FOLLOWERS

Monday 28 November 2011

CAKAP AJE BOLEHLAH !!!!!




Tidak pernah ada seorang pun pemimpin bukan Melayu yang bercita-cita menjadi perdana menteri kerana rakyat Malaysia menerima realiti politik di mana jawatan itu harus disandang oleh pemimpin berbangsa Melayu, kata setiausaha agung DAP, Lim Guan Eng.

Justeru, katanya, ura-ura untuk meminda Perlembagaan Persekutuan untuk membenarkan orang Melayu sahaja untuk menjadi perdana menteri bukan sahaja tidak diperlukan, malah bersifat perkauman kerana menganggap rakyat bukan Melayu sebagai rakyat kelas kedua. Berita llanjut : KLIK

Penghuni Gua : Cakap boleh lah. Cakap politik aje. Ini semua hanya nak " damage control " yang dibuat oleh budak dungu Sam AMK hari tu yang mencabar UMNO pinda perlembagaan untuk tetapkan PM Malaysia hanya untuk Melayu. Hingga semalam, terpaksa lelaki Y buat kenyataan bahawa PM Malaysia boleh terdiri dari sesiapasahaja.

2. Lihat aje apa pemimpin DAP cakap sebelum dan semasa serta selepas 13 mei.Itu baru menang kerusi KL dan sedikit di Selangor. Habis nak halau orang Melayu.

3.Juga lihat sikap perkauman dan bencinya DAP kepada Melayu Islam di malaysia. Jika ada bukan Islam peluk Islam dan ada yang dah peluk Islam kemudian meninggal dunia , maka sibuklah DAP dan peguamnnya termasuk Karpal, membela dan memaki hamun kerajaan . Sejak dulu lagi. Sehingga Tun Mahathir bantai sekali baru senyap.

4. Tun Mahathir cakap, DAP dan pemimpinnya memang bencikan Melayu dan Islam. Sebab itu kalau bab berebut mayat atau ada remaja bukan Islam peluk Islam bukan main mereka ke depan.

5. Tetapi bila ada pengikut Hindu peluk agama buddha dan sebaliknya atau ada mayat buddha di kebumi ikut agama Hindu , tak ada pulak mereka nak lantang mengecam dan membelanya.

6. Seolah peluk Islam aje salah.Tanam cara Islam aje salah.!!!!

7. Fikirkan pengundi muda. Fikirkan. Melayu dalam DAP dan India dalam DAP hanyalah lembu-lembu yang dicucuk hidung. Seberang tambak Johor adalah contoh terbaik untik gambarkan wajah DAP.

8. Fikirkan.!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. Dia membohong dgn kata2 pulok dah! Selama ini Melayu sbg PM kerana UMNO adalah majoriti dlm Parlimen. Melayu baca semula perlembagaan pls pls pls.... Sbb itu, UMNO mesti kuat... Kalau GE13, pembangkang menang... di mana kekuatan Melayunya nanti?

    ReplyDelete
  2. ya mantra. saya setuju
    PG

    ReplyDelete

PETA PELAYAR