FOLLOWERS

Saturday 22 October 2011

TIM MENTERI INI BUAT HAL LAGI !!!!!!!





.......................................Timbalan menteri padang berat...

................................Timbalan Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Saifuddin Abdullah turut menyuarakan rasa "terganggu dan sedih mendengar kes tersebut".

"Saya tidak semestiny setuju dengan semua pendapat Aziz Bari.
Kalau benar dia bersalah, wajar dihukum.

"Kini ia masih dalam siasatan. Justeru, tindakan UIA menggantungnya saya dapati menimbulkan persoalan," tulisnya dalam SMS kepada Malaysiakini.

Saifuddin (kanan) menambah, beliau telah meminta laporan bertulis daripada pihak universiti berhubung perkara itu.

Katanya, beliau juga mendapat maklumat bahawa mahasiswa merancang berdemonstrasi membela Aziz Bari, sambil menambah: "Itu hak mereka.".Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: timbalan Menteri ini nak buat hal lagi. Cakap pun beralas aje. Kata ajelah anda mentang pengantungan Aziz Bari ini dan juga tak bersetuju dengannya.

2. tapi ingat !!!!! Kamu Tim Menteri ... jangan dok ganggu siasatan oleh pihak Universiti. kamu juga yang dok sibuk agar universiti bebas. jadi jangan dok sibuk nak gaggu siasatan oleh UIAM ini. Jangan anda cuba campurtangan untuk membebaskan Aziz Bari ini.

3. jangan asyik baling batu sembunyi tangan. Kepada PM, baik tengok sikit dan nilai semula jawatan Tim Menteri ini. PG berpendapat, beliau adalah liabiliti kepada kerajaan. Beliau selalu dan kerap kali bertindak tidak selari dengan dasar kerajaan ( senang cakapnya, suaranya adalah suara bagi pihak brother lelaki Y ). Beliau kerap kali lebih besar dari bosnya Khalid Menetri Pengajian Tinggi.

4. Dalam PRU 13 nanti, " delete " aje namanya dari dicalunkan di mana-mana DUN atau MP. Buat semak aje.

5. sakit hati kami di luar ini bila baca kenyataanya di atas. " Terganggu dan sedih " apanya. Ada udang disebalik batu ke" . Cakap pun macam ular.............Bila kena cubit , beliau akan korner baring. Tak ada pendirian langsung. Cuba kita lihat apa komennya mengenai perhimpunan aharam BERSHIT dulu. Menyampah............ Cakap berbelit-belit. Bukan apa, senang dia nak u turn jika di bantai oleh Pak Menteri lain..

6. Tak gitu ?

1 comment:

  1. Mungkin Timbalan menteri satu satunya calon gerombolan yg winnable

    ReplyDelete

PETA PELAYAR