FOLLOWERS

Thursday 5 January 2012

MEMANG DUA BADAN INI PEKAK DAN BUTA !!!!






KUALA LUMPUR: UMNO Bahagian Cheras hari ini mempersoalkan pendirian Majlis Peguam dan Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia (Suhakam) yang membisu berhubung kedegilan pakatan pembangkang untuk mengadakan perhimpunan haram 9 Januari ini.

Ketuanya, Datuk Wira Syed Ali Al-Habshee mendakwa sikap itu jelas menunjukkan kedua-dua badan itu turut bersekongkol dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menggunakan demonstrasi jalanan untuk membersihkan dirinya yang didakwa meliwat. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Sah .... kedua badan ini pekak dan buta. Pekak dan buta? Sah memang mereka pekak dan buta.

2. Ini kerana dalam kes dan isu 901 ( mengenai si peliwat nak buat kecoh tu ), kedua badan ini yang kerap nak pertahankan hak asasi dan kebebasan bersuara dan nak pertahankan kebebasan kehakiman di Malaysia kononnya , telah diam membisu mengenai 901.

3. Ada natijahnya ? Tak lain, 2 badan ini adalah perkakasan sahaja . Tiada kejujuran dan cakap aje lebih. Tapi tindakan dan amalannya.............hampehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

4. Tak gitu ?

3 comments:

  1. BKN PEKAK DAN BUTA JEK BROO. SAMA JEK NK JD DAJJAL YANG PALING TERJAL!. ELOK BUBARKAN JEK..PERABIH BOREHHH RAKYAT JO JANGG KEHKEHKEHKEH ADOIYAIII

    ReplyDelete
  2. selain pekak dan buta, 2 badan ini secara rela hati menjadi bangang. menjahanamkan adalah moto terbaru 2 badan tersebut.

    ReplyDelete
  3. malangnya Nazri menteri kehakman sendiri buat dhek je ! buat-buat buta dan buat2 pekak ....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR