FOLLOWERS

Wednesday 2 November 2011

DEMO HARAM MAT REMPIT : MENGAPA MARAH !!!!!!!!!!!!!!!!


Penghuni Gua
: mengapa LGE marah. Mengapa DAP marah. Mengapa blogger PR marah dan mengecam demo Mat rempit di Komtar?


2. Mereka mendakwa memperjuangkan kebebasan bersuara dan berhimpun. Patutnya galakkan lagi rakyat Pulau Pinang atau pun rakyat di seluroh negara berdemo dengan bebas di Pulau Pinang. Patut beri hadiah lagi , sesiapa yang datang buat dxemo di Pulau pinang. Mereka yang galakkan demo di sana sini. Mengapa bising , bila orang lain demo haram di Pulau Pinang?

3. BERSIH diharam berdemo do ibu negara dulu kerana banyak membahayakan dan menyusahkan orang ramai di halalkan pulak oleh puak ini termasuk Amiga dan majlis peguam dan SUHAKAM. Tapi dalam bab ini puak ini diam pulak. Mengapa tak kecam LGE dan PR yang tak galakkan serta menghalang demo ini? Mulut mereka dah naik kurap ke ?

4. Baik PR atau pun SUHAKAM, Saifuddin Tim Menteri tu, AMIGA dan Majlis peguam serta Aziz Bari ini semuanya pejuang hak asasi tahi minyak dan tahi kucing aje. Mereka buat halal atas dasar hak kebebasan bersuara dan berhimpun. Bila orang lain buat haram dan marah pulak.

5. Pengundi muda.................Fikirkan. Inilah contoh pejuang tahi minyak dan tahi kucing semuanya. Cakap aje lebih. Tindakan mereka semuanya hampeh.......

6. Pada PG, selagi namanya demo haram dan tak dapat permit polis, ia tetap haram . Puaka demo ini haruslah dikutuk. menyusahkan orang dan pengguna jalanraya. Itu yang paling tidak pun. haram tetap haram.

7. Tak gitu?

4 comments:

  1. Assalam Bro

    Cina Rasis ni tak boleh disentuh langsung... Ada pula melayu pencacai yang akan sokong LGE untuk salahkan UMNO... Modal dah tak ada... kes raba pun Anak dia pun kalau boleh dia nak salahkan UMNO... Jahat sungguh orang Melayu UMNO ni ...hahahaa

    ReplyDelete
  2. PR tak marah... kalo buat kat stadium! Cube la mintak dulu kat stadium. Bila korang mintak stadium... baru la tidak diluluskan, maklum la FLIP-FLOP!

    Raba...raba... ni tak sama ke dgn TEPUK PUNGKUK? Yg diraba tu dah nafikan, Pengetua Sekolah pun menafikan juga... goBLOGer UMNgOk Be-eNd je yg masih BeNgap dan BaNgang bermain dgn isu ni!

    Isu ex-Menteri (skrg Duta AS tu!) JJ TepukPungkuk tak salah ke? Pompuan yg ditepuk-pungkuk siap buat laporan polis tu... pastu tarik balik, buang kes... mcm pernah dengo je, biasa la UMNgOk Be-eNd punye kes!

    Pengundi Sume...Tua dan muda, takyah fikir2 lagi, korang pangkah ape2 parti sekali pun...melainkan UMNgOk Be-eNd, dah makin punah negara dibuatnye! Dah 54 tahun digula2kan;dah menopause;dah nak karam dah. Bukan takat kudis,dah menanah-membusung.

    1 Msia - Rakyat diHULUkan, PenCAPAIan duit RAKYAT diutamakan. (Kalo anak dok belanja smpai RM200,000 kat Australia masa CHOGM, BikMama ape lagi! Itu pun nak dinafikan lagi isu cincin 24juta dgn 11 beg tangan yg berharga ratusan ribu????)

    PG... jgn la dok SENGAP, ke PG memang BeNgap!

    ReplyDelete
  3. langsi, langsi

    mana buktinya. kau ni dna dan buktyi sains tak percaya . katanya besi dan pekak. tapi keterangan dengar cakap kao percaya pulak. kau lebih pekak kot. kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  4. Langsi(ur) ni nak buktikan, hila hud ud hampasongeh kenakan potong tangan kes raba itu bukti baru caya. Tapi itu kafir anak punya tak kasi maw potong tangan sbit itu langsi(ur) sokong sama demo, kerana pukiar buat demo ada ditaja bantuan duit. Itu kes rempit sendiri buat demo tak ada duit tak ada taja mana boleh. Sebab tak berani, berani, berani belakang jah...

    P5B...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR