FOLLOWERS

Tuesday 17 April 2012

IBU DAN BAPA KITA BOLEH DIBALING SELIPAR JUGA KE ???? KAH KAH KAH KAH !!!


Mahkamah Persekutuan hari ini menolak permohonan imam Hoslan Hussain untuk meringkankan hukuman penjara yang dijalaninya atas kesalahan menghina mahkamah berkenaan.

Panel lima hakim yang dipengerusikan Hakim Besar Sabah dan Sarawak Tan Sri Richard Malanjum memutuskan bahawa pemohon itu gagal melepasi tahap untuk mahkamah memutuskan bahawa kes tersebut luar biasa.

Dalam penghakiman ringkasnya, Malanjum berkata panel berkenaan tiada pilihan selain menolak permohonan tersebut.

Empat hakim lain dalam panel itu ialah para hakim Mahkamah Persekutuan: Tan Sri Abdull Hamid Embong, Datuk Ahmad Maarop, Datuk Zainun Ali danDatuk  Sulong Matjeraie.

Imam berusia 46 tahun itu diwakili peguam Karpal Singh.

Penghuni Gua : Berani buat berani tanggunglah. Rasakan. Jadilah orang yang bertanggung jawab kepada tindakan diri sendiri. Jangan nak salahkan orang.

2. Kalau ikut puak pas pis pus ini semuanya nak disalahkan orang. Lain kali kalau kita rasa ayah dan ibu kita  beri arahan dan didik kita yang kita rasa tak betul; dan salah..........kalau ikut puak inilah.........ibu dan bapa kita tu ... boleh dibaling selipar juga lah kot ? kah kah kah kah !!!!!!!!!!!!

3. Tak gitu ?

7 comments:

  1. terfikir tak Hoslan Hussain kenapa doanya kepada Allah tidak dimakbulkan

    ReplyDelete
  2. YES ANON. FIKIRKAN. ADA HIKMAHNYA. MUNGKIN MEMANG SALAH ANDA SENDIRI

    ReplyDelete
  3. Yes, tidak salahkan pakaian sunnah, itu tetap sunnah. Malang nawaitu batin melalaui qulubi seseorang itu menjadi rosak. Minta jauhkan...

    P5B...

    ReplyDelete
  4. sesal kemudian xde gunanya.. masa buat x pikir panjang..

    Tuan blog yg dihormati, sy dh link blog tuan di blog sy & jd folower. Mohon tuan jd follower sy dan link blog sy di blog tuan :) http://merahmato.blogspot.com
    Terima kasih

    ReplyDelete
  5. DERHAKA pada anak yg membaling selipar kepada ibu bapanya... tapi kalo baling selipor kat si PG Hindu anak Omar ni.....mau jatuh wajib ni!

    Kalo kat NajisNazak plak mahu jatuh fardhu ain!

    ReplyDelete
  6. Berak berdarahlah aok nih...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR