FOLLOWERS

Wednesday 18 January 2012

NAMPAK SANGAT BODOH PAS KINI !!!! KAH KAH KAH KAH KAH

Penghuni Gua : Exco baru dilantik ganti Dr Hasan. ADUN Sijangkang di lantik ganti Hasan. Tapi cuma jadi patung dan bangkai bernyawa sahaja. Tak lebih dari itu. Sebabnya?

2. Dulu Hasan memang potfolio agama. Kini ADUN Sijangkang yang dilantik exco baru gantinya, hanya memenag potfolio budaya dan adat melayu, belia dan sukan. Kah kah kah kah kah !!!!! BM Khalid yang memegang potfolio agama. 

3. Tak ken nampak bodoh dan lucu pada exco yang ganti Hasan ini dan nampak bodoh dan lucu juga kepada PAS? Sebabnya PAS dan exco ini hanya jaga hal melayu, belia dan sukan. kah kah kah kah kah !!!

4. PAS nak jaga melayu? Masa bila pulak PAS boleh jaga melayu. Nanti assobiyah. Nak jaga Melayu? Nak sebut Melayu pun PAS kata haram. Kini MB Khalid berat cair atas muka PAS dan kepada TGHH serta TGNA. kah kah kahkah kah kah . Itu pun PAS kata , najis cair yang buang dari punggung MB Khalid ini pun, mereka berdua kata wangi!!!!kah kah kah kah kah !!!
5. Lepas ini, bolehlah exco ini , mentransformkan bab belia dan sukan supaya menjadi lebih islam di Selangor. Kah kah kah kah kah !!!!

6. Juga yang pastinya, dengan jawatan exco baru ini, yang mudah dan senangnya ialah PAS hanya boleh lah mengumpulkan seramai penyokongnya ( itu yang PAS pakar iaitu pakar kumpul orang ) untuk tonton bola ajelah.........

7. Jom gelak pada PAS!!!!Kah kah kah kah kah !!!! PAS dan kena main  belakang oleh PKR dan oleh Khalid!!!! Kah kah kah kah kah !!!!

8. PAS tak geli ke bila kena main belakang? kah kah kah kah kah . Ke lebih seronok? Kah kah kah kah kah !!!!

11 comments:

  1. PAS tu parti Islam ker? Ntah laa..

    Rakan mereka dalam Pakatan Rakyat seakan TIDAK mengiktiraf PAS sebagai parti Islam apabila Exco baru ni sekadar dilantik jadi exco jaga belia & sukan.., sedangkan Khalid Ibrahim, dari PKR yang ambil alih portfolio Islam...!

    Nak harapkan rakyat ramai percaya mereka pandai hal Islam..? Jangan harap laa... Rakan kongsi mereka sendiri tak iktiraf..!!

    Jelas lah.., DAP & PKR telah berjaya mengalih tumpuan PAS daripada Hal Ehwal Ugama Islam..!!

    PAS - Parti muka tak maluu..!!

    ReplyDelete
  2. nanti TGNA cakap ini semua salah UMNO...kah..kah..kah...

    ReplyDelete
  3. TGNA KATA KONSPIRASI UMNO JUGAK. KAH KAH KAH KAH KAH !!!

    ReplyDelete
  4. AKHIRNYA PASRAEL DI SAMPAH SARAPKAN MCM SAMPAH YG MENIMBUN KT SELANGOR SKANG NIH KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete
  5. Nampak sangat Khalid x percaya orang dari parti Islam ni.Bukan apa nanti pisang berbuah 2 kali nanti ujud pulak Dr Hassan kedua yg cuba nak tegakkan hukum Islam kat Selangor..hu,hu,hu,hu.

    ReplyDelete
  6. Ini UMNO lah yang cucuk Khalid supaya pegang portfolio Hal Ehwal Ugama Islam tu... UMNO juga puny hal ka ????

    ReplyDelete
  7. pas muka tak tahu malu,takkan tak ada perasaan,mana harga diri,dulu kita sokong pas kerana perjuangannya ,sekarang apa suda jadi,mampuiiih

    ReplyDelete
  8. ..ini semua UMNO punya kerja la..Exco PAS tidak layak jaga Islam di Selangor..memang PAS hanya layak jadi BARUA Hj Anuuwar dan DAP..hehehhehehehahahahahahahahahahahha....

    ReplyDelete
  9. Ini bukan apa, cuma semuanya salah UMNO, itu kata orang fuckatanlah. konspirasi, demontrasi, demobasi, jika ada si itu semuanya UMNO, kah kah kah, tapi bila ada "kasi" itu tahap fuckatan, kah kah kah kah kah....

    ReplyDelete
  10. Kenape la jadi mcm ni... PATUTNYA DILANTIK PG ARIF HINDU ANAK OMAR NI JADI EXCO SGOR... PEGANG PORTFOLIO APE YEK....PEGANG PORT-ORG2-POLIO LA!!!!!!

    DAH RUMAH DIA... DIA PUNYA HAL LA NAK LANTIK SAPE!
    KORANG SAPE NAK SIBUK2 LAYAK TAK LAYAK; PATUT TAK PATUT.... KALO NAK SIBUK, MAI ISI BORANG JOIN PR!

    TAKNAK KALU... DOK SENGAP2, ISAP JARI TU KUAT2!
    UMNgOk Be-eNd...dulu, kini dan selamanya - BoNgok!

    ReplyDelete
  11. Haik, langsi baru nak berkokok, kau pun geli juga ke, kenain belakang sedap kot. Kak kah kah kah

    ReplyDelete

PETA PELAYAR