FOLLOWERS

Saturday 21 January 2012

HOI..... MENGAPA DIAM !!!!



Sehubungan itu, DPPP mengulangi pendiriannya mendesak pemansuhan AUKU.

Dalam satu kenyataan, ketuanya Nasrudin Hassan berkata, beliau tidak mengambil sikap menghukum siapa benar dan siapa pula salah dalam hal kes penggantungan mahasiswa KUIN itu.

"Kerana pastinya kedua-dua belah pihak mempunyai hujah masing-masing dalam mempertahankan sikap dan tindakan yang diambil, tetapi saya mempersoalkan bentuk hukuman dan cara ianya diambil.

"Menggunakan AUKU bukanlah langkah bijak sebagaimana menafikan hak mahasiswa bersuara juga bukan langkah yang baik," katanya. Berita lanjut : KLIK
Penghuni Gua :  Mengapa Adam UPSI tu tak buat tunjuk perasaan di KUIN atau di depan pejabat MB Kedah. Beraknya bukan main berbau kononnya perjuangkan kebebasan bersuara mahasiswa. Dalam kes KUIN senyap pulak.

2. Mana Sodilariti Mahasisiswa , dan berbagai pertubuhan mahasiswa pro pembangkang yang nak jadi juara kebebesan mahasiswa dan akedemik tu? Tak berkokok pun dalam kes KUIN ni. Mana semuanya?

3. Mana? Jawapannya ..........................semuanya pejuang tahi minyak aje. Pejuang ada udang disebalik batu. Cakap aje lebih. Tahi penuh di dubur masing-masing. Semuanya peminum air kencing lelaki Y aje. Hanya kain basahan dan hanya menjadi tisu kesat hingus PKR dan lelaki Y aje. Kah kah kah kah kah !!!!

4. Tak gitu.? Fikirkan pengundi muda. Fikirkan. Mereka ini hanya pejuang tahi minyak aje. Pejuang berpilih!!!! Kah kah kah kah !!!!

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR