FOLLOWERS

Thursday 26 April 2012

CERDIK ATAU KENA BELI DEK UMNO? KAH KAH KAH KAH !!!!


Utusan Malaysia

Naib Pengerusi DAP bantah himpunan Bersih 3.0

KUALA LUMPUR 26 April - Seorang ahli Dewan Negara mewakili pembangkang menggemparkan sesi persidangan dewan apabila secara terbuka membantah penganjuran perhimpunan Bersih 3.0 yang akan diadakan di Dataran Merdeka, Sabtu ini.

Ketika bangun membahaskan titah ucapan Yang di-Pertuan Agong, ahli Dewan Negara berkenaan, Senator Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim yang juga Naib Pengerusi DAP menyatakan pendirian tersebut berdasarkan pengalaman serta pemerhatian beliau terhadap penganjuran beberapa perhimpunan jalanan di luar negara.

“Pada prinsipnya demonstrasi jalanan saya dah biasa tengok, bukan sahaja di negara kita tetapi saya biasa bekerja dan tinggal di banyak negara, semua demonstrasi kononnya mula dengan aman tetapi kebanyakan di mana-mana pun kita tengok terjadi perang.

“Saya secara rekodnya, saya bantah, tak sokong bersih," katanya.Sementara itu, ketika ditemui di lobi Parlimen, beliau menjelaskan bantahan itu adalah atas dasar pengalaman peribadinya apabila melihat banyak demonstrasi aman bertukar ganas.

“Sekiranya sesuatu berlaku, siapa yang akan bertanggungjawab? Penganjur dan individu terlibat tidak akan berada di sana. Siapa yang akan menjaga mereka yang terkorban dan mengalami kecederaan?

“Matlamatnya adalah untuk menyalahkan pihak berkuasa dan ini adalah tidak adil," tegasnya.Beliau kemudiannya menempelak segelintir ahli Parlimen yang akan menyertai demonstrasi itu kerana hanya menggalakkan masyarakat di negara ini melanggar undang-undang.

“Jika ada undang-undang yang tidak baik, kita ada saluran lain seperti Parlimen. Jangan langgar undang-undang. Kita hanya menggalakkan orang melanggar undang-undang sedangkan kita sepatutnya menjadi pembuat undang-undang.

“Ini jelas bertentangan sama sekali," tambahnya. - UTUSAN

Penghuni Gua : Pemimpin Melayu DAP ini cerdik dan waras ke atau telah di beli oleh UMNO? Kah kah kah kah !!!!

2.  Kalau ikutkan otak dungu....pemimpin DAP dan PAS serta PAS memanglah akan diganyangnya pemimpin Melayu DAP ini esok dan di tuduh telah dibeli oleh UMNO. Kah kah kah kah!!!

3. Pemimpin Melayu DAP ini pun kalau di ganyang pun PG pun setuju kerana selama ini pun memang dia ini telah dicuck hidung nya macam lembu semasa dalam DAP. Mungkin sekarang dia dah tak sanggup lagi jadi lembu DAP. Juga mungkin dia tahu namanya dah sah tak naik jadi calun bagi PRU 13 oleh DAP. Marah mungkin??? Jadi nak tarik perhatian dan mungkin nak mengancam DAP serta nak main tarik tali kot agar DAP naikkan namanya sebagai calun Melayu DAP dalam PRU13. Taktik lama kalau begitu ...

4, Tapi mungkin dia mimpi semalam kot .. bahawa DAP dan PR memang nak bungkus dalam PRU 13.

5. Dan PG berpendapat juga.... mungkin dia dah mula cerdik dan waras dan tak sanggup lagi jadi lembu DAP. Kah kah kah kah !!!!!

6. PG amat setuju dengan pandangan lembu Melayu DAP ini... pada kali ini. Demontarsi tahi bershit ini adalah tak berfaedah. Kah kah kah kah kah !!!!

7. Cuma yang berat dengan serban di dahi dan yang merasakan lebih Islam dari yang lain pulak kel;uarkan fatwa sesat bahawa BERSHIT 30 wajib disertai oleh orang Islam. Mungkin pak-pak lebai mangkok ini buta dan pekak kot.................. Biasa begitu lah .... Tak gitu? Kah kah kah kah kah !!!!

8. Telah dipekakkan dan dibutakan oleh Allah mata dan mata hatinya serta telinga dari fakta sebenar. Kah kah kah kah !!!!

9. Dan pandangan PG pun terutama kepada PDRM................biarkan aje BERSHIT 3.0 ini berdemo dan biarkan sampai sesak KL ini. Biar 2 juta penghuni KL ini akan menyumpah kepada DAP, PAS dan DAP ini. PDRM tak rugi apa-apa jika membiarkan demo haram ini. Biar masyarakat yang akan menyumpah mereka / pendemo ini. Mereka yang rugi undi dari warga KL dan Selangor..........kah kah kah kah !!!

10. Jadi kepada PDRM .... bairakan aje mereka nak duduk ke, nak bangun ke..... nak berjalan ke .... nak tidor atas jalan ke .... biarkan. .... Kerajaan dapat untung dan PDRM tak lagi boleh dipersalahkan Kalau PDRM bertindak keras... maka bukan aje mereka akan mengecam PDRM ( memang itu pun niat mereka... nak cari isu ) tetapi Menteri bodoh  sekor pula akan menyalahkan dan mengkambing hitamkan PDRM seperti dalam BERSHIT 2.0. PDRM pulak dikatakan nbertindak keterlaluan....................kah kah kah kah!!!!

11/. Tak gitu ? Kah kah kah kah !!!!!!!! Itulah perangai lembu melayu dalam DAP. Kesian !!!!!

6 comments:

  1. BIARKAN..BIARKAN AMBIGA TERJUN DENGAN TIKUS2 LGBTNYE KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. DBKL tutup Dataran Merdeka mulai 27/04/2012 6.00 pg hingga 29/04/2012 6.00 pagi. Nampak gaya nya meroyan lah Ambiga dan PAShit.

    ReplyDelete
  3. Biarkan ajer mereka tu. nanti malu sendirilah

    ReplyDelete
  4. orang seperti Langsi akan kata dia dibeli UMNO atau dirasuah UMNO.

    ReplyDelete
  5. langsi tu memang bodo. kah kah kah kah

    ReplyDelete
  6. Ambiga tak guna, maklok perosak.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR