FOLLOWERS

Wednesday 2 November 2011

PAS DAH BISU KE ?????












Sebuah gabungan NGO Islam hari ini membuat laporan polis terhadap penganjur program "Seksualiti Merdeka 2011: Queer Without Feer" yang bermula semalam hingga 13 November ini.

Laporan polis itu dibuat oleh setiausaha Gabungan Pertubuhan-pertubuhan Islam Bukan Kerajaan (ACCIN), Dr Mohd Roslan Mohd Nor di Balai Polis Pantai kira-kira jam 4 petang ini. Berita lanjut : KLIK


Penghuni Gua
: Mana pergi pejuang-pejuang Islam PAS. Apa kata TGNA, TGHH, Tantawi, Mahfuz, Khalid Gereja, Mat Sabu? Mereka dah bisu dan pekak ke?


2. Dalam hal sebegini besar pun mereka masih membisu dan teraba-raba untuk menyatakan pandangan parti Islam.


3. Cakap aje lebih Islam dari orang lain, tetapi tindakannya habok pun tak ada. Konsert Elton John dibantah. Bab gay dan ditaja oleh Amiga kesayangan PAS dan Majlis peguam ini boleh pulak dibuat pekak aje?


4. Sebab itu PG selalu katakan, mereka ini baik cakapnya atau pakaiannya, perbuatannya dan sebagainya tenatng Islam hanya lah untuk kepentingan politik aje. Jika rakan politik buat benda haram pun, didiamkan sahaja.


5. PG pasti , jika JAIS buat serbuan ke dalam hal ini, maka pejuang Islam tahi minyak ini akan bertempik terlolong kononnya melanggar hak demokrasi dan tak mengira hak asasi manusia, Jika ada pulak sedikit kekasaran pihak berkuasa dalam mengambil tindakan terhadap puak gay ini nanti, maka riuh rendahlah mereka menyerangnya.


6. Tapi diri sendiri buat pekak aje...


7. Fikirkan pengundi muda. Mereka ini hanyalah bertopeng wajah Islam untuk keraih keuntungan politik aje. Islam hanyalah barang dagangan. Itu ajelah .... Tak gitu?

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR