh aje, bodoh sombong. Buat malu budak U aje. Otak macam orang tak sekolah.

2. Apa bezanya kita manusia dan binatang. Binatang dan manusia dianugerahkan otak. Tetapi binatang, Allah tak anugerahkan binatang akal fikiran. Berbanding manusia, Allah memberikan akal fikiran. Jadi kalau kita bertindak dan berkelakuan seperti di atas seolah orang tak berakal. Jadi dengan lain  kata, tak ada bezanyalah antara kita dengan binatang kerana tak gunakan akal  untuk bertindak berbuat sesuatu.

3. Layak ke , budak tak cukup masak ini kiat  ak panggil mahasiswa? Maha bodoh sombong bolehlah. Jadi tindakannya menghantar dan menulis nota ugutan di facebooknya itu samada secara sengaja dan berniat betul-betul nak bom helikopter PM atau tidak , itu bukan isu.
4. Jadi terimapadahnya. Anda bekelakuan seperti penjenayah, maka layanan bertahap  penjenayahlah yang anda akan terima...............

5. Ini pun bukan apa, sebab ilmu tak cukup.mKelulusan cukup makan dan berkawan hanya dengan sejelompok peminum  kencing lelaki Y. Membaca tidak, mentelaah tidak. Siang malam dok asyik mendengar ceramah politk. Nampak cara bercakap dan gayanya macam terpelajar. Tapi hampeh. Serupalah dengan lelaki Y tu. General degree aje. Kalau pakar kalau dengar lelaki Y tu bercakap. Sama spesislah dengan si Adam awwww tu.

6. Tak gitu ?

4 comments:

  1. Belajar je tinggi2.... otak still letak kat lutut rupenya mahasewel-mahasewel kita ni....

    ReplyDelete
  2. Amat setuju. Manuksia ada dsua kaki n tangan. Binatang Allah SWT augerahkan empat kaki tanga dan dua kaki sahaja. Berkaki empat, mana satu nak dikatakan tangan, tapi yang pastinya keempat tersebut digunakan untuk menopang badan untuk "merangkak" dan sebagainya.

    Berbalik anugerah Allah SWT, manuksia dianugerahkan "otak". Jika mati, manuksia yang hidup akan sembahyangkan kepada "si mati" dan ditalkinkan dinamakan jenazah. Berbanding haiwan digelarkan "bangkai". Mengapa jenazah manuksia dimandikan, dikapan, disembahyangkan, dikebumikan enam kaki dalam liang lahat dengan penuh rasa tanggungjawab. Haiwan bangkainya dicampakan dikambuskan dalam tanah, tapi satu "keistimewaan" haiwan ditanam tidak memerlukan lubangnya terlau dalam. Persoalannya kenapa?. Cuba fikir2lah...

    ReplyDelete
  3. kerana nila2 beberapa titik rosak susu berbelanga belanga

    ReplyDelete
  4. belajar bertingkat2 bodohnyer berlapis...kah..kah..kah

    ReplyDelete

PETA PELAYAR