FOLLOWERS

Wednesday 2 May 2012

BERSIHKANLAH SEKARANG !!!!!! KAH KAH KAH KAH !!!!!


Berita harian



Pengundi boleh semak di 952 lokasi seluruh negara



KUALA LUMPUR: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mula mempamerkan senarai Rang Daftar Pemilih Tambahan Suku Tahun Pertama 2012 di 952 lokasi seluruh negara selama dua minggu, mulai hari ini. 

SPR dalam satu kenyataan, di sini memaklumkan senarai itu dipamerkan selaras dengan kehendak Peraturan 13(5), Peraturan-Peraturan Pilihan Raya (Pendaftaran Pemilih) 2002.Ia dipamerkan di Pejabat Pilihan Raya Negeri di 15 tempat, Pejabat Pos Berkomputer (451), Kompleks/Pejabat Kerajaan (86), Pejabat Daerah/Pejabat Tanah (124), Majlis Daerah/Perbandaran (48), Dewan Serba guna/Rukun Tetangga/Balai raya/Penghulu/Dewan (194) dan lain-lain tempat (34).

Orang ramai juga boleh membuat semakan melalui laman web SPR di www.spr.gov.my. Menurut SPR sebanyak 289,255 permohonan pendaftaran pemilih baru dan 104,430 permohonan untuk pertukaran alamat pusat mengundi daripada pemilih yang sedia berdaftar sudah diterima bagi tiga bulan pertama tahun ini. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Apa lagi PR !!!!! Bersihkanlah daftar ini. Jangan dok melalak itu ini kata ada pengundi hantu. SPR dah pamer. Buktikan dan lapur SPR mengenai daftar pemilih ini. Sama-sama kita bersihkan. Jangan cakap aje. Suroh bersihkan tak buat. Kemudian melalak nak salahkan orang!!!!!

2. Tapi .... bialah... PR iaitu PAS, PKR dan DAP.... kalau tak temberang dan c....i bukan namanya PAS, DAP dan PKR. Semuanya auta...............Kah kah kah kah !!!!

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR