FOLLOWERS

Tuesday 18 October 2011

HOI PROF : TAK LAZIM BUKAN ISUNYA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Penghuni Gua
: Isunya adakah DYMM mempunyai kuasa mengikut perlembagaan untuk menegur dan bercakap mengenai agama Islam di negeri naungannnya? Isunya adakah tindakan DUMC memurtadkan orang Islam adalah sesuatu yang lazim atau menlanggar perlembagaan dan undang-undang?

2. Bab tindakan DYMM Tuanku Sultan Selangor menitah dan menegur beberapa pihak mengenai isu memurtadkan orang Islam oleh DUMC bukan sesuatu yang lazim bukan isunya. Lazim tak lazim tak ada dalam undang-undang dan perlembagaan. Tak lazim bukan salah. Dan kalau lazim pun bukan sesuatu yang betul.

3. Mengapa Aziz Bari tak menegur DUMC yang memurtadkan orang Islam yang sudah jelas satu kesalahan. Itu satu kelaziman buat Aziz Bari ?. Iaitu menghentam benda yang betul dan menyokong mereka yang melanggar undang-undang? Memang begitlah selalunya.

4. Itulah pun. Itulah Aziz Bari. Tersembur perkataan dari mulutnya, kita dah tahu jantan ke betina. Dan jubah Profesorlah pelindungnnya.

5. Sudahlah Prof............................. Kami tahu siapa anda. Kalau ikhlas nak menegur DYMM Sultan pun, gunalah saluran yang betul..................... Mengapa tak guna? Sebab anda ada agenda. .............Tak gitu ?

2 comments:

  1. Nak menunjukkan kepada puak pembangkang dai sudah sedia nak bertanding PRU 13. DAP pun tak apa.

    ReplyDelete
  2. Lagi banyak prof ni cakap, lagi banyak kita tahu tembelang dia. UIAM takkan dia je. Mesti ada undang2 dan limit sebagai seorang pensyarah.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR