FOLLOWERS

Thursday 5 April 2012

APA MACAM AZMIN !!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!


Agenda Daily

Kini orang PKR sendiri tampil desak Azmin jawab semua tuduhan termasuk dayus

pkr-ampangxx



Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali kena dengar ini baik-baik.Ini bukan suara orang luar tetapi ahli PKR sendiri yang tidak puashati dengan 'penafian kosong' terhadap pelbagai dakwaan terhadapnya termasuk seorang dayus.[LIHAT VIDEO DI RUANGAN VIDEO AGENDADAILY]

Agak mengejutkan kerana ini pertama kali seorang yang berjawatan dalam parti itu tampil menerusi satu sidang akhbar di Kuala Lumpur Rabu bersama beberapa orang ahli parti mahu Azmin membuat penafian yang lebih meyakinkan lagi.

Ketua Penerangan PKR Bahagian Ampang,Selangor, Mohd Isa Mohd Saidi berkata langkah ini wajid diambil Azmin agar benar-benar bersihkan dirinya,keluarganya dan menjaga nama baik parti.Beliau bimbang orangramai tidak akan menyokong PKR dalam pilihanraya umum akan datang selagi isu ini tidak selesai secara konkrit.



Katanya beliau amat meragui pada taktik dan strategi PKR dalam menghadapi serangan bertubi-tubi mengenai isu ini.Beliau menegaskan ini kerana pimpinan PKR membisu seribu bahasa atau menimbulkan isu-isu lain yang tidak ada kaitan dengan pelbagai dakwaan itu.Mohd Isa merujuk kepada dakwaan yang dibuat oleh Datuk Dr Hasan Ali terhadap Azmin seperti yang disebut dalam laporan akhbar Utusan 27 Mac lalu.


Beliau juga mahu Azmin menyahut cabaran blogger-blogger supaya membuat ujian DNA bagi menentukan kesahihan bioloji seorang anaknya (yang didakwa hasil hubungan sulit isterinya Shamsidar Taharin dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim).Selain itu,Mohd Isa juga mahu Azmin menyaman Datuk S Nallakarupan kerana memberi tanggapan beliau seorang dayus.  




Menurut beliau semua pihak kini tertunggu-tunggu untuk mendapat satu kepastian.
"Demi kepentingan parti Azmin Ali kena tampil ke hadapan menafikan semua isu-isu serta mengambil tindakan undang-undang terhadap mereka-mereka yang membuat tuduhan,"katanya.Beliau mengingatkan Azmin bila saja ada tuduhan beliau kena jawab agar ahli yakin beliau tidak terlibat.

"Bila tidak dijawab ini bermakna ada sesuatu yang tidak jelas,"katanya.
Kepada satu soalan Mohd Isa berkata sekiranya Azmin tidak boleh jawab sepatutnya para pemimpin PKR lain termasuk Ketua Wanita PKR Pusat tolong jawab.- OLEH MOHAMED HIEKAL - 4/4/2012

Penghuni Gua : Kah kah kah kah kah !!! Bab saham bagaimana? Gaji RM 2k aje. Tapi boleh beli saham 2 juta . !!!! Jawab le ???? Puak pekencing Rakyat pun boleh jawab. Tidaknya merekalah dakwa itu ini. Kini jawab le !!!! kah kah kah kah !!!! Bontot YB Zuraida pun panans. BUkan apa.... ini kerana Pemuda Amnpang yang desak Azmin jawab. Itu yang Zuraida pun panas bontot dan geli geleman. Maknanya .. Ampang tak sekapal dengan YBnya. Kah kah kah !!!!

6 comments:

  1. Hahhhahhhah bab saham 2 juta pasti lah UMNO yg bagi duit tuh!!!!! Kan masa tu ANUar UMNO!

    ReplyDelete
  2. salam..bab saham tu satu masalah biasa yang berlaku dlam dunia politik..tetapi yang kami tidak boleh terima ialah TUDUHAN BERBISA DARI NALLAKARUPPAN DAN UMMI HAFILDA kerana mengaitkan keluarga azmin terlibat dalam isu moral. Sememangnya azmin membuat laporan polis dan terus menyaman mereka berduia kerana mengaitkan satu tuduhan yang amat serius melibatkan isteri dan dato anwar ibrahim. selaku ahli PKR, kami tidak teragak-agak untuk mengundi BN sekiranya tiada sebarbang tindakanm di ambil. selian itu kami juga memohon dato seri Wan Aziziah menafikan segala tuduhan yan gdilemparkan oleh Nallakaruppan terhadap Anwar ibrahim. Kalau tidak SILA LETAK HAWATAN DARI PARTI. PARTI DIUTAMAKAN. PEMIMPIN AKAN DATANG DAN PERGI.

    ReplyDelete
  3. Biasalah..kalu pemimpin PKR tu yang sebok2 suruh azmin letak jawatan, adalah lbh baik org yg menyuruh itu keluar PKR..lbh baik!!

    Nampaknya taktik talibarut umno ni dah lain sikit..dulu mana2 yg tak puas hati dlm PKR terus keluar parti spt Ezam, Anuar Shari, Zahrain, dll...tapi kini taktik begitu tak laku lagi, lalu org PKR sendiri yg tak puas hati suruh bos mereka letak jwtn...kalu dia keluar parti, lps tu hanyut lah, sapa pun tak peduli dia lg..

    Azmin tetap dlm utuh dlm PKR..sesiapa yg tak suka, dia patut BERAMBUS dan pergi masuk UMNO...

    Tali barut umno lah ni!! jahat umno ni..

    Apa punya sial lah umno!!

    ReplyDelete
  4. pelik sungguh..buat kenyataan akhbar pd media umno...kan pelik...

    ReplyDelete
  5. Tu la UMNO memang tak boleh percaya. Kami sekeluarga dah selalu kena tipu dengan wakil rakyat UMNO. Macam2 taktik depa buat. Tengok la nanti dekat pilihanraya, puak2 UMNO masuk kampung aku bagi duit pastu suruh undi deme UMNO. Pastu gelek tar jalan bagi rata. Lepas pilihanraya lesap ghuyub. Tau sangat la penipunya UMNO tu. Dah 20 tahun aku mengundi, macam tulah perangai UMNO.

    ReplyDelete
  6. itu bukan masalah umno .....masalah anwar dan azmin.....anwar bagi payment kat azmin sebab azmin dah bagi ........untuk anwar tutuh .....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR