FOLLOWERS

Wednesday 23 November 2011

NAK BANTAH APANYA !!!!!








Rang undang-undang Perhimpunan Aman 2011 yang dibentangkan di Dewan Rakyat, semalam sama sekali bersifat mencegah atau melarang sama sekali sebarang perhimpunan di negara ini, kata bagi AJK PAS Pusat, Mohamed Hanipa Maidin.

Menurut Mohamed Hanipa (kiri) yang juga seorang peguam, tindakan menamakan rang undang-undang itu sebagai Akta Perhimpunan Aman sedangkan hakikatnya melarang perhimpunan adalah jelas satu lagi siri penipuan kerajaan BN Umno dan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak ke atas rakyat. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Apa nak sibok lagi ni. Akta tersebut bertujuan nak menjaga ketenteraman awam. Hanya perlu hantar notis sahaja. Dan syarat-syarat dalam keadaan apa pun mesti ada. mana ada kebebasan mutlak.

2. Takkan nak buat depan masjid, kuil dan depan hospital. Lainlah kalau sengaja pihak PR nak buat di situ untuk salahkan polis pulak bila ditembak dengan gas pemedih mata. Selalunya begitulah. Tempat-tempat tersebut dipileh oleh mereka untuk membuat hal bagi salahkan polis dan kerajaan.

3. Mereka bantah akta ini kononnya menyekat kebebasan berhimpun. Tetapi bila ada pihak berdemo depan komtar dan depan pejabat MB Kelantan dan MB Kedah serta MB Selangor , tahu pulak mereka marah dan minta pihak polis suraikan perhimpunan haram ini.

4. Mungkin perhimpunan haram hanya halal untuk mereka , dan haram pihak lain buat ke atas mereka.

5. Inilah otak parti sampah ini kot? Otak Maidin........................................ Sudahlah ................

2 comments:

  1. nak kawin pun ada syarat dalam akad nikah...nak liwat pun perlu minta izin " can i fuck you "..janji minta dapat atau tak dapat liwat wajib di teruskan ha ha bebal lah mangkok ayun ni..Jika di Penang orang ramai buat kecoh di Pejabat Ketua menteri Penang , pandai pulak puak DAP panggil Polis pada hal meka kata Polis anjing BN..kenapa DAP perlu gunakan anjing BN..untuk selamatkan mereka.. panggila lah badan amal PAS..bekas komando taik kuching..

    ReplyDelete
  2. kalau dah kominis tu kominis jugak ler..sial punya DAP . hamPAS hanya menegok dari belakang tiang takut kena hempok dengan cina2 komonis..padan muka hang

    ReplyDelete

PETA PELAYAR