FOLLOWERS

Friday 5 March 2010

SEMBAHYANG HAJAT UNTUK MOHSIN : CADANGAN BODOH ULAMA JAHAT !




Ahli parlimen Bagan Serai, Mohsin Fadzli Samsuri diberi tempoh tujuh hari untuk mengosongkan kerusinya ataupun menghadapi tindakan dikenakan solat hajat supaya dihukum oleh Allah.

Ahli Majlis Syura Ulama PAS Ahmad Awang (kiri) berkata pihaknya akan menganjurkan solat hajat selama tujuh hari tujuh malam supaya Mohsin diberikan hukuman setimpal kerana mengkhianati perjuangan. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Mengeleng kepala PG bila membaca kenyataan ulama jahat ini yang mahu bersembahyang hajat bagi memohon Allah menghukum Mohsin. Disarankan oleh islam ke?

2. PG juga bersembahyang hajat agar PAS dan PR tidak akan dapat memerintah Malaysia sampai bila-bila kerana menjaja agama untuk tujuan politik dan kerana setiap waktu memfitnah dan memburukkan sesama islam.

3. Doa PG setakat ini dimakbulkan. PAS dari dulu dinafikan untuk memerintah kecuali di Kelantan. Ini mungkin hukum Allah kepada mereka. DSAI juga di tuduh di mahkamah kerana meliwat Saiful. Ini semua juga mungkin makbul doa PG.

4. Jadi bagaimana sekarang jika analogi sembahyang hajat dimainkan.

5. Sembahyang hajat PG atau sembahyang hajat ulama jahat ini yang dimakbulkan dan yang benar.

6. Kalau ikut sifir PAS, sekiranya ada sesuatu terjadi kepada Mohsin akan datang , maka penyokong dan pendokong PAS akan mendakwa sembahyang hajat mereka dimakbulkan. Jadi dengan sifir yang sama , PG menggunkan sembahyang hajat PG di atas juga di makbulkan oleh Allah.

7. Yang mana satu yang bentul dan benar?

8. Jadi kesimpulannya , janganlah menggunkan hal agama untuk menipu dan menakutkan pengikut. Akan terjadi lebih bodoh pengikut anda semua. Sudahlah. Cukuplah apa yang anda telah lakukan dan berbuat jahat di muka ini. Ulama buatlah kerja ulama. Tak payahlah bab politik pun nak gunkan agama untuk mengenakan pihak lain.

9. Sudah, sudahlah menjadi ulama jahat. Dah meluat sangat kami melihatnya.

14 comments:

  1. salam

    apabila agama dijadikan bahan politik...maka terjadilah matlamat menghalalkan cara.....

    ReplyDelete
  2. Awang ni daru dulu macam tu. Apa saja dia yang baik memang puki mak tul le dia ni

    ReplyDelete
  3. Manusia akhir zaman

    salah satu daripada tanda hampir kiamat apabila ada golongan yang menggunakan agama untuk kelebihan dan kepentingan diri sendiri dan bukannya untuk mencari keredhaanNya...Subhanallah

    ReplyDelete
  4. Begini lah yang terjadi pabila agama dijadikan bahan politik..kelebihan sembahyang hajat digunakan untuk menjatuhkan orang lain dan disebabkan perasaan iri hati...kesian betul dengan penyokong pas yang bangang bila mengikut terlunjuk pemimpin yang berlagak islam untuk kepentingan diri sendiri.

    ReplyDelete
  5. jangan salahkan org lain,salahkan diri sendiri ada kah kita dikiblat yg betul pesanan buat awang jangan bermegah dengan ulamak dan alim serta kewarakan yang palsu,Allah tidak nilai itu semua tapi hati yg suci bersih dari hasad dengki itu yg di nilai wara,alim dan ulama itu jawatan tidak membawa apa apa doa ingin memmusnahka sesama islam belum tentu di mahkbulkan olih allah muking juga akan tergantug antara bumi dan langit seterusnya terkena batang tubuh sendiri.Jangan kerana politik dan kuasa doa buat main main.

    ReplyDelete
  6. Adalah tersangat pelik,

    Bila satu golongan munafik yang tidak mahu memelihara nama ALLAH dari di syirikkan.

    Mahu sembahyang hajat kepada ALLAH.

    Untuk memberi bala kepada seorang Islam yang mempertahankan nama ALLAH itu sebagaimana dalam surah Al Ikhlas.

    Maka insyallah kebenaran akan muncul.

    ReplyDelete
  7. Takut la tu. Wajar takut kerana itu yang dinyatakan Pedang Malam. Penguasa zalim di zaman silam amat takut dengan Pedang Malam, jadi sewajarnya manusia zalim sekarang pun takut juga tentang perkara ini.

    ReplyDelete
  8. ahli umno setia5 March 2010 at 15:15

    harap janggut ngan serban je lebih..haprak punya ulamak! pegi daaah!!!

    ReplyDelete
  9. kau nak buat ape pun buat la wahai firaun2 kecil. Tuhan penentu segalanya. 40 hari 40 malam pun, kalau Allah tak izinkan maka tak jadi lah ia. Kesian si Ahmad bAwang nie. Sejak menjadi penjilat utama CIFUT BABI dan DAPigs makin "berakal" plak dia.... tahniah kepada tahap mentaliti ular...mak PASberg nie...

    ReplyDelete
  10. baik la dia buat solat hajat suruh anwar bertaubat

    ReplyDelete
  11. PAS PUKIMAK+AWANG SAMDOL

    ReplyDelete
  12. amat awang pukimak dan puak puak panatik pas lebih rela berdakap mesra dengan dap kapir laknat dari berjabat tangan dngn orang melayu yg tidak mau bersekongkol dng mereka.

    ReplyDelete
  13. mohsin ni lari dari perjuangan kerana nak cari makan, nak cari makan dgn jalan politik pi keja la, ehhh umur dah 65 dah nak mati mau duit lagi, cintakan duit lagi, bertaubatlah mohsin. jgn jadi barua atau anjing.

    ReplyDelete
  14. Masyaallah...inilah graduan-graduan lepasan parti politik yang meletakkan Islam sebagai produk jualan.Bertindak semata-mata untuk kepuasan hati sendiri tanpa disandarkan kepada ketentuan Allah.Sepatutnya kita kena berfikir atas sesuatu yang terjadi akan sebab dan akibatnya untuk kita jadikan iktibar dalam mendidik hati kita
    Janganlah bila sesuatu yang berlaku bila menyenangkan hati kita maka kita menerimanya bulat-bulat tetapi bila sesuatu tidak menyenangkan dan menguntungkan kita, maka kita memberontak habis-habisan umpama kita sahaja yang betul dan orang lain semuanya salah.Ingatlah sesuatu yang berlaku itu adalah atas ketentuanNya dan kita sebagai hambanya perlu menerima dan mengkaji akan penyebabnya untuk kita jadikan ikhtibar dan pengajaran kepada kehidupan kita.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR