FOLLOWERS

Wednesday 16 November 2011

JAWAPAN STANDARD LELAKI Y !!!!











Ha...ha...ha.Apa lagi jawapan yang boleh diharapkan daripada Datuk Seri Anwar Ibrahim apabila ditanya bab dakwaan beliau buat laporan polis palsu mengenai video seks yang didedahkan oleh Trio Datuk T.

Sudah menjadi kebiasaannya semacam cuba nak memperlekehkan isu dakwaan skandal seks yang menjadi perhatian ramai itu, ditanya dalam sidang akhbar di bangunan Parlimen Selasa mengenai kertas siasatan kes itu yang sudah diserah polis kepada Peguam Negara, mendakwa ia satu perancangan UMNO.
Dakwanya ia untuk buat beliau ‘sibuk’.

Ini membuatkan seorang wartawan kedengaran berbisik kata, “ Ewah...ewah...kalaulah betul bagai didakwa dia dalam video itu bukahkah itu aksi seorang pemimpin yang ‘sibuk sangat’.

Dalam usaha nak control macho, Anwar juga kata beliau tidak terkejut jika berdepan dengan dakwaan baru ( di mahkamah).

Katanya beliau tidak haian dan sedia berdepan.

Video seks berkenaan sudah disahkan 99.8 peratus tulen. Ini diperkuat lagi dengan pendedahan CCTV lelaki serias beliau sedang naik turun lif bersama Datuk Sharzly Eskay Abdullah di apartmen di mana aksi seks dirakam . - 15/11/2011 – OLEH LUKMAN ABDULLAH

Penghuni Gua
: Biasalah. Lelaki Y katakan. Ini jawapan standard lelaki ini dan puaknya juga. Seksualiti merdeka, merdeka,merdeka.

2. Tak gitu ? Apa komen Tony Pua dan Nurul Izzah agaknya jika papa hebatnya di dakwa ??? Tentu dia kata papa hebatnya lebih murah dari barang yang dijual di KR1M. Betul tak ? Tapi siapa nak belinya?

4 comments:

  1. Salam sejahtera, mohon dilink blog hamba disini..Blog PenghuniGua telah dilink diblog hamba...Terima Kasih.
    http://klboyzwangsa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Papa hebat Nurul izzah tak suka susu cap KR1M tapi suka susu Cap gantung...keh keh keh!

    ReplyDelete
  3. KLBOY
    DAH DI LINKKAN . TQ.
    PG

    ReplyDelete
  4. Assalam Bro

    Hidup mati Anwar semuanya salah UMNO... Dia ni dah jauh tersesat agaknya... Dia lupa kuasa ALLAH swt lebih agong dari UMNO... UMNO apa ada, kuasa pun ALLAH swt beri... sekali kita buat jahat, seribu kali orang lain akan balas kejahatan kita...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR