FOLLOWERS

Monday 2 November 2009

INI ORANGNYA YANG PATUT JAIS TANGKAP!


Penghuni Gua : Ini orangnya yang sepatutnya JAIS tangkap dan sumbat ke penjara. Bukan Dr Maza. Yang berjanggut di tengah itu telah disahkan ajaran sesat dan tidak bertauliah pun. Mengapa tidak ditangkap. Fatwa telah dikeluarkan oleh JAIS .


2. Mengapa sehingga kini tiada tangkapan dibuat ke atas ketua ajaran salah di atas? JAIS masih tidor dan makan duit haram ke? . Juga Dr Hassan dan PAS Selangor masih tidor ke? . Atau kerana Dr Maza tidak mahu sertai PAS maka beliau disabotaj ? Lihat di bawah :






NEGERI SELANGOR

Warta Kerajaan

DITERBITKAN DENGAN KUASA GOVERNMENT OF SELANGOR GAZZETEPUBLISHED BY AUTHORITY

Jil. 4823hb November 1995

TAMBAHAN No. 23No. 24

PERUNDANGAN

Sel. P.U 48.ENAKMEN PENTADBIRAN PERUNDANGAN ISLAM1989

FATWA TENTANG AURAD ISMAILIAH AJARANMAHMUD BIN HAJI ABD RAHMANEn. 2 / 1989


PADA menjalankan kuasa yang diberi oleh subseksyen 31(1) dan seksyen 32 Enakmen Pentadbiran Perundangan Islam 1989, Mufti bagi Negeri Selangor, selepas berbincang dengan Jawatankuasa Perunding Hukum Syara' membuat fatwa seperti yang dinyatakan dalam Jadual.ADMINISTRATION OF ISLAMIC LAW ENACTMENT1989

FATWA ON AURAD ISMAILIAH AJARANMAHMUD BIN HAJI ABD RAHMAN

En. 2 / 1989IN exercise of the powers conferred by subsection 31(1) and section 32 of the Administration of Islamic Law Enactment 1989 the Mufti for the State of Selangor, after discussion with the Islamic Legal Consultative Committee, makes the fatwa as specified in Schedule.JADUAL/ SCHEDULE

( 1 )Ajaran Aurad Ismailiah yang diajar oleh Mahmud bin Abd.Rahman didapati menyeleweng daripada ajaran Islam yang sebenar. Oleh yang demikian, umat Islam dilarang mengamalkan ajaran itu.

( 2 )Orang-orang Islam yang telah menerima ijazah dan mengamalkan Aurad Ismailiah yang diajar oleh Mahmud bin Abd.Rahman di mana-mana jua berada hendaklah meninggalkan dan segera bertaubat serta memohon keampunan kepada ALLAH Subhanahu Wata'alla.
Dibuat pada 25hb Oktober 1995
Made the 25th October 1995.
[JAI.Sel.8014/7 Jilid IV; P.U.Sel.AGM/0007.]
DATO' HAJI ISHAK BIN HAJI BAHAROM
Mufti Negeri Selangor

5 comments:

  1. MANA BOLEH TANGKAP NANTI ...TUAN NUAR BRAHI MARAH LAA...SEBAB INI LAH DIA TUAN GURU SINUAR TU..

    ReplyDelete
  2. Tuan Guru tu pun pernah berjasa dengan Anuar memerangkap Pak Lah untuk datang ke situ bagi diambil gambarnya bersama Anuar. Bolehlah dia buka cerita dia baik dengan Pak Lah. Pandai tanggam hikayat puak puak pengkhianat tuh.

    ReplyDelete
  3. SLM BRO..PAS YG TERANG2 DAH LAMA MENYESATKAN UMMAH TU PUN KENA AMIK KIRA JUGAK. BILE TENGOK KISAH AJARAN SESAT DI TV1 SEMLM, KWN PUNYA LA MENGUCAP PNJG ADOIYAII!

    ReplyDelete
  4. Salam,

    Dahsyat jugak tuan punya info.

    Tapi Warta tu dah lama tahun 1995, Macam mana dah tiga PM pun masih X leh tangkap?

    Lagi teruk, orang tu jemput datang Madrasah pun PM datang....Muskil x 5

    ReplyDelete
  5. musang berjanggut atau pasir bedengun...kerajaan pokok.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR