FOLLOWERS

Friday 28 October 2011

DAH MATA PENGUATKUASA BUTA ...........................







GEORGE TOWN: Polis negeri akan menempatkan lebih ramai anggota di kawasan bangunan sekitar Dewan Undangan Negeri pada Isnin depan untuk memastikan tidak ada pihak yang mengambil undang-undang di atas tangan sendiri dengan merantai kenderaan yang diletakkan sewenang-wenangnya di kawasan berkenaan.

Ini berikutan tindakan yang dilakukan oleh Ketua Pemuda Parti Cinta Malaysia, Liew Yeow Hooi dengan merantai sebuah kenderaan pacuan empat roda milik Unit Perancang Ekonomi Negeri yang diletakkan di kawasan yang tidak ditempatkan untuk kenderaan di hadapan Dewan Undangan Negeri Isnin lalu. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Bagus juga tindakan Ketua Pemuda Parti Cinta Malaysia ini. Bukan apa. dah pihak berkuasa tempatan buta mata dan hati, membiarkan perkara itu berlaku. Buat tak nampak aje bila kereta yang dok parking merata-rata terutama kereta kerajaan.

2. Jadi bagus juga tindakan itu walaupun ia tidak dibenarkan oleh undang-undang. Sekurang-kurangnya , piak berkuasa buka mata dan telinga. Mereka dibayar gaji untuk laksanakan tugas. Tapi buat buta aje........................Makan kedarah duit haram aje. Kedarah duit haram ini bukan makan rasuah aje tapi diberi tugas tapi tak laksanakan juga adalah sama dengan makan kedarah duit haram.

3. Tahniah kepada Ketua Pemuda Parti Cinta Malaysia. Sekurang-kurang nya mereka dah buka mata dan telinga...................

1 comment:

  1. dino.yp@gmail.com28 October 2011 at 09:57

    polis Penang pun dah jadi juak2 Lim Lim Guan Eng.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR