FOLLOWERS

Thursday 12 November 2009

PAS NAFI BAI'AH ? NAH ! INI BUKTINYA !


author_photo("Abdul Rahim Sabri")
Abdul Rahim SabriNov 12, 095:40pm


Penulis blog yang selama ini kritis terhadap kepimpinan PAS dan sering mendedahkan pergeseran dalamannya, kini dilihat 'tidak berminat' untuk berpolemik mengenai isu bai'ah talak tiga yang rancak didebatkan sekarang.Semakan Malaysiakini mendapati, kebanyakan blog, termasuk yang diusahakan pemimpin kanan PAS - seperti naib presidennya Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man dan Datuk Mahfuz Omar - tidak menyentuh isu tersebut.



Penghuni Gua : PAS nafi ada bai'ah. Nik Aziz Nafi. TGHH senyap tak ada mulut. Mahfuz nafi. Saifuddin bisu. Husam bisu, Mat Sabu bisu dan ramai lagi lah yang nafi dan bisu. Blog PAS pun nafi tetapi ramai yang bisu. Ada sikit-sikit di blog menyokong bai'ah dan mereka kata ia tidak penting dan bukan isu penting. ( ini semua manusia yang bertopengkan syaitan ). Matlamat menghalalkan cara. Kerana politik semua boleh. Kumpulan ini jangannhairan. Kafirkan orang pun boleh setiap hari. Apa hairan takat nak gadai anak isteri.

1. Hanya Dr hassan sahkan ada bai'ah. Khalid Samad pun sahkan ada bai'ah ( tercakap katanya ). Isteri Khalid seorang pensyarah di U juga sahkan Khalid sudah lebih dari 3 kali buat bai'ah dan cagarkan isterinya dengan talak tiga.

2. Blog Mahaguru58 pun sahkan ada bai'ah. Dia dengar sendiri dan ada rakaman pengakuan Dr Hassan tentang bai'ah. Ada lagi pun rakaman tersebut padanya. Itu dia yang dedahkan sendiri dalam blognya.

3. Tetapi banyak yang nafi. Jadi PG paparkan sebahagian dari pemimpin PAS yang mengesahkan ada bai'ah untuk MP dan ADUN PAS. Ia di petik dari Blog : DR 1221





Kepada semua wanita : Nilaikan lah sokongan anda dari tindakan bapa ayam ini. Itu ajekah standard dan taraf anda di mata pemimpin dan penyokong PAS? PAS boleh beralasan apa sahaja. Buat dahulu , barulah mereka akan cari alasan menghalalkanya. Mereka sama seperti Brutus ( pembunuh Ceaser ).

5 comments:

  1. Perangai pemimpin Pas sama dua kali 5 sahaja dengan Al-Arqam. Mengabdikan kaum hawa. Kaum yang lemah dibuat cagaran.

    ReplyDelete
  2. HEHEHE..BAPAK AYAM TU MEMANG TEPAT

    ReplyDelete
  3. Salam PG, bai'ah hanya berlaku pada calon-calon PAS sahaja, tetapi bagi penyokong-penyokong taksub pula, mereka akan mengugut para isteri 'akan jatuh talak kalau pangkah UMNO-BN'....

    Itulah cara PAS mempertahankan sokongan masyarakat kepada mereka..... khawarij.....

    ReplyDelete
  4. SLM BRO..PADAN MUKE DIORANG. PAS DH TUNGGANG TEBALIK DAHH. MASING2 MCM CACING KEPANASAN BILA ISU NI TIMBUL. PAK AJIS PLAK DH SELAMATKAN DIRI DULU. KEHKEHKEH

    ReplyDelete

PETA PELAYAR