FOLLOWERS

Monday 16 November 2009

DSAI ISTIHAR PERANG PADA DS NAJIB : RELAK AJE !


Malasysiakini


Anwar isytihar perang pertahan S'gor

Abdul Rahim SabriNov 15, 091:27pm


Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mengisytiharkan perang terhadap Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak yang bercita-cita untuk merampas Selangor daripada Pakatan Rakyat.

"Serangan daripada pusat, Perdana Menteri (Datuk Seri Najib Tun Razak) kata nak rampas, walau tidak secara langsung tapi maksudnya begitu. Najib bukan saingan kepada menteri besar, Tan Sri Khalid Ibrahim..

"Sekarang silakan Najib. Masuk sahaja dan sentuh Selangor, kita bertempur habis habis-n," katanya. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Istihar Perang? Bila masa DSAI pernah menang perang. Apa kekuatannya. Kosong.

2. Tidak pernah pun DSAI menang perang. Dari 1998 sentiasa kalah perang. Dengan Tun Ghaffar Baba sahaja yang dia menang. Itu pun bukan menang jantan. Tun Ghaffar malas nak berlawan. Tun dah tahu, DSAI nak sangat jawatan tu. Jadi dia beri aje le. Akhirnya , tumbang juga DSAI di tangan Mahathir.

3. Bab, masa Mahathir dulu pun dengan bantuan PAS segala padang bola dibuat sembahyang hajat untuk menjatuhkan Tun Mahathir. Tak juga Allah makbulkan. Mengapa? Ada sebabnya , cuma mereka ini semua tidak berfikir.

4. Sekarang DSAI nak lawan PM DS Najib? Berapa kali sudah sebelum ini DSAI kalah perang dengan DS Najib. 16 sep pun kalah, Perak tersungkur. 16 SEP pun sehingga hantar rombongan ke Taiwan mencari peluru , pun tak jumap. Jadi masa bila DSAI pernah menang perang. Dia berperang dengan diri sendiri pun semput. Nak berperang dalam kes liwatnya pun , sentiasa mengelakkan diri. Acah-acah, undur kebelakang. Alih-alih mengatakan orang lain halang peperangan dalam kes liwatnya. Orang Terengganu cakap " Dengan budak ketik tunga pung takuk " atau terjemahannya " dengan budak mentah ( Saiful ) pun takut" .

5. Satu aje yang DSAI pernah menang. DSAI sentiasa menang bab bercakap, temberang dan berjaya temberang semua pendokongnnya dan juga PAS serta DAP. Itu aje le yang dia pernah menang. Itu pun tidak menang mutlak pun, cuma main sorok-sorok dan perang olok-olok.

6. PG lihat PM kita tu " cool " aje. Malas dilayannya mamat yang gila perang ni. Panglima perang yang bijak ialah mereka tidak menunjukkan kemarahan kepada musohnya. Ia sentiasa tenang dan tidak marah. Panglima bijak ini, serang dalam keadaan senyum lebar sahaja. Cakap banyak macam DSAI tu pun buat apa. Macam tong kosong aje. Dalam PRU 13 pun bukannya DSAI menang pun, tetapi dapat le sikit kerusi kerana orang menyampah kepada Pak Lah . Itu sahaja. Bukan kerana kekuatan PKR pun.

10 comments:

  1. Salam Bro,
    DSAI nak perangi DSN ke? Selama ni pun dan peraghi dan sentiasa menikam dari belakang. Taka ada bezanya pun. Bolehlah nasihatkan DSN pergi tidur je. Biarkan DSAI melalak seorang diri ~ bRAVEhEART

    ReplyDelete
  2. SLM BRO..DIA MNANG LG SATU BRO..MENANG TANGGUH!..DH BYK KALI GAK DIA MENANG TU BROO. 23HB NI X TAU LG MCM MNA?..HMMM

    ReplyDelete
  3. Salam Ziarah......

    Lancarla apa-apa perang pun BN tak akan takut punya dekat pengkianat bangsa ni.

    ReplyDelete
  4. Tak perlu berperang..PKR akan mati sendiri di Selangor. Sebelum Aljuburi berperang dengan DSN, Al Juburi terpaksa berperang dengan askar askar nya sendiri yang ramai berpaling tadah kerana General nya suka meliwat.

    Askar yang pertama yang paling tadah kerana takut di liwat olih General nya sendiri ia lah Badrul Hisham.

    Tak lama lagi , ramai lagi Kapten ,Major , Lieut Col akan mengikut jejak Badrul.

    DSN tak perlu berperang. Rilek aje..Cool ...

    SOMEBODY CALL 911...
    THERE IS A FIRE AT ANWAR BUTTOCK..

    VOW VOW..OOHHHHH

    ReplyDelete
  5. Dia nak perang pakai apa? Bakai batang buruk dia yang disapu dengan KY Jelly ke?? Ha ha ha ha...

    eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

    ReplyDelete
  6. ALJUBORY MEMANG DAH SASAU NAK AJAK DSN MAIN PERANG2...DIA INGAT DSN ADA MASA KE NAK MAIN PERANG2...DIA BOLEHLAH MEREMPET SANA MEREMPET SINI...JUBORY SANA MELIWAT SINI TAKDA KEJO NAK BUET.NIAH KALAU BETUL2 NAK PERANG 23NOV NI DENGAN SAIFUL JGN TAK JADI PERANG PULAK...

    ReplyDelete
  7. BELIA BENCI ANWAR16 November 2009 at 16:44

    TUN M KATA KAT ANWAR AL-JUB NI, KALAU TERIMA UPAH RM1, MAKA NILAI KEJE NYA RM1 JUGAK. WAKAKAKAKA .. WELL DONE CHEDET ... MMG CAM KENE CILI BOH MUKA UNCLE PELIWAT TUH DGN STMENT NI. WAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  8. Salam PG, apa lagi yang si Nuar ni nak buat untuk melegakan hatinya...... macam orang tua-tua kata 'nak buang tebiat'. Masa dah dekat nak duduk dalam bilik sempit, cari negara tempat berlindung masih belum dapat, biarlah dia tengok puas-puas dunia luar, biarlah dia nak cakap apa.....lepas ni mungkin tak dapat tenguk dunia luar lagi....

    ReplyDelete
  9. Kita rapatkan barisan dan saf.Pertahankan UMNO tercinta.Khidmat pada kawasan masing-masing sebaiknya,sentuh setiap ahli dan bina kekuatan baharu.Wan pmas.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR