FOLLOWERS

Friday 7 October 2011

TAK BOLEH PAKAI ? KAH KAH KAH KAH KAH !!!!









Perbicaraan kes liwat membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim diberitahu, berdasarkan ujian ke atas ketua pembangkang itu dan keputusan imbasan MRI (Pengimejan Resonans Magnetik), adalah tidak mungkin bagi tertuduh meliwat.

Menurut pakar bedah orthopaedik Dr Thomas Hoogland yang menyambung keterangannya hari ini, penilaiannya dibuat dengan mengambil kira usia Anwar Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Kah kah kah kah !!!! Lawak-lawak. Kalau dah sakit sangat, berdiri lama sehingga sejam boleh pulak masa ceramah. Tengoklah petang nanti semasa membahas belanjawan. Kurang-kurangnya 2 jam lelaki Y ini akan bercakap. Minta Dr Thomas ini tonton pembentangan bajet PM Najib petang ni. Sah Dr ini pun mengeleng kepala melihat prestasi lelaki ini.

2. Menari di Ijok pun boleh bersama Nalakaruppan. Tak sakit pun. Ambil kesan air mani dari kemaluan isterinya ada ke tidak. Atau panggil Kak wan untuk jadi saksi dan sahkan samada lelaki Y ini masih mampu lagi ke tidak.

3. Air mani dalam juboq Saiful tu terbang sendiri kot dari lelaki Y? kah kah kah kah !!!! Itu isunya. ini yang lelaki Y akan kantoi. Selamat datang ke bamboo River Resort. Itulah habitat yang sesuai untuk mereka yang dah anunya tak boleh pakai dan tak terpakai.

4. Tak gitu ?

3 comments:

  1. ALA HARI2 NAMPAK DIA BLEY JLN MASUK MAHKAMAH. CUMA WAKTU KUAR MAHKAMAH JEK DIA PURA2 SAKIT, KENE PAPAH SBB NK TUNJUK DIA SAKIT LAA. MLM OK CM BIASAK. SIAP BG CERAMAH SANA SINI, KENCING BERAK OK JEK. MANE ADE SAKIT? WAYANG BROO..WAYANG MESTI HEBATTT! KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Doktor orthopaedik ni doktor Tulang, Kenek Anuar mana ada tulang? Anuar salah pilih doktor. Cari lah doktor Tongkat Ali baru sahih!!!!

    ReplyDelete
  3. Siap bergojet lagi masa kat PRK Ijok dulu tu sape?? Bukan pakcik Nuar kot... mgkn tu hantu pakcik Nuar yang kuat menjubor rasenye...

    Kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete

PETA PELAYAR