FOLLOWERS

Saturday 22 October 2011

SISWA PUAKA BERDEMO LAGI !!!!

Penghuni Gua : kerja lain tak ada. Hanya nak berdemo sahaja. Mereka ini hanya tahu berdemo. Itu pun tak tahu apa tujuan mereka berdemo. Hanya pengikut buta sahaja. Mereka ini hanya kuda tunggangan piohak-pihak tertentu. 700 orang aje. Mahasiswa UIA berjumlah 9 ribu orang.

2. yang lain sibuk belajar untuk mendapat ilmu sebanyak mungkin. Mana ada di dalam puaka ini yang terdiri dari pelajar perubatan, Sains atau kimia atau pun kejuruteraan? Tak ada. yang ada hanyalah mereka yang pemalas belajar yang hanya memperolehi kelulusan bawah daripada 3.0.

3. Tapi inilah puaka yang bercakap lebih dan gila nak jadi pemimpin. Nampak memang pandai bila bercakap. tapi kalau diperhati baik-baik, mereka ini hanya lah pandai bercakap atau oprang kampung panggil hanya loyar burok aje.

4. Komplen dan kritik yang orang buat pandai. Tetapi beri cadangan yang komprehensih tak ada. Hanya cakap bab konsep aje.

5. Ini kalau kaji-kaji, mungkin juga Timbalan Menteri si Saifuddin tu amat gemar dan setuju dengan siswa puaka ini. Maklumlah politk " baru " katakan. Mereka ini hanya baling batu kemudian lari. Minta komen Saifuddin MP Temerloh sikit? Apa komen beliau agaknya.

6. Sudahlah. Cakap aje pandai. Tapi belajar . prestasi setakat cukup makan aje. Perabih duiit mak bapak sahaja. Juga perabih duyit pembayar cukai aje !!!!!!!!!!!

4 comments:

  1. buang je semua yg berdemo ni..ramai lg yg nk msuk uia utk belajar..

    ReplyDelete
  2. tu semua tahap aljuburi je

    ReplyDelete
  3. Secara automatik, siswa bodo ni derhaka kepada Sultan kerana menyokong penderhaka..

    ReplyDelete
  4. 6. Sudahlah. Cakap aje pandai. Tapi belajar . prestasi setakat cukup makan aje. Perabih duiit mak bapak sahaja. Juga perabih duyit pembayar cukai aje !!!!!!!!!!! >>> mane ko tahu prestasi akademik diorang ni cukup2 makan je?. kebanyakkan yg berdemo ni bdk UIA dan bdk UM. tengok kat universiti mane mereka belajar. UIA dan UM. 2 universiti bertaraf antarabangsa. UM universiti no.1 di Malaysia. Ko ingat senang ke nak masuk UIA dan UM. most of students ni especially dri matrik pointer diorang paling koman pun 3.9 . jgn tuduh diorang ni bodoh , prestasi akademik diorang cukup2 makan. Ingat UM dan UIA macm UUM Sintok Nordin Kardi ke?? hahaha .

    ReplyDelete

PETA PELAYAR