FOLLOWERS

Wednesday 18 April 2012

LAIN MACAM AJE CADANGAN LELAKI Y NI !!!! KAH KAH KAH KAH !!!!


Malaysiakini

Selangor Disaran Tidak Bubar DUN



KUALA LUMPUR: Kerajaan Selangor disaran supaya tidak membubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) bagi mengadakan pilihan raya serentak dengan kerajaan Persekutuan sekiranya daftar pemilih Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) membabitkan pengundi negeri itu tidak dibersihkan.

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bagaimanapun berkata, saranan itu tidak membabitkan tiga lagi kerajaan negeri yang ditadbir pembangkang iaitu Pulau Pinang, Kedah dan Kelantan.

"Kita sarankan supaya Selangor tidak turut serta dalam pilihan raya umum akan datang. Kita nak tunggu sehingga daftar pemilih benar-benar dibersihkan. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Lain macam aje bunyi cadangan punaisihat Selangor ini. Macam tak yakin je , PR akan menang di Selangor.

2. Tak yakin , mungkin kena badi Dr hasan kot? Itulah ... dulu pandang sebelah mata tentang kekuatan Dr Hasan. Kini mulalah menggelupor sehingga tak sempat lelaki Y ini dan gangnya nak meliwat sebarang isu.

3. Mungkin juga sebab lelaki Y dan gangnya tak sempat nak tutup rumah urut yang bagai cendawan tumbuh di Selangor. Itu pun separuh nyawa punaisihat nak buat " damage control ". mana sempat buat , exco gangster yang menjadi pelindungnnya.

4. Bagus juga cadangan punaisihat ini. kalau tak bubar bersama dengan pusat.... sempatlah BN turun sepenuhnya kekuatan untuk meranapkan Selangor.

5. Lelaki Y ini dah gementar sekarang!!!!!!!!Tak sempat nak liwat isu. Isu pun tak ada untuk di liwat............ kah kah kah kah !!!!! 

6. Cuma dalam kenyataan di atas sempat juga diliwatnya isu kononnya penambahan pengundi di Selangor tinggi. Kah kah kah !!!! Tak ke bodoh diliwatnya isu ini.................. Kempen menjadi penguindi dijalankan oleh semua parti dan SPR serta kerajaan. Memang lah akan bertambah. baguslah bertambah. Isu yang patut ditekankan ialah  dari berjuta yang katakan bertambah oleh lelaki Y tu... ada ke pengundi hantu . Atau berapa ratus ribu pengundi hantu? Buktikan. Itu yang patut duidedahkan. Ini main pukul nak liwat aje!!!! Kah kah kah kah kah !!!!!

3 comments:

  1. dah takde keyakinanlah tu. Padan muka,janji tinggi melangit masa belum menang. Bole bagi parking freekah dan cukai pintu free, air free??

    ReplyDelete
  2. KEHKEHKEH DIA PUN DH CKP SBLUM NI ADE JANJI YG X LUNAS LG. BKN X LUNAS TP MENIPU!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR