FOLLOWERS

Wednesday 16 May 2012

KHALIFAH LIM GUAN ENG PERASUAH JUGA ? KAH KAH KAH KAH KAH !!!!



RABU, 16 MEI 2012 12:47                             



Mana agaknya Lim Guan Eng nak sorok muka dengan pendedahan terbaru Tunku Abdul Aziz Ibrahim ini. DAP selalu mengambarkan ia sebuah parti yang ‘baik-baik’,tak main duit dan sogok jawatan.

Apa yang berlaku pada Naib Pengerusi DAP yang letak jawatan Selasa membuka habis pekong yang terselindung selama ini.Dalam interbiu dengan akhbar The Star yang disiar Rabu,Tunku Aziz mendedahkan Guan Eng ada menelefon pada hari Ahad lalu untuk memujuknya jangan keluar parti.

Ganjaran yang menjadi umpan Ketua Menteri Pulau Pinang itu ialah fellow dalam badan pemikir Penang Institute yang membolehkannya ‘berjalan sakan’ Katanya kemudianya Setiausaha Politik Ketua Menteri itu,Zairil Khir Johari pula menelefonnya bagitau tawaran itu datang dengan ganjaran elaun RM50,000.

Ini semua sebagai ganti jawatan Senator beliau yang tidak disambung semula.Tunku Aziz bukanlah orang sebarangan.Beliau adalah bekas penasihat Bank Negara dan bekas Naib Presiden Tranparency International.

Nak main-main dengan orang macam ini ..maka Guan Eng kena sebijik dimuka bila beliau sifatkan Setiausaha Agung DAP itu ‘biadap’. Katanya mereka tiada adap dan tiada rasa hormat pada orang.

Lebih teruk lagi Tunku Aziz kata Guan Eng orang yang tidak boleh dipercayai.Katanya keputusan letak jawatan parti itu adalah muktamad dan tidak boleh dipujuk lagi.-16/5/2012

Penghuni Gua : Kah kah kah kah !!!!! Bukan orang lain cakap. Bekas lembu Melayu kesayangan DAP juga.

2. DAP main duit ? Baru Aziz tahu ke ? Kami dah tahu lama dah !!!!!! Kah kah kah kah kah !!!!!

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR