FOLLOWERS

Saturday 12 November 2011

UJIAN LAB TAK PEKAK , BISU SERTA BERKONSPIRASI KE ?




Penghuni Gua
: Lawak terbaru tahap " low class " PKR dan DAP. Susu satu Malaysia dikatakan ada E Coli hasil ujian lab.


2. Gelak, memang aku gelak. Bukan susu yang mengandungi bakteria e coli tu , tetapi Tony dan Izzah katakan ia telah diuji di LAB.


3. Lawaknya bukan apa. Lawaknya aialah bila masa PKR dan DAP serta PAS percaya pada LAB dan ujian sainstifik. Kan semua tu pekak dan bisu. Hanya besi dan ubat serta bahan kimia aje. Bukan boleh bercakap pun.


4. Lab mana pulak yang buat ujian tu? Itu satu hal.


5. Dalamm bab susu ini boleh pulak mereka percaya pada ujian lab. Tetapi bab vedeo zina dengan China Dol dan DNA air mani di dalam dubur Saiful yang dipunyai oleh ayahnya dan pemimpin agung Pakatan, mereka tak mahu terima pulak!!!!!!!!!


6. Tak ke lawak dan bodoh pemikiran mereka ini?


7. Fikirkan pengundi muda!!!! Fikirkan. Inilah otak mereka yang berangan nak memerintah negara selepas PRU 13.


8. Otak dan parti sampah...............Begitulah caranya. Ujian lab yang untungkan mereka halal dan tak pekak serta tidak berkonspirasi, tetapi kalau merugikan mereka, ujian itu pekak, bisu dan berkonpirasi yang dibuat oleh kerajaan.


9. Otak sampah.... biasalah.............


10. Tak gitu ?

1 comment:

  1. anak bapak semua sama.mcm puaka.semua nk sabotaj kerajaan.yg untung nanti puak2 cina yg jadi org tgh.kalau betul tercemar dgn kuman e coli.bawaklah bukti.setakat sebut makmal je apa jadah.mydin sila summon anak puaka ni dgn tony haram jadah

    ReplyDelete

PETA PELAYAR