FOLLOWERS

Friday 14 October 2011

KEBULOR SANGAT KAH !!!!!!









PETALING JAYA: Ahli Parlimen Shah Alam menafikan dakwaan beliau menyalahgunakan wang zakat untuk membiayai pelajaran anaknya di Timur Tengah.

"Saya sendiri yang membiayai perbelanjaannya termasuk yuran pembelajaran dan kos sara hidup sehingga dia tamat (belajar).

"Untuk pengetahuan, anak saya belajar di Jordan dari tahun 2001 hingga 2008. Sepanjang tempoh tersebut dia tidak menerima biasiswa daripada Lembaga Zakat Selangor (LZS),” katanya dalam entri terbaru di blognya. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Hoi Khalid!!! Tak ada mereka yang lebih layak ke dari anak anda untuk terima bantuan umum tu. dari RM 1000 ke RM 5000.00.

2. Dah habis ke mereka yang layak di Selangor atau dah terima semua ke mereka yang lain di Selangor atau di Parlimen anda selain dari anak anda.

3. Zakat ke atau tak zakat ke, utamakanlah anak yang lebih memerlukan. Bukan anak YB yang dengan isteri dan ibunya pensyarah. Apa yang dok berebut duit tu melebihi orang lain seperti kami ini.

4. Kalau tak minta , bantuan tak diberi pada anak anda. Dah nak bangkrap ke anda yang kebulor sangat dengan duit tu.

5. Itulah otak pemimpin PAS ini. Cakap aje lebih tentang kebajikan dan negara kebajikan dan negara Islam. Amalannya, Ya Allah, .....................nak cakap pun tak sanggup..........................

6. Boleh jalanlah Khalid Gereka. Cakap tak serupa bikin.....................Habok pun tak ada !!!!

4 comments:

  1. APA YG KO TULIS NI ARIF OMAR?

    TAK BAIK TUDUH2...FITNAH TUH!!


    TAK SANGKA GAK, ORG ADA MASTER PUN PUTAR ALAM JUGAK!!

    ReplyDelete
  2. fitnah hotak apa. si khalid gereja dah mengaku terima bantuan rm 1000 dan kemudian rm 5000 setahun. kau ni rabun kot anon 1447 atau mungkin buta kot tak dapat bezakan fitnah dengan fakta

    ReplyDelete
  3. Dah memang jelas si Khalid salahguna bantuan wang zakat tersebut!...dia mampu, dia ada duit!!

    Khalid sendiri mengaku menanggung anaknya belajar di sana.....dah tu, kenapa dia terima juga bantuan zakat itu untuk anaknya ?

    Tak boleh percaya punya orang.....

    ReplyDelete
  4. jangan komen dulu..chek samada belajar ugama termasuk dalam asnaf,iaitu di bolehkan menerima zakat.....kalau tak boleh hentam cukup cukup tapi kalau sebaliknya minta maaflah kpd Yb Khalid.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR