FOLLOWERS

Wednesday 11 April 2012

WAJAH MELAYU YANG BERJAYA DILEMBUKAN AMIGA!!!!

BERSHIT 3.0 NAK DUDUK HARAM DI DATARAN MERDEKA AKHIRBULAN INI. GEMBALA LEMBU BERSHIT TERUS BERJAYA MENGEMBALA MELAYU YANG RELA DI LEMBUKAN. DAN SETENGAH LAGI DARI MELAYU, TAK SEDAR MEREKA DI LEMBUKAN UNTUK AGENDA JANGKA PANJANG MENGHANCURKAN TUNGGAK KEKUATAN NEGARA IAITU MELAYU DAN POLIS. LIHAT GAMBAR DI ATAS....... ADALAH BEBERAPA EKOR MUKA-MUKA MELAYU YANG BRRJAYA DI LEMBUKAN AMIGA. LEMBU PALING TAK GUNA PUN ADA JUGA YANG BERJANGGUT TU, IAITU LEMBU TUKAR TIUB.  DULU DIALAH PERLEKEH NEGARA SIANG MALAM SELUROH DUNIA. AKHIRNYA TERHEGEH-HEGEH BALIK KE MALAYSIA DENGAN BANTUAN LELAKI Y UNTUK DILEMBUKAN OLEH AMIGA DAN LELAKI Y.  KAH KAH KAH KSH KAH !!!!!""

13 comments:

  1. Ya Allah,Ya Rahim, Ya Rahman..
    Kau tunjukkanlah kekuasaan Mu Ya Allah atas hamba-hamba Mu yang tertera gambar di atas terutama mereka yang mengaku mantauhidkan Mu dengan kemuliaan Mu sekiranya mereka di atas landasan agama Mu,Ya Allah.
    Kau azabkanlah mereka sekiranya mereka di atas landasan yang salah yyang bertujuan untuk memburukkan kesucian agama Mu,Ya Allah.
    Bimbinglah mereka sekiranya itu yang Enkau kehendaki.
    Hanya pada Mu kami berserah dan kami memohon pertolongan.

    ReplyDelete
  2. Teknologi semakin maju, sapa yg nak pakai tiub lagi, kalu yang bocor tu, ditampal, bolehlah dibuat pelampong, untuk mandi manda tepi laut, dari darat dah turun kelaut pulak, nasib lah beb...

    ReplyDelete
  3. Bila BERSIH 3.0 nak berhimpun...Dataran Merdeka tidak digazetkan. Bila nak buat maksiat...sambutan Merdeka; Nestle 100 tahun; konsert sana-sini; siaran langsung bola (yg tgk sume duduk kat padang!!!)...TAK PLAK DIISTIHARKAN perlu mohon kebenaran kerana tidak digazetkan utk perhimpunan!

    Nape la kepala otak si NAZRI AZIZ (yg anak dia gangster kg dusun ni...) BeNgap, BiNgai dan BaNgang betul...mcm otak LEMBU FeedTheLord!

    Menuntut pilihanraya yg BERSIH...salah? Nape takut dgn pilihanraya yg bersih...dah biasa menang dgn cara KOTOR? BeNgap, BiNgai dan BaNgang dengan tambahan BeNgong dan BoNgok ni aku bagi kat puak2 UMNgOk Be-eNd yg tahap pemikirannya jauh lebih rendah dari LEMBU!

    Kalo lembu yg BAGHAL ni otak kosongnya kat kepala...puak2 UMNgOk Be-eNd yg tokleh mikio ni....otak diorang kat pungkuk lembu je!

    DiBODOHkan dgn Kak Ijat dgn LEMBU-LEMBUnya pun masih dok percaya lagi...awat lah BAHLOL sangat!
    Terutamanya kat tuan punya blog ni..... goBLOG!

    ReplyDelete
    Replies
    1. WAA,,kahh,,kahhh,,kahhhh,,, UMNgok Be-eNd ni memang BONGOK@BAHLOL BRO,,,

      Delete
    2. tuan punya blog ni ler yg dpt tender bg lembu kak jat makan,ada masyuk!!sengap ler..hidup melayu!!!

      Delete
  4. Apa depa-depa nak lagi!

    ReplyDelete
  5. minta maaf. saya nak tny. kat mana bole dapat kes2 MLJ ?

    bole tolong bagikan link.

    terima kasih.

    ReplyDelete
  6. mana gambar wajah2 melayu yg berjaya di lembu kan oleh kak jat aka sharizat jalil???

    ReplyDelete
  7. Lembu yang paling kesian dan sadis adalah lembu tua yang berjanggut putih tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak lenggong pun ahli gerombolan lembu lembu kak jat ke??kak jat dpt 250 juta,anak lenggong dpt ape??hidup melayu melayu umno yg bodoh,bangang tahap lembu..tk sedor2 lg kene tipu hidup2 ngan kak jat,

      Delete
  8. UMNO itu MELAYU. MELAYU itu LEMBU.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR