FOLLOWERS

Saturday 5 November 2011

AWAS KAKITANGAN AWAM, ANDA AKAN DISINGKIRKAN !!!!!!








Perkhidmatan kakitangan awam akan diselaraskan dan bukan dikurangkan jumlah mereka sekiranya Pakatan Rakyat membentuk kerajaan persekutuan selepas pilihan raya umum ke-13, kata ketua penerangan PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.

Katanya, penyelarasan tugas yang efisyen dengan sistem timbang-tara yang baik dapat meningkatkan sikap kebertanggungjawaban dalam jabatan-jabatan kerajaan. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Awas kakitangan awam. PR akan kenakan anda. Anda semua tak ada tempat di otak mereka. Mereka akan kecilkan anda. Anda sejak dulu dihina dan dicerca kerana dikatakan tidak produktif.

2. Ingat apa yang Tony Pua cakap 2 hari lepas. Jika mereka memerintah, kakitangan awam akan dikurangkan kerana tak produktif. Pua akan mengikut Negara China kebanggaan mereka dalam mengurangkan kakitangan awam.

3. Cuma kerana nak " damage control " PAS dan PKR terpaksa u Turn , dan membetulkan kenyataan Tony Pua. PAS dan PKR bukan nak buang atau kurangkan kakitanga awam tetapi nak selaraskan aje.

4. Itu kenyataan hanya nak cpntrol damage sahaja. Sebenarnya kenyataan Tony Pua itulah yang sebenarnya. Memang kakitangan awam akan dikurangkan dan disingkirkan. Selama ini pun , PR apatah lagi DAP, yang memang sentiasa menghina kakitanga awam sejak dulu.

5. Ingat pengundi muda dan ingat kakitangan awam. Nasib anda tak pernah dipedulikan bila DAP berkuasa. Kiblat mereka hanya kepada negeri China dan Singapura. Inilah yang akan mereka lakukan. Lihat aje apa yang mereka buat di Perak apabila sekejap aje berkuasa. Berapa banyak tanah dan sebagainya dikorbankan. Ada melayu pun hanya jadi lembu di cucuk hidung. Dua melayu Tuan Ibrahim dan Nurul Izzah ini adalah dua lagi lembvu yang cuba " damage control " yang telah Pua tersilap dedahkan lebih awal.

6. Jadi fikirkan semua. Inilah otak dan tindakan mereka. Kakitangan awam akan mereka korbankan.

7. Hati-hati...................Penjelasan Nurul dan Tuan Ibrahim tu hanya nak sedapkan hati aje. Jom kita sama-sama kuburkan PR. Terutama sekali PAS dan PKR. Inilah parti lembu DAP. Sedap aje DAP kudakan mereka. Tapi apakan daya, mereka ini suka dan gemar ditunggang.

8. Tak gitu ?

9. Nota : Selamat Hari Raya Aidil Adha. Maaf Zahir Batin.

1 comment:

  1. tk habis-habis parti ajaran setan ni nk jilat bontot dap , sedap sgt agaknya bontot dap ni. .pukimak pas ni.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR