FOLLOWERS

Thursday 20 October 2011

BUKAN TAK BOLEH KRITIK, TAPI IKUT SALURANLAH !!!!!!!!!!!!







Bukan sahaja diberi surat tunjuk sebab, Universiti Islam Antarabangsa (UIA) juga menggantung tugas pakar perlembagaan Prof Dr Abdul Aziz Bari sebagai pensyarah undang-undang universiti itu.

Malaysiakini difahamkan, perkara itu turut terkandung dalam notis yang dikeluarkan padanya daripada unit undang-undang UIA.

Pensyarah paling kanan di fakulti undang-undang itu digantung bergaji sehingga notis selanjutnya dikeluarkan. Berita lanjut : KLIK
Penghuni Gua : Bye bye. Ada pun tak membantu dalam pemvbangunan negara. Asyik komplen aje tapi cadangannya tak ada. Cakap yang tak boleh aje. Cuba beri cadangan yang boleh selesaikan masalah. Orang lain Profesor undang-undang juga. Bersepah lagi yang pakar dalam perlembagaan di malaysia ini. tapi tak bising pun. Cadangan dan krtikan dibuat ikut saluran. Dah kita ini dalam kerajaan, buatlah ikut saluran.

2. Bukan dia tak tahu pun yang saluran untuk kemukan idea terbuka luas. tapi sengaja cari pasal dan beragenda..........................Itu aje isunya.....

3. Tak gitu ?

2 comments:

  1. Cerdik tak boleh diikut, bodoh tak boleh diajar dia ni. Kat universiti2 konon tempat orang terpelajar banyak orang macam ni yang kutuk kerajaan tapi makan gaji dari kerajaan. Pergilah cari makan sendiri dengan swasta kalau nak kutuk kerajaan. Baru tau berapa luas padang..

    ReplyDelete
  2. Berlagak macam orang politik...dari dulu sampai ler sekarang..

    Baru kali ni dia betul-betul kena,..padan muka!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR