FOLLOWERS

Monday 17 October 2011

PARTI TAK ADA MUKA DAN AIR MUKA !!!!!!!!!!!!!


Penghuni Gua
: Jambatan Pulau Pinang yang pertama dulu bukan main dikutuk dan dikecam kerana dikatakan gajah putih oleh pembangkang termasuk PAS dan DAP. Kini dah naik jambatan kedua.

2. Dengan muka tak malu, DAP mendesak agar pembinaannya dipercepatkan. Apa yang tak tohmah kepada Tun Mahathir. Membazirlah, kedarah duit rakyatlah, gajah putih lah. Tak untung lah. Buat untuk untung kroni sendirilah. Akhirnya mereka guna lebih dari orang yang membuatnya. Termasuklah PAS yang serba Islam luaran tu.

3. Hulu hilir dok ceramah menggunakan jambatan yang mereka dok kecam dan hina dulu. Tapi apa nak hairan.....mereka ni , jenis tak ada muka dan air muka !!!!!!!!!!!!!!!!!tak gitu ?

3 comments:

  1. Jangan jadi bodoh bina jambatan ke 2 tu.Lain lah kalau dapat rampas Pulau Pinang semula.

    ReplyDelete
  2. Entah biaq pi mampos cina2 kat penang tu kena jammed berjam-jam. Jangan buat jambatan tu. Ungrateful chinese kOminis

    ReplyDelete
  3. Sebaik2nya jambatan tu buat lurus dan luas. Boleh lending kapal terbang berkipas dan bersayap. Jika boleh kapal yang bawa peluru berpandu halakan ke semenanjung bila sampai masanya. Ntah apa nak dibuat jambatan. Buat kemudahan pun depa bukannya ingat jasa2 orang yang memberikan kemudahan. Lebih2 lagi terus mengutuk dan menjahanamkan perpaduan kaum, termasuk melayu sesama sendiri inilah dasar pembangkang. Bukan nampak kebaikan orang. Jika pembangkang menang, mereka akan sapu tangan, dan akan cari peluang semua masuk... masuk dan terus masuk. Ntah

    ReplyDelete

PETA PELAYAR