FOLLOWERS

Monday 7 November 2011

HOI CHEGUBARD ...... TAKUT KE ?????







Beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) berikrar mengambil pelbagai langkah sewajarnya untuk menghalang pilihan raya umum ke-13 daripada diadakan sebelum proses pembaharuan sistem pilihan raya di negara ini dilaksanakan.

“Maka tidak menolak kemungkinan kali ini rakyat turun bukan sahaja untuk melakukan protes tapi benar-benar untuk menukar regim yang sekian lama gagal menjamin hak rakyat untuk mendapatkan proses demokrasi pilihan raya yang bersih dan adil.

Penghuni Gua
: CheguBard dan PKR nampaknya macam tak yakin sahaja akan menang PRU 13. Memang kalah pun. Jadi terpaksa buat isu . Kalau kalah dalam PRU 13 , boleh le, spin katakan ada hantu itu ini semasa PRU 13. Kisahnya , merekalah hantunya.

2. Cakap nya berdegar-degar. Akhirnya bau tahi aje. Mungkin mereka tak yakin dengan buku jinggay lelaki Y dan bajet punaisihat ekonomi Selangor tu. Itu yang Chegu ini dok melalak tak habis-habis.

3. Bab itu seksualiti merdeka, Chegu Bard dan PKR diam membisu aje. Ada apa-apa kot? keh keh keh keh keh. Mungkin nak bersuara , takut kena batang hidung sendiri. Takut terkena batang hidung pemimpin agung mereka iaitu papa hebat. Kah kah kah kah kah !!!!

4. Memang bungkus PKR kali ini. Bungkus....................................Kah kah kah kah kah kah !!!!!!!!

Nota
: CheguBard ini lebih kurang sama dengan Samsul AMK, mudah terkericik dalam seluar. Tak gitu ? Kah kah kah kah kah !!!!!!

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR