FOLLOWERS

Sunday 8 January 2012

PECAT HASAN : KEBEBASAN CARA ISLAM PAS !!!! FIKIRKAN !!!


8 Jan. -

Pengerusi Jawatankuasa Hal Ehwal Islam negeri Selangor, Datuk Dr. Hasan Mohd. Ali hari ini dipecat keahliannya sebagai ahli Pas. Keputusan itu difahamkan telah dibuat dalam Mesyuarat Jawatankuasa Pas Pusat hari ini. Dalam kenyataan akhbar yang disiarkan Harakahdaily, keputusan tersebut dibuat setelah mempertimbangkan segala pandangan yang diberikan oleh ahli jawatankuasa Pas Pusat dan berdasarkan Fasal 82(9) iaitu memecat keahlian Hasan sebagai ahli parti berkuatkuasa serta merta. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Kah kah kah kah. Itulah kebebasan yang diwar-warkan oleh PAS dan pemimpinnya. Tak boleh dikritik terus aje di gam semua ahli dan pemimpin.
2. PAS dan PKR bebas seperti dakwaan mereka. Tidak. Mereka cakap aje lebih. Tindakannya tak ada. Mereka ini ikut cara Taliban adalah. Tak kurang daripada tu.

3. Sabau aje Dr Hasan. Teruskan perjuangan anda dalam membela Islam. Jangan bersekongkol dengan parti yang dipenuhi dengan peliwat idea dan peliwat Islam. Jauhi mereka ini. Mereka ini cakap aje lebih. Tapi tahi penuh bersepai dipunggung mereka.

4. Pengundi muda !!!!! Ingat...............Inilah wajah PAS mengenai kebebasan dan juga PR apatah lagi DAP. Mereka ini akan lebih kejam dari kerajaan yang ada kini. Fikirkan.

2 comments:

  1. Demi menjaga perasaan DAP Hassan Ali dikorbankan.

    ReplyDelete
  2. bagus, ini peluang hasan ali untuk masuk umno..hasan ali paling layak jadi mb selangor jika umno menang nanti...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR