FOLLOWERS

Tuesday 4 October 2011

SAKSI DAN KETERANGAN TAK ADA NILAI !!!!!!!!









Seperti dijadualkan, saksi misteri yang menjadi tanda tanya pada perbicaraan kes liwat membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim akhirnya tampil.

Mohd Najwan Halimi dipanggil pada jam 11.22 pagi ketika mahkamah bersambung semula selepas rehat sebentar.

Najwan merupakan bekas rakan sekolej pengadu Mohd Saiful Bukhari Azlan dan kini menjadi pembantu Anwar untuk tugasnya sebagai penasihat ekonomi Selangor. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Tak misteri pun. Apa yang misteri sangat saksi ini? Tak misteri satu hal. Keterangannya pun tak ada sangkut pautnya dengan kes lelaki Y ini.

2. Takat Saiful benci pada lelaki Y ini memang lah. Dah kena sontot : mahu tak dibencinya. Menyampah dan meluat lagi adalah.

3. Isunya, DNA dari air mani yang ada dalam dubur Saiful tu datang dari mana?. Air mani itu adalah air mani lelaki Y. Itu yang isunya. Saksi ini tak membawa apa-apa maknannya. Ia tak dapat nak jelaskan mengapa air mani lelaki Y ini boleh masuk dalam dubur Saiful. Tak kiralah Saiful benci ke, suka ke pada lelaki Y. Kehadiran air mani dalam " pungkok " Saiful tu yang jadi isu dan perlu pada jawapan. Itu fokus pembelaannya.

4. Takat keterangan saksi ini , tak menjejaskan dan tak menerangkan atau menafikan kehadiran air mani lelaki Y ini dalam " Pungkok " Saiful.

5. Siapa yang menyontot Saiful? Rela tak rela , tak jadi isu. Karpal pun dah dan tak pernah nafikan liwat berlaku antara lelaki Y dan Saiful. Cuma Karpal dok pusing , rela dan tidak rela . Itu aje!!!!

6. Selamat datang ke Bamboo River Resort. Anda akan dilayan dengan sempurna. Itulah habitat paling sesuai buat anda!!!! Amin. !!!!

Nota
: Apa yang mustahak sangat saksi ini? Tak misteri pun. Keterangannya pun tak bernilai langsung. Ada masyuk kot !!!! Rahimi pun diarah serta dipaksa buat akuan sumpah palsu. Mengapa tak dipanggil sama? Takut ke ???? Rahimi lagi rapat dengan Saiful berbanding dari saksi misteri ini.......... Tak gitu ...

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR