FOLLOWERS

Monday 31 October 2011

PELACURAN DI KOTA BHARU, BANDARAYA ISLAM !!!!!



Dipetik dari blog : Kickdefella





Ternyata sebelum Februari 2011, ramai diantara kita tidak pernah dengar bahawa terdapat pelacuran di Mekah. Tetapi apabila blog ini mendedahkan aktiviti pelacuran di Kelantan, ramai penyokong tegar PAS yang mahu menutup malu memberitahu kita bahawa terdapat pelacuran di Mekah. Yang pasti, tidak ramai umat Islam ke Mekah mengambil kesempatan meninjau aktiviti pelacuran di sana. Berita lanjut : KLIK


Penghuni Gua
: Ikuti pendedahan Kickdefella mengenai PAS yang cakap tak serupa bikin. Bukan aje pelacuran di Kelantan tetapi HIV paling tinggi di Malaysia. Itu pun Dato Amar dan Pok Nik nak salahkan kerajaan terdahulu. Mereka kata ini BN lah yang salah.

2. Itulah cara PAS. nak salahkan orang. Tapi apa yang PAS lakukan hingga kini. Buat majlis ceramah politik lebih banyak dari fikir untuk rakyat dan membenteras pelacuran. Itulah kerjanya. Tapi kalau dengar cakap, semua masalah boleh PAS selesaikan................ Sudahlah......................................... Alasan mudah puak ini , ialah ..............." Di Mekah pun ada pelacuran ................................"


3. Pejuang Islam tahi minyak aje mereka ini. Cakap lebih. Tindakannya tak ada !!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR