FOLLOWERS

Tuesday 24 November 2009

DNA SAHKAN DSAI MELIWAT SAIFUL : TIADA PENETRASI ?




..................................................Peguam Cara Negara II Datuk Mohamed Yusof Zainal Abiden yang mengetuai pasukan pendakwaan berkata mahkamah mempunyai bidang kuasa sedia ada untuk membatalkan atau menangguhkan dakwaan itu, bagi membetulkan salah laksana keadilan jika dakwaan itu benar-benar merupakan penyalahgunaan proses mahkamah.

"Bagaimanapun kami berpendapat dalam tindakan ini, ia hanya untuk menghentikan prosiding atau untuk menghalang mahkamah daripada terus mendengar kes ini," katanya.Mohamed Yusof berkata berdasarkan laporan DNA oleh ahli kimia, terdapat spesimen DNA campuran daripada dua lelaki di tempat kejadian, yang menyokong dakwaan Mohd Saiful bahawa dia diliwat oleh Anwar.

"Ini bukanlah kes yang sewajarnya untuk mahkamah menggunakan kuasa sedia ada bagi membatalkan atau menangguhkan dakwaan memandangkan pendakwaan tidak tahu bagaimana kes itu memudaratkan Anwar," katanya.Hakim Mohamad Zabidin menetapkan 1 Dis untuk keputusan. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Ada dikesan DNA. Itulah keputusan Ahli kimia. Ada dua DNA berlainan. Satu itu mistilah Saiful yanag punya dan 1 lagi pasti DSAI yang milikinya.

2. Itulah asas kepada keputusan Peguam Negara mendakwa DSAI. PG sudah tuliskan sebelum ini, keputusan mendakwa DSAI , pastinya kerana DNAnya di kesan di dubur Saiful. Ini bukti yang amat kukuh dan digunakan diseluroh dunia. 60 billion barulah ada 1 kemungkinan persamaaan DNA seorang dengan seorang bagi lelaki. DNA wanita 70 billion kemungkinan persamaan. Ini asal kejadian manusia. DNA.

3. Bab tiada penetrasi itu biasalah. Berbagai cara boleh dibuat. DSAI kan berpengalaman. Tanya bapok di Chow Kit. Mereka semua tahu , bagaimana untuk mengelakkan ada kesan luka dan sakit. Di Blog Parpu Kari pun ada di paparkan ubat tu. Harga RM 80.00 sahaja.

4. Untuk makluman , cap jari kemungkinan persamaan seseorang dengan seorang yang lain ialah 6 juta bagi lelaki dan 7 juta bagi perempuan. Itu pun sehingga kini , tiada satu kes pun dikesan diseluroh dunia , seseorang itu sama cap jari walaupun mereka kembar.

5. Itulah sebabnya mengapa DSAI bersilat habis-habisan. Juga silatannya agar dia boleh lanjutkan sehingga 2013. Mungkin DSAI merasakan dia akan jadi PM. jadi dia akan boleh NFA kes tersebut pada masa itu. Sebab itu beliau banyak kali menyalahgunakan proses mahkamah bagi melengag-lengahkan kes.

6. Tapi percaya lah. Beliau tidak akan dapat lari kemana.............

13 comments:

  1. SLM BRO..DGN DNA PUN DIA NAK TIPU KEHKEHKEH. MMG OTAK PENIPU BTUL LA SI PELIWAT NI. SEPANDAI2 BABUN MELOMPAT, AKHIRNYA KETANAH JUGA DIA JATUH GEDEBEKK!. TENGOK JE LA NANTI

    ReplyDelete
  2. kamu semua lagi finah paling besar.kamu makan nasi kangkang orang umnongok

    ReplyDelete
  3. apa yang fitnahnya. DNA disahkan oleh ahli kimia. kamu tak sekolah ke anoy , tak tahu fitnah dgn fakta

    ReplyDelete
  4. Kalau bukti DNA pun tak boleh pakai, mahkamah2 di dunia yg telah menggunakan bukti DNA kena rombak balik semua keputusan yg berdasarkan bukti DNA.

    ReplyDelete
  5. Nak tahu fitnah atau tidak..teruskan lah di mahkamah. Hakim akan membuat keputusan.

    Kalau didapati tidak ada kes, suruh bung nuar dakwa fitnah pula orang-orang yang dia fikirkan menfitnah beliau.Kan lawyer Bung Nuar ramai. Apa nak ditakutkan!

    ReplyDelete
  6. point nombor 3 tu aku nak perbetulkan. ky jelly sekarang bukan boleh dapat kat cho kit aje. tapi boleh di beli secara mudah kat kebanyakan farmasi. hari tu aku pi farmasi beli ubat untuk aku sekali ternampak kotak ky jelly sebijik macam kat iklan parpukari tu.

    kalau di perhatikan penyokong anwar secara bersungguh cuba pertahankan bahawa tanpa kesan luka, maknanya tidak berlaku liwat. apasal ha?

    kadiology

    ReplyDelete
  7. hheee..kisah lawak antara benua..
    Hari ini dalam sejarah..hee..
    Mahkamah..mahkamah..kenapa lah dok buang masa dgn kes ni..bertambun lagi kes yg lebih ptg dan 'terbengkalai' pun..

    ReplyDelete
  8. kepal hotak kau la LanaBulu. kes ini lah yang penting sekali. kan brader anuwar bin ibrahim tu beriya-iya nak jadi PM..so kenalah dahuklukan kes dia ni. ini tidak asek nak lari jer. orang lapor dia liwat, dia cabut pegi kedutaan cakap orang nak bunuh dia. tak ke banngang si BABI sekor ni..memang macam babi

    ReplyDelete
  9. BABI pon malu nak ngaku kawan...hwa..hwa..hwa..mulia sungguh babi itu..

    ReplyDelete
  10. Selain daripada kes Anwar Ibrahim....kes apa yang lebih penting dan patut didahulukan seperti yang dikatakan oleh LanaBulu? saja nak tahu.....hehehe

    ReplyDelete
  11. Untuk makluman sekelian di Farmasi KY Jelly hanya RM8 sahaja sekotak bukannya RM80. Murahkan? Ianya boleh digunakan oleh orang2 perempuan yg sudah putus haid utk memberi pelincir pada alat kelamin yg sudah kekeringan. Insyaallah akan bahagialah hubungan suami isteri walau pun sudah berumur!

    ReplyDelete
  12. Hari ini si Anwar aljuburi telah gagal utk mendapatkan mahkamah menggugurkan kesnya.
    Ada dua DNA yg berlainan di tempat kejadian.Salah satu darinya sudah tentu adalah kepunyaan Anwar kalau tidak masakan pendakwaraya boleh berhujah ada kes.
    Kalau kesan air mani Anwar didapati dari dalam dubur Saiful maka Anwar boleh dibuktikan telah meliwat Saiful!
    Kalau kesan air mani itu di luar contohnya di atas lantai ke, cadar atau bantal ini boleh diragukan bahawa liwat telah berlaku. Tetapi ini mesti diakui oleh Anwar (Ini utk sibodoh Sivarasa sbg peguam bela) bahawa dia telah melancap dan memancutkan air maninya. Maka si Saiful pula telah memancutkan air maninya dlm keadaan ghairah. Memang menjadi kebiasaan jika seorang itu diliwat atau dirogol dgn cara yg tidak sakit contohnya dgn mengguna pelincir spt KY Jelly, maka orang yg kena liwat atau pun rogol itu akan merasa nikmat seks dan boleh terpancut air maninya di waktu kemuncak. Lepas semuanya telah berakhir barulah si kena liwat itu akan merasa menyesal kerana tidak dapat imbuhan berjuta ringgit spt Azmin dan Shamsidar. Serupa juga yang kena rogol akan bimbang takut mengandung.
    Kita lihatlah nanti apabila perbicaraan akan diadakan.
    Tetapi kita semua maklum Anwar akan melengah-lengahkan perbicaraan dgn alasan Sivarasa sakit (auta keling) atau Karpal sakit (boleh dipercayai sebab dia suah tua).
    Sama-samalah kita tunggu dan lihat permainan wayang Anwat aljuburi nanti!

    ReplyDelete
  13. kesian betul juak2 umngok nih

    ReplyDelete

PETA PELAYAR