FOLLOWERS

Monday 16 April 2012

BIARKANN AJE MEREKA BERKHEMAH SEHINGGA PRU 13!!!! kAH KAH KAH KAH !!!!!


Pelajar yang menduduki kawasan Dataran Merdeka untuk menuntut pengajian tinggi percuma menerima khemah baru hari ini untuk menggantikan khemah yang didakwa dirosakkan oleh pegawai Majlis Bandaraya Kuala Lumpur.

Selain itu, kumpulan pelajar berkenaan turut menerima sumbangan daripada orang ramai dalam perkhemahan yang masuk hari ketiga hari ini.Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Kepada pihak berkuasa....................biarkan aje mereka ini nak berkhemah di Dataran Merdeka. Setahun nak berkhemah pun tak apa. Eloknya sehingga sampai ke PRU 13. Lantak dialah. Dah jenis yang kaki pemalas nak belajar tapi hutang tak nak bayar.

2. Biasalah.....................jenis pemalas nak belajar ini semuanya pandai bercakap. Takat pandai bercakap dan kelentonh aje lebih. Belajar habok pun tak ada.

3. Kerja mereka semuanya jenis nak free. Ada ke muka cina dan India dan Melayu yang berkelulusan kejuruteraan dan Doktor yang menyertai demo mangkok ini? Tak ada seorang  pun. Seba  mereka cerdik dan pintar. Tak ada masa nak layan demo bodoh dan hanya ikut telunjuk pengkencing rakyat aje. Walau pun pelajar kejuruteraan dan perubatan bayar beratus ribu pada kerajaan dari pinjaman mereka.... tak ada sedorang pun yang bersungut. Sebab mereka ini cerdik serta tahu itu bukan duit mereka dan ia perlu dibayar untuk pelajar lain pula di masa depan.

4. Mangkok-mangkok ini hanya pentingkan diri sendiri aje. Semuanya nak di liwat . Belajarnya tak ke mana. Cakap aje lebih!!!!!

5. Biarkah mereka berkhemah di situ selamanya. Bagus juga. Ia satu tarikan pelancung dan menjadi pengajaran serta gelak ketawa pada anak kita yang datang ke situ untuk melihat muka-muka pemalas belajar serta kaki liat bayar hutang...................Kah kah kah kah kah @!!!!!

6. Tak gitu ? Kah kah kah kah !!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 comments:

  1. tukang demo nie kebanyakan pelajar melayu..sangat memalukan...nak semua free tapi belajar tak kemana...setiap kejayaan bermula dengan pengorbanan..cuba fikir pengorbanan org tua dgn menghantar anak dari sekolah rendah sampai pengajian tinggi..BERBALOIKAH dengan kita santai-2, panas-2 berkhemah utk membuktikan kita hebat,famous dgn demo...huh

    ReplyDelete
  2. KEHKEHKEHKEH BUDAK2 MAO LARI HUTANGG

    ReplyDelete
  3. Elok juga kita ramai-ramai buat lawatan bawa pisang untuk diberikam kepada mereka, maklumlah manusia contoh ha ha ha..

    ReplyDelete
  4. Tengok je beruk sarkis ponteng kuliah .... CGPA berapa? Nak hapus hutang PTPN senang je ... score First Class ... Dapat masuk IPTA pun kerana kuota Melayu ..

    ReplyDelete
  5. lebih baik minta U beri ijajah percuma, tak payah belajar, tak payah bayar gaji pensyarah, tak payah itu dan ini. Cukup masa ada ijajah. tak payah belipun... segala-galanya percuma...he,he,he

    ReplyDelete
  6. lepas tu pasang kabel dpat keja dalam kerajaan.. pas tu batai kerajaan..segala rahsia dalam meka lepas ke luar..kerajaan ni masih berlembut.. mungkin da jadi mcm mesir, tunisia, sudan baru nak bertindak malangan nya negara da hancur Menteri KDN pun da cabut lari entah kemana..minta suaka politik ..negri alliwati

    ReplyDelete
  7. ijazah time based la mcm tu...kaki tgn kerajaan time based ok jugak tak gi belajar tp pengalaman kalahkan org yg ada phd..caya tengok di ofis kita yg ada master mcm mana meka berkerja dan berfikir..ipad, ipon 2 , 3 buah..keja hampass..kebanyakan ada yg rajin dan mahu belajar ..ada yg da pandai kita di telannya..tp meka belajar dari kita. separuh aja ilmu kita beri dia da berlagak, lepas tu perancangan semua lintang pukang, ....ahkir kita disalahkan..so fikir2kan jika dapat pekerja mcm mankok ayun di dataran tu

    ReplyDelete
  8. melayu ber nama tajudin ramli bayar hutang ke???

    ReplyDelete

PETA PELAYAR