FOLLOWERS

Friday 18 November 2011

BOLEH JALANLAH !!!!!!!!!!!!!!!








KUALA LUMPUR 17 Nov. – Presiden Gerakan, Tan Sri Dr. Koh Tsu Koon hari ini mengumumkan untuk tidak bertanding sebagai calon dalam mana-mana kawasan sama ada kerusi Parlimen atau Dewan Undangan Negeri (DUN) pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) akan datang.

Pada sidang akhbar di ibu pejabat parti itu, Tsu Koon, 62, berkata, secara asasnya, ia merupakan keputusan peribadi dan telah dibincangkan bersama Jawatankuasa Kerja Pusat (CWC) dan Jawatankuasa Pusat (CC) Gerakan.

Namun katanya, beliau tidak berada di bawah tekanan untuk membuat keputusan itu walaupun berhadapan pelbagai kritikan sejak kebelakangan ini termasuk dari dalam parti yang mendesaknya supaya meletak jawatan.

“Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak telah dimaklumkan mengenai hasrat saya ini dan beliau menerima serta menghormati keputusan tersebut. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua
: Apa yang nak ditunggu lagi. Baik keluar baris terus. Apa n ak main silap mata dan menjadi liabiliti kepada BN?

2. Letak semua sekali jawatan politik dan kerajaan. Apa nak main tarik tarli ini.

3. Bertanding pun kalah. Tak payah cakap pun nak bertanding atau tidak. Memang tak layak bertanding pun. Ada baiknya letak jawatan Menteri tu. Bukan pandai buat kerja pun. Mujurlah ada Idris Jala. Tidaknya tak berjalan GTP , KPI dan sebagainya. Harapkan beliau, membuta dan asyik dok ikut PM sana sini. Kerja langsung tak buat.

4. Ini Presiden Gerakan tak nak letak jawatan. Tapi tak mahu bertanding. Maka beliau akan letak proksinya di merata tempat bagi menjamin hayat politik nya dalam GERAKAN. Silap hari bulan, bila hampir PRU 13 , maka beliau akan " u Turn " dengan alasan " Disebabkan PM memujuknya bertanding di dalam PRU 13, maka beliau terpaksa bertanding dalam PRU 13 nanti ".

5. Rasa-rasanya begitulah, kesudahan skripnya nanti...........................Baik berambus aje!!!!! Ada pun buat semak dalam parlimen dan mesyuarat kabinet aje !!!!!!!!!!!!

6. Tak gitu ?

3 comments:

  1. DIA DH LANTIK KRONI DIA BROO. TU PSL DIA 'RELA' HATI TURUN TAKHTA KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Brother Jeffry,

    Lembu2 zaman sekarang dah tidur kat Kondo !!!

    ReplyDelete
  3. Peliwat-peliwat sekarang dah panas punggung. Ahaks.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR