FOLLOWERS

Tuesday 3 November 2009

MUKA -MUKA HEBAT BULAN NOV 2009






Inilah muka hebat bagi bulan nov 2009. Perhatikanlah sepuas hati kita. Kalau sesiapa nak mencontohinya pun tidak apa. Tapi tanggung aje le musibahnya. Juga ada juga lagi yang bakal menjadi yang terhebat. Tapi sabar lah sikit menunggu. Seperti kata Papa Ronnie Liu " "Wong adalah yang pertama, tetapi dia mungkin bukan yang terakhir," . Mungkin dia sendiri terasa panasnya untuk menjadi yang terhebat. Hebat, hebat.

2. Harga setiap muka bagi 6 orang tersebut berbagai. Ada berharga : RM65,000., RM80,000 , RM2,500 , RM70,000 .RM7,500.

3. Hebat, hebat.... Hebat... Macam 6 J...........Kalau zaman P. Ramlee ni, dah lama kena dengan tekpi.

4. Oppps lupa. Yang terhebat dan muka yang tak ada nilai sekali ialahhhhhhhhhhhh..............Dia ini ( seperti gambar dibawah ) dapat bersilat kuntau lagi hari ini dan kes nya ditangguh 29 nov 2009. Ini muka yang terhebat untuk sepanjang tahun 2009. Hebat, hebat dan terhebat.

6 comments:

  1. semuanya muka tempe......siapa yang paling mahal? dan siapa yang paling murah? Yang cantik tak semestinya mahal dan Yang huduh tak semestinya murah hehehe

    ReplyDelete
  2. yang pakai songkok tu yang paling mahal harganya. yang sengkek sekali ialah yang ditengah tu. si pelakon hebat semasa kuntau dengan sprm dulu. dia juga pelakon hebat sama dengan dsai dan mr gobala.

    ReplyDelete
  3. Salam PG, inilah sehebat-hebat manusia yang mengkhianati amanah rakyat..... SPRM syabas atas ketegasan anda...

    ReplyDelete
  4. NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN3 November 2009 at 21:46

    Heeee yang bersongkok tu dengar citer tulah sebab lawan guru serta gigit balik tangan yang menolong dia.Walau macamana pun orang tua2 dah sebut kalau nak berpolitik kena pandai kuntau.BN rugi 1MP tapi PR hanya rugi pencacai jer.KJ tak nak bantu ke anak buah tengah hadapi masalah nieh

    ReplyDelete
  5. teoh dah terlepas. tidak dengan dia pun jalan dan bos dia pun jslan. nasib baik teoh dah padam jika tidak ramai lagi yb pr yang belayar. keterangan teoh mustahak sekali . dia s/u. pr terutama wakil rakyat dap amat rasa bertuah teoh mati bunuh diri. mereka buat kecoh dan sedih tu , hanya lakonan. sebenarnya mereka selamat kerana teoh mati . jika tidak runtuh selangor.

    ReplyDelete
  6. Muka nuar tak masuk ke. Dia dapat tangguh lagi sidang mahkamah.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR